Wel jammer voor Sony dat de PSP Go! nieuws al gelekt was, volgens mij was dit één van hun grootste troeven deze E3 .
Ja ik ben 15 ja maar ik ben tenminste redelijk subjectief. Het enige wat jij hier hebt gedaan is schreeuwen dat MS heeft gefaild en dat de PS3 veel beter is. Maargoed, ik zal me wel gedragen als de volwassene :. Wel geinig dat je opmerkt dat ik pas 15 ben, ooit eens gekijken naar je eigen interpunctie? Fanboy gedrag? . Ik heb nog niks negatiefs gezegd over Sony, Nintendo en zelf niet eens iets over Microsoft.
Het scherm is alleen maar kleiner geworden of niet? Ik vind btw het design van mijn PSP 3000 veel mooier dan die van de PSP GO. Nu is het net een mobieltje.
Kerel, je bent gewoon een fanboy geef het toe. IEDEREEN weet dat de PSP gewoon gefaald is. Het is duidelijk wat de gamers willen, goede games op een handheld. En wat is er gewoon niet op de PSP....inderdaad goede games, wie support dat ding eigelijk nog....
Het is kut voor je dat je op zo'n klote-manier je gamertag bent kwijtgeraakt. En snap dat je je meer op de ps3 hebt gestoord. Maar wees gewoon eerlijk, ms-conference was toch gewoon 80x beter dan deze poeppraat.