E3 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

?

Wie heeft de beste show gegeven op de E3 van 2009?

  1. Microsoft

    90 stem(men)
    81,8%
  2. Sony

    19 stem(men)
    17,3%
  3. Nintendo

    1 stem(men)
    0,9%
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Had ik kunnen weten \o/

    Beste nieuws van de afgelopen dagen \o/
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Nietus :mad:
    Het was het beste nieuws geweest als ze zeiden dat ie deze week meteen uit zou komen. Nu is het het op een na beste nieuws :+
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hell Yeah !

    De beste shooter ooit komt gewoon terug !

    Dit is zeker DE scoop van de E3 voor mij. Ahhhhh Brings back memories .
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Beste shooter ooit vond ik toch Goldeneye, maar Perfect Dark was ook erg tof. Twee parels op de N64.. Kan me nog steeds de Laptop gun herinneren. Mja, die ga ik zeker downloaden.
     
  8. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Molineux en de Milo demonstratie, toen ik het zag liepen de rillingen over mijn rug. De mogelijkheden omg gebruik je fantasie......Zoals Mass Effect, je praat met een character die jou aankijkt..reageerd op jouw stem en bewegingen.

    Ben alleen wel benieuwd hoe je zou moeten lopen ? Voice activated ?
     
  9. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Milo zal de zoveelste Molyneux teleurstelling worden. Ik vertrouw hem en Natal niet. Leuke speeltjes; goed voor de non-gamers om zoiets te zien, maar weinig praktische toepassingen in goede spellen. Beetje à la de Wii.

    Black & White en Fable zouden ook al ons weg hebben moeten blazen. Hoewel aardig, waren ze niet echt grensverleggend.

    Ook die Facebook en Twitter shit kan me gestolen worden. Zoiets kan oneindig veel beter met muis en keyboard. Die films spreken me dan wel weer aan.

    Neemt niet weg dat er aardige trailers te zien zijn geweest op de E3. Assassin's Creed 2, de Halo franchise, Crackdown 2, MGS, FF.. genoeg om op te wachten.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe zit dat nou met die films die op Xbox Live moeten komen. Je hoeft ze niet te streamen/downloaden. Hoe gaat dat dan, stel ik huur zo'n filmpje dan gaat hij meteen aan zonder problemen enzovoorts ? En dat kan ik dan met mijn party zien. Laten we zeggen ik huur een film en betaal en ik nodig 3 mensen uit in mijn party, hun checken die shit dan gratis lijkt mij ? Cool! :cool: En wanneer moest dit nou voor ons uitkomen ?

    Jammer dat wij in NL geen Sky.tv krijgen! Zie het al voor me, voetbal kijken met wat gasten via Xbox Live. 8)
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij word het gewoon via een stream gedaan. :eek:
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik denk dat een functie binnen Twitter wordt, dat hij automatisch post welke game je aan het spelen bent. Typen met de controller vind ik ook voor geen meter werken.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nog meer redenen om dat ding onder je controller te kopen :+.
     
  14. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Who cares, weet je. Degenen die echt zo gek zijn om dat te gebruiken hebben ongetwijfeld wel een smartphone waarmee dat 3x zo snel kan. Ik ben gewoon niet zo fan van social networking, denk ik.
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Laat ik dat toetsenbordje gratis gekregen hebben :cool: Werkt wel fijn, maar gebruik hem haast nooit.

    Ben ik de enige die de E3 totaal niet volgt?
    Ik voel me nu echt een anti gamer aangezien ik ruim 3500 posts gemist heb en heel de E3 lekker voorbij laat gaan. Ik hoor wel wanneer er nieuws is, dan lees ik dat wel in het desbetreffende topic van een game. 9,5 van de 10 titels boeit me toch niet :)
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb ook best wel veel niet echt direct gevolgd (live stream etc) maar meestal lees ik de info ook wel in het topic van het spel dat me interesseert. Sony/Nintendo gedeelte boeit me echt geen zak dus daar hoef ik al niet naar te kijken.
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Je kan dan ook een echt zwaard kopen en daar mee gaan rondzwaaien tegen over met stokjes rond zwaaien op de ps3. :+
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jah, maar daar ben je niets mee voor een game hé. Ipv de natal kan je dan eerder waar wat beginnen rond te springen en wie weet wat nog. Geef mij dan maar een echt zwaard hoor :+.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik heb totaal niks gevolgd. Ga binnenkort wel wat E3 trailers downloaden op Marketplace en dan zie ik het allemaal wel.
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    http://www.fifabenelux.com/nieuws.php?id=2216

    Was dus bs :'-(
     

Deel Deze Pagina