Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    helpdesk bellen
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ok en die vragen of ze hem helemaal willen verwijderen? Wil namelijk weer schoon zijn, diep over nagedacht en die oude duivel uitbannen om het zomaar te zeggen. Dan maar weer overnieuw met Mass Effect. ;):9
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat je ook kan doen is de email die aan je tag gekoppeld is veranderen naar een ander e-mail adres, en vervolgens een nieuwe account aanmaken op een nieuw adres. Weet ik niet 100% zeker, maar je kan in ieder geval wel je e-mail adres 1x per maand veranderen dus het is het proberen waard.
     
  4. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    R.I.P Xbox RROD.

    Morgen dan maar ff Helpdesk bellen :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Als je ergens een link hebt hoe je dat precies moet doen en wanneer het kan, please help.

    @ Fardo: Weet jij hier ook van?
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Die van mij ook :mad: E79 error.

    3de die kapot gaat. Mn launch ging na reparatie na 4 uur weer kapot. Had gehoopt dat mn arcade langer mee zou gaan maar het tegendeel is waar.

    Hopelijk doen ze heel voorzichtig met mn decals! Gelukkig heb ik 2 arcades en kan ik gewoon verder.
    Net helpdesk gebeld, aardige gozer. Ze kunnen alleen niet garanderen dat ik dezelfde terug krijg! Dan breekt echt de pleuris uit hoor.
    Hm, ik doe er wel een briefje bij dat wanneer ze een andere box gaan terugsturen, ze de oude ook meesturen (of alleen de buitenkant met de decals).
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  7. lightchaser

    lightchaser Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil op gamehubs.com red faction: guerrilla bestellen alleen weet ik niet of
    die compatibel is met mijn xbox omdat er bij staat: NTSC (region free)
    kan ik hem dan spelen op mijn PAL versie??

    alvast bedankt:thumbs:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat kan. :)
     
  9. lightchaser

    lightchaser Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt!!!:thumbs:
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt dit zien omdat onder het plaatje van de game, een groen vinkje staatbij zowel ntsc-u/j en de pal versie.
    Wij moeten in NL dus kijken of de game op n pal-console kan worden afgespeeld.

    Als dit niet kan dan staat er een tekentje dat er uitziet als t verkeersbord verboden in te rijden ;)

    Voor de volgende keer.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  11. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    edit;

    Opgelost
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
  12. rabouter

    rabouter Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een memoryunit gekocht om mijn savegames als backup op te slaan zodat ik mijn HDD kan formatten. Ik zie alleen dat je kan moven... kun je je profile niet copy'en? En zit alles wat belangrijk is op je account in je profile. Ik meende dat je gedownloade dingen weer opnieuw kon downloaden?

    Alvast bedankt

    EDIT: al fixed
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Eh, hdd van de xbox360 formatteren? Hoe doe je dat dan en waarom eigenlijk? Let op: sommige save-games kun je niet kopieren.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik een heel verhaal schrijven met wat ik van de topictitel vind, is hij al gesloten, grr.

    Maar als die jongen nog de moeite neemt om hier te gaan kijken:

    Volg de onderstaande stappen om de draadloze controller op de Xbox 360-console aan te sluiten.

    1) Druk de Xbox Guide-knop in en houd deze vast totdat de controller wordt ingeschakeld. De Xbox Guide-knop is de ronde knop met het groene
    kruisje nabij het midden van de controller.

    2) Controleer of de Xbox 360-controller is ingeschakeld. Als de console niet is ingeschakeld, drukt u de aan/uit-knop in. De aan/uit-knop is de grote ronde knop op de Xbox-console.

    :cool: Druk op de Xbox 360-console de connect-knop in en laat deze los. De connect-knop is de kleine ronde knop op de Xbox 360-console.

    4) Druk op de controller de connect-knop in en laat deze los. De connect-knop is de kleine knop aan de voorkant van de controller.

    5) Nadat op de controller en op de console de Ring of Light eenmaal heeft gedraaid en geknippert, is de controler verbonden. Het kwadrant dat op de Ring of Light blijft branden, geeft de positie aan waarin de controller is aangesloten.
     
  15. Nida

    Nida Legendarische noob

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet zeker of dit de juiste topic is.

    M'n XB is deze week overleden en omdat de garantie net verlopen is ben ik van plan om een nieuwe aan te schaffen. Ondanks dat er niks mis is met m'n huidige HDD zat ik toch te kijken naar een Pro model omdat 60 gb toch een stuk fijner is dan 20.
    Kan ik d.m.v bv een memory card m'n gamertag en savegames overzetten van de ene HDD naar de andere? En hoe zit 't met de arcade games? Zijn die weer opnieuw te downloaden?

    Alvast bedankt en excusez als er al een soortgelijke vraag is gesteld en beantwoord.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan bij MS gratis een transferkabel aanvragen, dan kan je in 1x alles van de 20GB naar de 60GB verplaatsen zonder dat je een memory card hoeft te kopen.
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Toch blijf ik zeggen: gebruik n memorycard om je save-games te back-uppen. Er kan niet alleen iets mis gaan bij de transfer, maar je hdd kan ook gewoon stuk gaan. Stel je voor dat je al je saves kwijt bent, dan ben je niet blij.

    De prijs van die dingen zijn echter absurd. Ik heb gelukkig 2 stuks van 512MB omdat die bij mn arcades zaten.

    Die 60GB heb je zeker nodig zodat je games vanaf de harde schijf kunt spelen en in Augustus kan je hele games via Live kopen die je dan ook moet downloaden.
     
  18. Nida

    Nida Legendarische noob

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Bel gewoon even, is des te makkelijker. Daar kunnen ze je wel vertellen hoe het precies zit ;)
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Even bellen, ik heb aan de telefoon mijn Pro geregistreerd en een transferkit aangevraagd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina