E3 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

?

Wie heeft de beste show gegeven op de E3 van 2009?

  1. Microsoft

    90 stem(men)
    81,8%
  2. Sony

    19 stem(men)
    17,3%
  3. Nintendo

    1 stem(men)
    0,9%
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is niet gezegd dat die first party titels deze E3 aangekondigd worden:
    Maar ik blijf hopen op nog wat verassingen deze E3
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is ook een gerucht, maar het zou wel mooi zijn :).

    Vond de games die MS tot nu toe aangekondigd heeft wel vet maar vooral vervolgen. (op de arcade games na)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heavy Rain E3 09: Trailer

    [GT]50384[/GT]
     
  4. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou toch wel lomp zijn als ze nog een topper in huis hebben en ze die dan niet laten zien tijdens de persconferentie. Maar goed stel stel dat er een GOEDE Rare-game komt, dan zouden ze toch nog effe een goede sneer naar Sony en Nintendo maken.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja, daar ben ik het met je eens. Vooral omdat eerst 10 games en achteraf hier nog wat dingen maar hoe meer hoe beter :).
     
  6. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij graag iets in de handen wilt houden, dan ga je naar de Bart Smit en koopt daar een plastic schildje en zwaardje en hoppa, je bent klaar. Voor Natal maakt dat niet uit, die tovert daarmee jou achter een TowerShield met een machtig toverzwaard van ruim anderhalf meter :)

    Wat dacht je van Black en White deel zoveel waarin je je magic spell daadwerkelijk moet uitspreken en lichaamsbewegingen moet maken om te casten? Dat kan met Natal.

    Hoe wil je navigeren in je dashboard met 1 of 2 stokjes? Hoe mooi de Wiimote ook is, eigenlijk is het niet veel meer dan een gimmick. Mario Galaxy doe je voor 90% of meer met een thumbstick en buttons, niet met motion controls. Zelfde geldt voor Metroid, Zelda, etc. Maar een paar basale bewegingen zijn te gebruiken en dat is met Sony's "innovatie" niet veel meer.

    De mogelijkheden zijn echt limitless met Natal.

    Weet dat we in de US samen met Ford "sync" op de markt hebben beracht. Dat is hard- en software die reageert op stem. Dus als jij roept: "Jan Smit. Daar gaat ze" Dan zoekt hij op basis van die tekst de track op en speelt hem af. No matter, hoe de artiest heet of de song, hij snapt wat jij zegt en vindt dat nummer, waar op je MP3 het ook staat. Die hard- en software werkt al feilloos en zonder learning, ofwel als ik iets roep werkt het en als jij iets roept ook. Zonder dat je hoeft te roepen: "Album2, Track 4" of iets moet programmeren om je stem te laten herkennen.


    Ik ga een groot deel met je mee over de games op PS3: Uncharted, GoW3, GT5, het ziet er allemaal heel fraai uit. Maar Project Natal gaat voor een mega verschuiving zorgen in de manier waarop we zullen gamen.

    (Stel je resident evil voor, waarin je sluipt naar een deur en je hand uitsteekt naar een deur, die krakend opendoet, het lichtknopje zoekt en plots sta je oog in oog met een zombie. Ik ben er zeker van dat dat veel meer "immersive" zal zijn met Natal dan met een gewone controller. Ik denk dat je hart in je keel zal schieten :) )
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou zo vet zijn, dat lionhead gewoon met black & white komt voor de 360 met Natal.
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Over Zelda weer trouwens:

    the heck, dat klinkt cool :eek:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Zat mijn gevoel er toch niet ver naast na die trailer. :+
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    @Mrx

    Klinkt erg leuk hoor, maar ik zit er dus écht niet op te wachten. Het ziet er ten eerste belachelijk uit, en het lijkt me gewoon geen hol aan. Gamen met een controller is juist fijn, omdat je lekker kan gaan zitten en niets hoeft te doen. Ik hoef geen fifa waarbij ik op een loopband moet gaan rennen en zelf moet schieten met m'n voet, daarom speel je juist games, omdat je niks hoeft te doen.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    In tegenstelling tot de Wiimote zal dit niet dor je strot geduwd worden.
    Het KAN zo gespeeld worden, maar het moet niet.

    Vind je er niks aan; koop het niet, en blijf lekker Fifa spelen hoe jij wilt. Niemand verplicht je om het te kopen.

    Tenminste, ik neem aan dat dit gaat gebeuren, en dat MS niet zo stom gaat zijn om je te verplichten dit te kopen.

    edit:

    Molyneux zegt zelf toch ook dat het een game is en niet een techdemo: http://twitter.com/pmolyneux/status/1995149985
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben ook hardcore games aangekondigd of niet dan ;) kijk het zou natuurlijk ideaal zijn dat je gewoon kunt game met controller en dat er creatieve projecten zijn met Natal.
     
  13. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat neem ik ook aan. Het is juist bedoeld voor mensen die door controllers, zelfs de Wiimote, worden afgeschrikt.


    Overigens kan ik het me ook wel voorstellen dat er een aantal games komt waarbij de Natal een verplichte aanschaf is. Zoals bijvoorbeeld Milo & Kate. Dat spel is niet te spelen zonder Natal. Ze zullen trachten zeker een aantal killer apps te maken waarvoor het voor iedereen aantrekkelijk wordt om tot aanschaf over te gaan.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Even vraagje tussendoor, is Final Fantasy XIII nou exclusive voor PS3, of kunnen wij ook genieten van deze game?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    13 is ook voor de 360. 14 is alleen voor de PS3 maar dat was dacht ik een MMO. FF XIII Versus is exclusief voor de PS3. :mad:
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Goed, wat gaat er nu nog allemaal komen nu Sony, Microsoft en Nintendo hun ding gedaan hebben?
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik las zojuist dat 14 ook voor de PC komt!
     
  18. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Wat kwam er vanacht nog langs? FIFA 10 toch?
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Om verder te gaan op jouw opmerking: als je niets in je handen wil houden hoef je niets een naar de Bart Smit te gaan... gebruik gewoon je fantasie :{.

    Maar voor een spel waarin je met zwaard en schild bezig bent zou ik toch de voorkeur geven aan Sony's alternatief. Zo heb je nog daadwerkelijk dingen in je hand want het realisme groter maakt. Met de Natal zou je dan wat met je lege polletjes liggen te zwaaien.

    Dat gezegd hebbende ben ik 95% zeker dat ik geen van beide ga kopen :+.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Deel 14 gaat toch zuigen op de PS3, dus die hoef je niet te missen.

    Tenminste, als ik naar deel 11 kijk ;)

    @ Pegas: Ik koop Natal alleen maar voor de navigatiefuncties die het mogelijk zou maken
     

Deel Deze Pagina