Vind dat ook wel aan de hoge kant. Voor GH met gitaar vond ik 82 euro al veel, laat staan dat er nog eens flink wat bijkomt.
Dit zei ik ook al op de nieuws pagina op de frontpage van xbw maar zal het hier wel ff quoten. Dus tja beslis voor jezelf maar weet toevallig dat gamestop heel vaak een game heel vroeg op hun site heeft staan om later in prijs te zakken. Als je op hun site kijkt kun je namelijk ook al Mass Effect 2, Fallout New Vegas en Dead Rising 2 bestellen, om maar wat optenoemen.
De trailer van gister. http://gamersyde.com/stream_11211_en.html Ben ik nou gek of is deze game ook cell shaded?
Hou eigenlijk niet zo van skategames (omdat ik er niks van bak ), maar dit lijkt me toch wel grappig met dat board! Maar dan moet t wel niet al te duur worden !
Tony Hawk: ''Natal niet accuraat genoeg'' Nieuws | 3 juni 2009 - Tony Hawk is niet bepaald onder de indruk van de motion-sensing camera die Microsoft tijdens de E3 heeft gepresenteerd. Hij is van mening dat de skateboard-controller die gebruikt wordt bij het spel Tony Hawk: Ride beter is dan het Natal systeem van Microsoft. Ze hebben het nieuwe systeem van Microsoft dus wel geprobeerd maar het bleek niet accuraat genoeg. Het is ook lastig om bepaalde moves uit te voeren terwijl je in het luchtledige staat. Met de skateboard controller kun je ook niet alle trucs uitvoeren maar wheelies en 180 graden spins kun wel gewoon in je huiskamer uitvoeren weet de skateboard legende te melden. ____ Ja zou ik ook zeggen
Echt cell shaded is het niet, maar het lijkt wel een wat getekende effect te hebben. Maakt het wat kinderlijker, terwijl je met het board juist wat anders verwacht. De prijs van het board zal voor mij enorm bepalend zijn.
Nee...Nee...Nee Dit is echt niks. Voor mij. Stom gedoe. Waar is mijn arcade Tony gebleven? Waarom is er nooit een sequel gemaakt van Aggressive Inline? *zucht
Ik vind het er echt super lomp uitzien :{ Toen ik het voor het eerst zag leek het me nog wel leuk, maar op die filmpjes is het gewoon prut. Jammer jammer.
'Tony Hawk: Ride' (Wii/PS3/X360) Pro Skater Roster Revealed Available skaters: Alex Olson Cara Beth Burnside Christian Hosoi Daewon Song Dustin Dollin Lyn-Z Adams Hawkins Mike Mo Capaldi Mike Vallely Nyjah Huston Paul Rodriguez Rodney Mullen Ryan Sheckler Steve Nesser Stevie Williams Tony Hawk
De skills van Rodney Mullen zijn extreem. Maar persoonlijk vind ik de skate-style van Daemon Song leuker, een klein beetje naar vert toe. Nog steeds op de straat, maar wat meer stairs, tables en andere meuk.
Daewon Song heeft wel een vette stijl. Superveel technische tricks achter elkaar. Maar niet zo als Rodney Mullen die eigenlijk helemaal nergens heen hoeft te gaan omdat ie toch overal hetzelfde doet. Zo'n klets vind ik dat. Staan er van die video's op internet van de Russia Tour van dit en dat merk met Rodney Mullen, doet ie toch alleen maar flatland. Hij kan beter een hal met een greenscreen bouwen. Scheelt werk. @ Dulle op 4 juni: En dit is niet arcade? Dit heeft niks te maken met de werkelijkheid hoor. Maak je maar geen zorgen.