Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Nu wel, en het ziet er ook tof uit :cool:
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.199
    Leuk Bevonden:
    4.746
    Goed ik zat er echt helemaal in, kapt die trailer in eens. ;):)
    Hij doet het goed.

    Twee kleine dingetjes:

    Ik cocentreerde mij op het geluid van de wapens en dit vond ik nogal lijken op het vorige deel. Het geluid was voor mij in die game ook een hekelpunt, dus hoop dat niet alles klinkt zoals in eerdere games.

    Ten tweede vind ik de explosies en de manieren waarop vijanden neergaan nog steeds lijken op dat van Call of Duty 2; want de manier waarop is uiterst herkenbaar. Hierin zou ik ook graag veranderingen en/of variaties willen zien.

    Hoe het komt dat me dit opvalt: Omdat ik alles games gespeeld heb en het gewoon snel zie. ;):)
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe moeten ze dan klinken? Weet niet of jij de meeste wapens IRL gehoord hebt, maar de meeste klinken toch bijna authentiek. Alleen het geluid met een siliencer is verzonnen.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ze klinken alles behalve authentiek ;) Wat je als developer wilt hebben is dat, wanneer je schiet, je een bepaalde KRACHT voelt d.m.v het geluid. Nee, ik zeg niet dat er ONGETWIJFELD WEL de juiste geluiden in zitten ... maar, leest u mee? Ja? Mooi!

    Kijk naar Terminator 2, de scene met de Minigun. In het echt maakt deze gun een verschrikkelijk stom geluid voor zo'n geweer. Deze hebben ze aan moeten passen. Zelfde als de T800 ( Arnold ) op de T1000 ( Robert Patrick ) schiet in de gang ... je weet wel, de scene waarin hij de rozen vertrapt. Ik heb hem op BluRay maar verwacht dat je de SFX Special zo gevonden hebt op YouTube.

    Ik heb me noooooit geërgerd aan het geluid in COD 4 totdat ik WaW ging spelen. Dat "swoesh" geluidje tijdens het gooien van granaten in deel 4 is nu echt hatelijk :+
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Ik quote mezelf even. Dit was een reactie op een eerdere post van je Yellow.
    :+
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon Dolby setje erop een probleem opgelost. Had je geen echte geluiden erin gedaan was het ook niet goed geweest. Ik ben blij dat het iig de echte geluiden zijn al hadden ze wat harder gemogen, maar misschien kun je dat in het menu nog instellen?

    Bijna het enige wat niet arcade aan de game was...
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dan quote ik jou ook eventjes want ik deel jou mening. Wil eerst meer zien. Kijk met name erg uit naar de Multiplayer maar tot nu toe moet ik zeggen dat MW2 mij nog niet verbaast heeft.

    Nee, je snapt het denk ik niet. Meestal worden geluiden versterkt of veranderd om ze een wat lekkerder geluid te geven. Een AK kan dus klinken als een Minigun en andersom ;) Dit is slechts een voorbeeld. Oh, ik heb Surround Set van Denon, dus aan die set ligt het niet :+
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2009
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee idd. SP speel je 1x uit en dan misschien nog een keer op Veteran en dan nooit meer. Wel allemaal leuk en aardig was je nu ziet, maar je hebt geen flikker aan. MP is maar de game om draait. Tot dan heb je niks aan trailers etc.

    Zelfs de wapens die in de SP (trailer) zitten hoeven niet eens in de MP te zitten dus ook dat zegt nog niks. Verder boeit het verhaal ook geen ruk. Het enige wat je nu te zien krijgt zijn dooie mussen :mad:
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    SP lijkt me toch cht wel erg wreed om te spelen. 1000 GS here we come, again!!! :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.199
    Leuk Bevonden:
    4.746
    Vier pagina's teruggebladerd. Ik heb hem niet terug kunnen vinden. Ik ben natuurlijk ook wel enthousiast, maar die trailer heeft toch weer dat bekende granaatgeluidje waar iemand het net eerder over had. Naast dat klinken de machinegun die er in voor komt ook voor geen meter. In deel IV vond ik heel veel wapens echt teveel op elkaar lijken. Damn, neem een voorbeeld aan EA en neem dat geluid echt op. Je kunt van bijvoorbeeld Bad Company zeggen wat je wilt, maar het geluid klinkt wel een heel stuk beter. Ik vind dit gewoon belangrijk voor de belevenis van een spel.

    Stel dat je bijvoorbeeld MP speelt in een nacht map. Je hoort geen flikker totdat er in eens een schot klinkt van veraf en je ziet dat je clanmate neergeschoten is. Als het geluid dan gewoon goed klinkt, dan speel ik niks anders dan een eventuele nachtmap. Lijkt me goed voor een stukje spanning in de MP. Helaas rennen veel Amerikanen als heuze Rambo's door een MP, dus dit wat ik net noemde, geluid meegerekend, is voor mij gewoon een stukje extra speelplezier en belevenis. ;):9
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Iemand die misschien weet wat dit zou kunnen betekenen ?

    [​IMG]
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    1dag
    19uur
    31minuten
    72seconden

    :9:9

    nee geen idee eigenlijk verder
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    72 seconden?

    Denk eerder:
    1 uur
    19 minuten
    31 seconden
    72 miliseconden


    Stond ook op pagina 49. :9
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het si 12 uur geleden gepost op de Twitter van Bowling.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ooh had ik ff niet in de gaten, dacht dat het een screenshot was. :lol:
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sucks that treyarch :)
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jij leert het ook nooit hé? :)

    Omdat Infinity Ward nu toevallig eerder CoD een grafische update gaf ben jij helemaal IW geil omdat 50% van de COD spelers dat ook vinden. Je zou maar buiten de boot vallen hé?

    Als Treyarch eerder had geweest met Modern Warfare en de game zou hetzelfde zijn ( tot in de kleinste details ) als die van IW, dan had je hier op je knietjes Treyarch lopen heiligen. Bleh ... Loop niet zo te bashen. Iedere gek heeft zo'n z'n eigen games om te spelen. :)
     
  18. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Jouw fobie voor Treyarch begint wel redelijk irritant te worden.
    Beetje gefrustreerd misschien? Slechte jeugd gehad? Teveel jeugdpuistjes?
    Eender wat het is, raadpleeg misschien eens een psychiater en los het op, maar val er alstublieft ons niet meer mee lastig. Ik vermoed dat je er met een therapie van een jaar of 10 wel vanaf zal geraken.
    Iedereen weet het ondertussen al wel hoor, daar moet je geen angst meer voor hebben, we weten het, we hebben het allemaal al wel eens gehoord van jou. Er is echt niemand die nog maar eens op een anti-Treyarchbericht van jou zit te wachten. Na 10 000 000 keer weten we het.
    Maak anders een eigen anti Treyarch-topic aan, en telkens je de neiging voelt opkomen om er nog eens een te posten, dan doe je dat daar maar.
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ziet er nice uit, veel vertrouwde dingen van COD4 die er in zitten. Sneeuwmobiel stukje van die heuvel af zag er ook gaaf uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina