Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    So, deze game ziet er ENORM goed uit.
    Zo goed zelfs dat ik deze gewoon moet halen op de release _O_

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Lezen. Ik zei dat een deel wellicht door verschepingskosten verklaard kon worden, niet de volledige 200 dollar. Hierbij ging ik er wel vanuit dat Fanatec Amerikaans was, wist niet dat het Duitsers waren. Dan zou juist de verzendkosten voor Amerikanen hoog uitvallen.

Zoals ik het lees op de Fanatec website is de prijs voor Amerikanen (in dollars) hetzelfde als die voor Nederlanders in euro's. Hetzelfde getal, maar doordat een euro 1.43 dollar is zijn de Amerikanen relatief gezien natuurlijk wel goedkoper uit.

US
    EU

Maar, bij de Europese is het al inclusief belasting en verzendkosten en bij de VS versie staat het er niet bij. Wanneer daar nog belasting en verzendkosten bijkomen dan trekt dat de prijzen weer wat meer gelijk.

Laatst bewerkt: 2 jun 2009
  3. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Het was een gerucht, maar het is niet ontkent in ieder geval.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neen das waar, Microsoft zal er nu wel mee bezig zijn. Maar of er nog wat komt is nog maar de vraag. Als het echt die woestijn zooi gaat worden is nog maar de vraag, ik hoop het niet....

Back-ontopic maar weer anders :cool:

5. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien trekt het ietsjes recht ja, maar alsnog bijna...
    lol, een verschil van 200 euro. geen enkele europeaan die zich genaaid voelt?:D

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Misschien hebben ze onderzocht hoeveel Amerikanen en Europeanen bereid waren te betalen voor een stuur, en zijn de Amerikanen wat zuiniger ingesteld.

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen weerseffecten en nacht races.. wel de le-mans track.
    toch weer jammer, als ik het zo lees hebben ze echt een game gemaakt met veel content, die er super uitziet.. maar toch weer afwijkt wat deze dingen betreft.. link:

http://www.gtxf.net/showthread.php?p=571791#post571791

8. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat er geen weerseffecten in zitten. ik had dat liever gehad ipv 400 auto's.
    maarja, zo heb ik altijd wat te klagen.
    in racepro zit er regen, maar dat verandert de gameplay niet. dan maar geen regen:p

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Nachtraces. Hetzelfde als dagraces, behalve dat je geen reet ziet.;)

10. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Had hem nog even ge-edit, mijn post.. dat le mans er wel in zit, maar geen dag en nacht cyclus, en geen regen races (liefst dynamisch natuurlijk).

Jammer toch wel, zal er verder niet over zeiken omdat het eigenlijk al een beetje was te verwachten... mischien GT5?

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dat stunten wat je in dat filmpje zag, zit dat ook in de game of was dat meer voor de show?

12. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit topic net door gelezen, en zie de discussie over het aantal online spelers. Echter zie ik nergens staan met hoeveel we nu met deze game daadwerkelijk online kunnen.

Weet iemand dat?

Verder mijn mening hier over. Het aantal spelers, wat minimaal 20 moet zijn, is voor mij wel degelijk een gamebreaker.

Minder als 20 koop ik hem zeker niet.

Ik denk dat veel PC game racers er zo over denken. Racen met 20 man heeft wel zoveel meer gameplay dan racen met 12. En dat verschil is echt gigantisch. Ik kan het niet eens uitleggen, maar als je eenmaal met 26 man Rfactor of zo hebt geraced, zonder lag ed, dan snap je wat ik bedoel. Het is kwa gaming 1 van de vetste ervaringen die ik ooit heb gehad.

Zaken als gamepotje verpesters zijn makkelijk te voorkomen door bv private servers/lobbies.

13. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Arcade dit, arcade dat, man dit word gewoon een super spel niet zo zeiken. En dat gezeik over 25 man online, kom op dat werkt toch nooit man in forza2 zit je bijna nooit in een 8 mans lobby dus laat staan 25, en hoelang het wel niet duurt voordat iedereen op ready heeft gedrukt.

14. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik bang dat je deze niet gaat kopen Bertje :9

15. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahnee he???

Hoeveel worden het er dan?

16. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Excuses, ik liet het overkomen alsof ik het al wist, dat is niet zo.. maar ik schat de kans zeeeer klein in dat we minimaal 20 man online zullen zien in een console racer.
    Ik kan me nu geen enkele race game opnoemen waar men al over de 16 spelers max gaan zonder gigantisch veel lag en bijkomende zaken.

17. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8 of 10, denk ik

18. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    maar wel zo leuk als je een flinke endurance race doet. (en dat een laag staande zon dan ook écht irritant is)

19. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    SUV's??

waar staat dat dan geschreven?

lijkt me erg gaaf om met een Hummer H2 met 26" keertje Fuji Kaido(als die erin zit, wat ik hoop) te beklimmen

Wacht even. las net dit op een forum:

FUJIMIKAIDO!!!! love it!

stond ook allerlei geruchten over auto's. blijken dus wel degelijk Suv's in te komen. AJEH!

20. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dankjewel voor de antwoorden beide.

----

Maar 8 of 10????? Dat kan toch gewoon niet waar zijn? Wat een tegenvaller zeg. Ik vind het echt niet te geloven.

Weer een game waar ik op zit te wachten die weer niks wordt. Pfffffffff.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina