Fuel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 19 aug 2008.

  1. romsie

    romsie Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier 2 filmpjes van mij :

    http://www.youtube.com/watch?v=bxM6vKJ5p7U

    let op dit filmpje is wat langzamer omdat er iets fout is gegaan met het uploaden.

    http://www.youtube.com/watch?v=sfhcDwSaFBo

    Ik vind het een leuke race game , die wereld is echt super groot , de besturing vind ik goed , graphics zijn mooi (1080 P full hd tv) ja het is een racegame je houd ervan of je houd er niet van maar er zitten zeker genoeg leuke dingen in om je een lange tijd te vermaken en het brengt zeker een grote vernieuwing.

    als je van racegames houd is dit ceker een topper om in je collectie te heben :thumbs:

    gr ,

    Romsie
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2009
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kun je ook zelf schakelen en heb je ook lange uitgestrekte wegen door de canyon? Ik vind het geluid wel zwaaaaar beneden de maat, allemaal stofzuigers, heel jammer dat ze geen moeite in het geluid hebben gestoken.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2009
  3. romsie

    romsie Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf schakelen niet , maar die gebieden waar je door race;t zijn immens groot echt je kijkt je ogen uit en het geluid komt door de vids , geluid is gewoon goed hoor ik vermaak me echt super met deze top race game echt een vernieuwing in het race gente , topper dus!!!
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat flauw zeg, niet zelf kunnen schakelen en dat jezelf een race game durven noemen, zonde. Het had zoveel beter kunnen zijn.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Uh, er zijn zoveel racegames waarbij je niet hoeft te schakelen ;)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die mogen zich dan geen racegames noemen. ;)
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ja komop man, fuel, zo'n geweldig grote omgeving en dan zichzelf zo verneuken door niet "echt" controle te hebben over je voertuig. En toch het geluid ook al hoor ik het op filmpjes, het is gewoon niet goed. Geluid is een minstens zo belangrijke factor als het grafische gebeuren.
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zelf schakelen!? dan haal ik deze 100% niet, ik speel alleen maar MT, nooit AT.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Er is een verschil tussen hoeven en kunnen hoor. In zowat alle racegames kun je gewoon kiezen. In veel racegames kun je alleen een hele snelle mondiale toptijd rijden als je MT rijdt.
     
  11. kloon

    kloon Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook al se --- belgie--- game mania
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat is denk ik een van de minst belangrijkste dingen in deze game. :9 Maar inderdaad wel stom dat je nog niet eens kunt kiezen tussen AT en MT...
     
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Korte ervaring:

    Wat was ik enthousiast toen ik de eerste 2 videos van dit spel zag! Nu heb ik de game gehaald en daar kwam het. Ik starte het spel op. Ik druk op play career en het spel begint te laden.....

    Na even wachten kon ik gaan beginnen. Me mond viel open van verbazing... de graphics waren echt slecht vergeleken elk ander spel wat ik op de Xbox 360 heb gespeeld. Had het idee dat mijn tv nog op de scart zat aangesloten. Misschien had ik de graphics iets te hoog ingeschat maar dit had ik zeker niet verwacht. :'-(

    Goed, ik begon. Op de motor had ik weinig problemen, reed niet top maar was goed te doen. Maar dan krijg je de buggies etc... Om te huilen... Had meer het idee dat ik op ijs aan het rijden was dan op gras, modder of asfalt.

    Toen, na 2 races, begon mijn Xbox 360 raar te doen. Opeens werden de kleuren anders van het beeld. Terug naar het dash maar ook daar bleven de kleuren vaag doen. Na een restart werkte het weer, tot ik weer even fuel aan het doen was. Zelfde verhaal. (of dit nu aan mijn Xbox of aan de game ligt durf ik niet te zeggen maar had het nog nooit eerder gehad).

    Speelwereld is wel lekker groot. Je kan een eeuw blijven rijden zonder ook maar 1x het zelfde tegen te komen. De missies die je heb zijn opzich wel oke, maar na een x aantal races heb je toch het idee dat het allemaal wat eentonig is.

    Multiplayer heb ik maar geen eens geprobeerd, aangezien ik nu al geen zin meer had in deze game. Had meer van Codemasters verwacht en Fuel zal ik ook niet vaak gaan doen. Spijtig.
     
  14. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige racespel waar ik bij schakel is race pro, denk niet dat ik het mis als ik in een buggy rij omdan te gaan schakelen. Iemand de game al gezien bij mm?
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mijn 360 ging kapot tijdens SR1 ooit. Ik ben ervan overtuigt dat wanneer je 360 niet meer helemaal 100% is dat hij kuren begint te tonen bij games die wat meer vragen van je 360.

    Ontopic:

    Deze game trok me al niet echt, en dankzij jou bespaar ik mezelf nu € 60,00. Het klinkt echt als een rukspel dat iets nieuws probeert te doen, maar dat heel slecht doet en hoopt te scoren met een lame nieuwigheidje.
     
  16. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    we moeten gewoon niet te veel verwachten van deze game. realistisch racen gaat nou eenmaal moeilijk als dat niet gebeurd op een circuit. Dit is een goede off-road arcade racer met een hele grote wereld.(sterker nog, DE grootste wereld)

    En dat is het, mss dat ik hem oppak als ie wat goedkooper is of mss in de zomer vakantie bij GH bestel als ik me verveel. Lekker racen zonder na de denken is ook wel is leuk :) maar idd niet voor 60 euro :) Voor de volle pond zijn er wel betere titels tegenwoordig.
     
  17. kloon

    kloon Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel ik vind het spel dan wel weer goed
    Omdat ik er ook vanuit ging dat het een leuke arcade racer zou zijn zonder grenzen en dat is het ook
    De graphics ok het is misschien niet het beste wat er is op de markt maar het zeker ook niet slecht ; verre van zelfs
    Wat is er mis met de wegligging vd wagens?
    Ja idd de buggy's schuiven idd van links van rechts over de baan maar wat wil je als je tegen 100 per uur en meer over een weg van zand/grind/steentjes scheurt ---- tijdig insturen is de boodschap en dan haal je de bocht wel
    Offline heb je verschrikkelijk veel missies dus daar ben je wel een tijdje met zoet
    Online is het ook dikke fun ---- gewoon vlammen met zen 16 man voorlopig lagvrij in verschillende modus
    Het zelf maken van een parcour moet ik nog uittesten
    Voor mij krijgt dit game gewoon een 8
    (ps mijn xbox doet niet raar tijdens het spelen met dit game)
    http://www.xgn.nl/ps3/review/14327/fuel/
    http://games.fok.nl/review.php?reviewid=32246&page=3
    http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1713/Fuel/p2/
    zoals je kan zien zijn niet alle reviews slecht
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik laat hem iig links liggen. Kleven mij te veel minpunten aan en zijn nog genoeg leuke andere racers (in aantocht).
     
  19. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    net gehaald voor 45 euro :) hadden ze de stickers van de pc versie op de xbox versie geplakt ,ga hem zo f uitprobreren.
     
  20. xbox360fan

    xbox360fan Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game net, ff snel wat geprobeerd. De graphics zijn idd een regelrechte ramp. Lijkt wel eens PS1 game :'-(

    Hij rijdt wel best lekker.
     

Deel Deze Pagina