E3 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

?

Wie heeft de beste show gegeven op de E3 van 2009?

  1. Microsoft

    90 stem(men)
    81,8%
  2. Sony

    19 stem(men)
    17,3%
  3. Nintendo

    1 stem(men)
    0,9%
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    betere line up in 2009? Tot nu toe toch niet. Playstation heeft ons killzone en infamous al gegeven. Terwijl dit jaar uncharted, heavy rain, ratchet and clank,... uitkomt en voor de rest, tja, zoals xbox, veel multiplatform...
    Xbox heeft dan forza(heel cool) natuurlijk en halo odst(maar what the fuck?). Maar meer, zeker niet over heel het jaar bekeken...
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij was net idd alles van GT5 cinematic...
     
  3. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    In ieder geval beter dan die van nintendo. :lol:
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Komt er straks nog meer, of kan ik gaan slapen..
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neig toch naar Xbox , maar de PS3 heeft het ZEKER niet slecht gedaan
     
  6. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    De arrogantie spatte er weer vanaf bij sony zoals elk jaar.

    Bah! Paar aardige games,Die motion dingen zag er wel veel beter uit als Nadal.
     
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik vind dat de Playstation 3 sowieso een betere line-up heeft dan de X360. Maar dat is mijn mening dan. Ik vind dan nog wel steeds jammer dat er niet één big nieuwe aankondiging is gedaan van Sony. Het zijn wel allemaal titels waarvan ik al iets vernomen had. Dit geldt btw ook voor M$. Wat ik nog steeds erg jammer vind is: wrm geen AW voor de PS3 :'-(. Dan maar voor de PC nemen.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, het spel van Team Ico zag er niet goed genoeg uit?
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo sterk van sony,Gow3,uncharted echt lekker,gt5 met wrc mooi en team ico was gewoon af,ook MAG is iets om naar uit te kijken. En dan nog Splinter cell en alan wake op 360,de toekomst ziet er weer leuk uit.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2009
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vond de presentatie van Sony beduidend beter dan die van Microsoft!

    Zaken die mij erg interessant lijken:

    Final Fantasy XIV
    Agent
    Rachet and Clank
    Uncharted 2: Among Thiefs
    MAG
    ModNation racers
    The Last Guardian
    Grand Turismo 5
    GOW 3
    Metal Gear Solid: Peace Walker
    Gran Turismo PSP

    Was echt heel erg aangenaam verrast door de nieuw motioncontroller van Sony! Kun je echt hele toffe dingen mee doen. Spreek mij veel meer aan dan Project Natal.

    Mijn favorieten? The Last Guardian (dat gaat een game worden zeg), Uncharted 2 en Metal Gear Solid: Peace Walker.
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Microsoft veruit, ben absoluut geen fanboy. Maar iedereen kan zien dat hun de meeste en beste exclusives hebben plus de Natal techniek spreekt me toch meer aan als die van Sony ;). Alles wat Sony heeft laten zien zijn nieuwe PSP games, multiplatform games en een Rockstar exclusive waar ze uiteindelijk niks van laten zien/vertellen. GoW 3 is bruut, maar dat kan je van tevoren al weten en wanneer komt GT 5 uit? Bij Microsoft zat ik 1 uur met bijna open mond te kijken welke exclusives ze allemaal in petto hebben. Dit was bij Sony echt niet het geval.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, die alan wake is vette shit! Echt sfeervol en duister, hou van die games! Splintercell vond ik meevallen. GT5 zag er super uit, maar wanneer komt die bloody game?
     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ja, maar er werd al toch het één en andere al gezegd dat er een nieuwe zou uitkomen. Dat Team Ico bezig was met een project. Ik bedoel zeg maar dat Sony bijv. opeens kwam met een nieuwe GTA. Dat was echt een verrassing, dat zet de hele zaal op zen kop.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kijkend naar de line-up, vind ik dat Sony dit jaar meer te bieden heeft.
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Komt er vandaag nog wat?? Om te bekijken?
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, maja, this crisis he dude :D. Sony moet het hebben van first party games van hunzelf. De ps3 wordt als enige nog steeds verkocht met verliest(30 euro verlies per console). Dat ding kost massa's geld, dus, denk niet dat ze veel deals sluiten met ontwikkelaars nu...
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Sony herstelde zich wel goed met een top einde, met The Last Guardian, GT 5 en GoW 3.
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Het blijft natuurljik smaak, maar voor mij zijn racegames en splinter cell/ MGS altijd de games waar ik iets voor doe. Forza en Splinter cell komen beide nog dit jaar uit, GT heeft geen datum, zoals al een aantal jaar, en MGS komt naar x360. Tja, GT kan alles goedmaken voor mij persoonlijk, maar die hoop heb ik al lang opgegeven.

    En alan wake, tja, echt geweldig alleen ook pas voor 2010 :mad:
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2009
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop snel,ik wil nu echt die uncharted 2 beta,echt vet game net zoals god of war 3,de nieuwe rockstar game gaat ook goed worden.
     
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening over de hele E3 wat ik heb opgevangen:
    Nintendo: Bagger, niks spraak me aan, behalve misschien het Golden Sun spel voor de DS. Verder vond ik het echt té bagger.
    Sony: Deed het opzich wel aardig. Alleen geen enkele game boeide me dan ook wat. God of War 3 leek me opzich wel vet. Alleen ik vond de camera er zooo verneukt uit zien. Het motion gebeuren zag er ook wel geinig uit. Maar naar mijn idee was dat gewoon precies hetzelfde als de Wii maar dan in een ander jasje.
    Microsoft: Vetste titels, games die me intereseren. Ik vond Project Natal net een stap verder in de toekomst dan de Wii / Sony's Motion ding.
    En zoals Haya zegt: Worden er nog meer games bekend gemaakt door andere game makers?
     

Deel Deze Pagina