[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Huh? 8)
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben ook benieuwd wat ze daar nou precies mee bedoelen. Hoop niet dat ze het Tactial Espionage gedeelte eruit laten. Dat was een van de dingen die MGS altijd onderscheidde van de gemiddelde shooter.

    Only time will tell:)/:mad:
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Oh wat fijn dit. Nu heb ik helemaal niks aan m'n PS3 :+
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je zegt anders doe ik mijn ps3 niet aan,geen uncharted 2-god of war 3 en noem maar op ? Als gamer moet je deze toch spelen,denk ik dan.
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Al uitgespeeld ;). Mijn PS3 is nu meer een harde schijf voor Rock Band tracks, want meer games speel ik er niet meer op.
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    En die zijn nog niet uit _0/
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Haha, sorry ik zit te slapen! |:-
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: IGN
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    best wel vet, een nieuwe metal gear game :). maakt me niet uit of die nou exclusief is, heb toch beide consoles. maar er is 1 ding wat ik me afvraag...

    je ziet dat ''raiden'' in de teaser, en op het plaatje in de begin post bruine ogen heeft.

    best vaag aangezien raiden officiël blauwe ogen heeft... zoals je ook ziet op dit plaatje van de MGS4 game
    [​IMG]

    Op t einde van de teaser hoor je dan wel weer '' raiden is back ''... beetje vaag allemaal. Maar het is en blijft Hideo Kojima, je weet maar nooit wat die in petto heeft.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    Pak een officiele screen-cap uit de game zelf. Ik GELOOF dat de trailers e.d anders zijn dan ingame :) Althans, heb dat ergens gezien.

    [​IMG]

    Hier dus :) Links = de footage van trailers, rechts = ingame.
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Hij doet het niet ;).
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat ben ik blij dat ik nu eindelijk tegen een aantal mensen kan zeggen dat de XBox toch grote sprongen neemt! Altijd als ik vraag wat de XBox niet heeft en de PS3 wel, dan worden Final Fantasy, Metal Gear en Gran Turismo genoemd. Inmiddels hebben we Forza en de 2 andere franchises in het vooruitzicht op een console die minder dan de helft kost van de PS3!

    Is er overigens al een domein aangegeven waarin deze game uit zal komen? Waarschijnlijk Q4 2010?
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, Metal Gear titel hebben ze idd... maar is het wel de franchise van de PS? Wie weet wordt dit een hack'n slash achtige game:+.

    Bron: Eurogamer
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kojima not directing Metal Gear Solid Rising

    Hideo Kojima will not be directing Metal Gear Solid Rising for PS3 and Xbox 360. Instead he plans to focus on Metal Gear Solid: Peace Walker for PSP.

    According to Famitsu, Kojima will be designer, director and producer of Peace Walker which he describes as “Metal Gear Solid 5 inside me.”

    “I’m not the director. I’m not doing game design either. Although, I do issue complaints (laughs). But, not too much,” he said.

    He will, however, be producing Rising alongside Kenichiro Imaizumi.

    The Konami press conference is later this afternoon. Maybe we will hear more.
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    toch jammer. Mede door het geniale ontwerpen van Kojima is MGS wat het nu is. tuurlijk zal hij wel een beetje meewerken als dit, maar niet zoveel als ik graag zou willen zien:mad:
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hmpfh. We weten dat Raiden een snel en lenig vechtersbaasje is. En we krijgen Lightning Bolt Action als ondertitel... :eek: Ik vrees een actiegame, ik hoop het niet.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Lightning Bolt Action.. doet me denken aan het stuk wanneer snake op de grond ligt in een gang en Raiden hem te hulpschiet, oog in oog met een handvol soldaten. Wat gebeurt is de legendarische quote: ''I am lightning, the rain transformed.'' vervolg door een ''bliksemflits'' waardoor de soldaten geraakt worden.. Ik hoop op een mix van stealth + actie combat.
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie liever veeel stealth , deel 4 was ook al veel te veel een shooter.

    Deel 1 van de ps1 blijft imo gewoon veruit de beste!
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Idd, MGS1 is het enige deel dat ik heb gespeeld.. Ik ben dan ook echt superblij dat deel 4 ook op de 360 te spelen is! Kan niet wachten.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Deel 5 bedoel je.
     

Deel Deze Pagina