Assassin's Creed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Voor mij doorgaans ook wel, kijk naar Halo 3, Rainbow Six Vegas 2, Gears of War 2, Left 4 Dead 2 en vele anderen. Geweldige games vind ik, maar toch niet vernieuwend t.o.v. hun voorgaande deel of concurrentie.

Ubisoft daarentegen blaast ontiegelijk hoog van de toren en er zit ook immens veel potentie in een game als Assassin's Creed. Toch is deel 1 niet echt goed uitgewerkt. Ze hebben al hun tijd gestoken in moment opnames. Bijvoorbeeld als je je vrienden een uurtje liet spelen zouden ze verkocht zijn & als je moeder 10 minuten over je schouder meekeek vond ze het geweldig, maar voor een hardcore gamer als ik, was het saai na 3 uurtjes.

Mijn wensen voor AC2? Weer een leuk verhaal met enigsinds inhoud, snelle actie met de vette animaties, grafisch hoogstandje (tot zo ver gelijk aan AC1), onverwachte dingen in je missies, uitdaging(!) in gevechten, nog meer gebruikmaken van je omgeving en niet de doe-dit-doe-dat-krijg-dit-vermoord-hem-verhaalgang.

Niet zo moeilijk voor een studio als Ubisoft zou ik zeggen, maar waar ik dacht dat ze bij Prince of Persia wel iets geleerd hadden, bleek die game vrijwel hetzelfde te zijn als AC1. Toch heb ik me met beide prima vermaakt :'-(.

Kortom; Go Ubi Go! Ik koop de game namelijk toch wel op de release :emo:

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    AC 1 was eigenlijk ook een techgame. Ze lieten zien wat mogelijk was maar het was allemaal niet perfect uitgewerkt. Daarvan hebben ze kunnen leren voor deel 2. En bij iedere presentatie beginnen ze nu niet steeds van kijk hoe tof het eruit maar ze beginnen ze met "we hebben de gameplay gevarieerder gemaakt. Doordat zie ik dat ze weten wat er mis was met het vorige deel en goed geluisterd hebben. Dat het er beter uitziet is dan mooi meegenomen maar ik was ook al tevreden geweest als het eruit zag als deel 1.

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ergens geef ik je gelijk. Sowieso had ik het prima gevonden als de graphics van AC1 nog hetzelfde waren. Maar dat past niet bij het image van Ubisoft en zeker niet bij de eisen van de gemiddelde Amerikaan.

Echter, het doet me nog steeds een klein beetje pijn dat Prince of Persia niet de 'verbeterde' Assassin's Creed is geworden op dat gebied. PoP is 13 maanden na AC1 gereleased en draait op vrijwel dezelfde engine en met het zelfde spelverloop.
    - Begin met de game door wat mannetjes te hakken en een gebied vrij te spelen.
    - Doe dit een aantal keer (Afluisteren, stelen, van die bolletjes vangen) en speel het volgende gebied vrij.
    - Kill een 'boss'.
    - Doe dit een aantal keer (Afluisteren, stelen, van die bolletjes vangen) en speel het volgende gebied vrij.
    - Speel het finale level en speel het spel uit.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Zouden ze er echt geleerd van hebben? In mijn ogen hebben ze dezelfde fout gemaakt met FarCry2.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Ik vind POP echt een totaal andere game. Maar dat is dan persoonlijk.

Ik vind eigenlijk Farcry 2 hetzelfde probleem hebben als AC1. Gewelddig idee/graphics en een nieuwe engine maar ook niet perfect uitgevoerd. Dus ik hoop dat ze dan bij FC3 ook van FC2 geleerd hebben.

Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ziet er veelbelovend uit maar ik hoop dat voertuigen niet een te grote rol gaan spelen. Deze komt sowieso hier in de kast though.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik ben juist bang dat Ubi teveel wilt veranderen. AC1 vond ik niet saai en niet herhalend, fuck wat wil je anders gaan doen. Racen met paarden ? 8)

Dat is het enigste waar ik nog niet zeker van ben, al is het toch zeker dat ik deze gewoon in de winkel koop met de release. :cool:

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee slimmert. ;)
    Verschillende manieren om info te winnen en manieren om bij het slachtoffer te komen

9. deviousmuffin

deviousmuffin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het, niet dat paard was zoiezo niet het sterkste punt in het spel

10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Voor mij is het al genoeg als hij precies hetzelfde is als AC 1, alleen andere setting dan.

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Slachtoffers vermoorden zal wel op een andere manier zijn nu, via het water ofzo. Voor de rest wil ik er gewoon heen klimmen. :cool: Informatie aanvragen kan wel op andere manieren, maar dat is het dan ook. Stiekem hoop ik dat je er voor kan zorgen als of het lijkt op een ongeluk bij Hitman, maar dan kan je weer niet vet zwaard vechten, aaa :+

Soms lees ik echt shit waarvan ik denk, wtf waarom speel je deze game. "Elke keer die mensen vermoorden, saai'. WTF, ga dan lekker vrolijk op een planeet rennen met Mario. 8)

12. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik hoop juist niet dat ze teveel veranderen in dit deel. Ik hoop wel op wat meer variatie (Meerdere opties om te iemand af te maken, misschien achtervolgingen over de daken heen, concurrentie met andere assassin's?). Ik genoot van de game en vond het echt niet saai. Hoewel de gameplay herhalend was, kon ik er niet genoeg van krijgen om steeds weer over de daken heen te rennen of op de hoogste torens te klimmen.

Good times, good times.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ^^ :+

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Whoa, fully agree. Die screens zien er echt insane mooi uit!

Hier de vermoedelijke PS3 Box-Art

Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
  17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Toffe screens! Gaat echt tof worden deze game! Mannetjes van het dak trekken, het water in trekken en gewoon zelfs in de stapel hooi waar jij in schuilt in trekken en killen!

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.. 2-4 network players...

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Fake...

20. Fiasco