Korte ervaring:
Wat was ik enthousiast toen ik de eerste 2 videos van dit spel zag! Nu heb ik de game gehaald en daar kwam het. Ik starte het spel op. Ik druk op play career en het spel begint te laden.....
Na even wachten kon ik gaan beginnen. Me mond viel open van verbazing... de graphics waren echt slecht vergeleken elk ander spel wat ik op de Xbox 360 heb gespeeld. Had het idee dat mijn tv nog op de scart zat aangesloten. Misschien had ik de graphics iets te hoog ingeschat maar dit had ik zeker niet verwacht.
Goed, ik begon. Op de motor had ik weinig problemen, reed niet top maar was goed te doen. Maar dan krijg je de buggies etc... Om te huilen... Had meer het idee dat ik op ijs aan het rijden was dan op gras, modder of asfalt.
Toen, na 2 races, begon mijn Xbox 360 raar te doen. Opeens werden de kleuren anders van het beeld. Terug naar het dash maar ook daar bleven de kleuren vaag doen. Na een restart werkte het weer, tot ik weer even fuel aan het doen was. Zelfde verhaal. (of dit nu aan mijn Xbox of aan de game ligt durf ik niet te zeggen maar had het nog nooit eerder gehad).
Speelwereld is wel lekker groot. Je kan een eeuw blijven rijden zonder ook maar 1x het zelfde tegen te komen. De missies die je heb zijn opzich wel oke, maar na een x aantal races heb je toch het idee dat het allemaal wat eentonig is.
Multiplayer heb ik maar geen eens geprobeerd, aangezien ik nu al geen zin meer had in deze game. Had meer van Codemasters verwacht en Fuel zal ik ook niet vaak gaan doen. Spijtig.
Klik om te vergroten...