[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dat heet legendary mode met skulls ^^
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Bots zal nooit gebeuren denk ik. MS wilt iedereen op live zien.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Snap ik, maar je kunt het ook net als de training van GOW 2 als ik me niet vergis via Live laten lopen. Hoeft niet moeilijk te zijn. Anderzijds was die offline MP wel erg kicken in bijvoorbeeld Killzone. Echt, daar heb ik veel uren mee versleten, dus ik geef het kans van slagen. ;):9
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [GT]50404[/GT]

    [GT]50402[/GT]

    [GT]50400[/GT]

    Weet nog niet of het al gepost is.
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hah ik keek net de IGN gameplay walktrough, en ik zag dat de oude vertrouwde pistool weer terug is uit Halo 1 das voor mij de reden om de game nu toch te kopen. :cool:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    How Halo ODST's Firefight Isn't Like Gears of War

    [​IMG]

    The new Firefight mode in Halo 3 ODST may seem like nothing more than Bungie's version of Gears of War's Horde mode, but the dots in the top left corner... they are what's different.

    In Halo 3 ODST, the new Firefight mode will allow four players to fight against waves of Covenant enemies. Levels are set in environments pulled from or based on sections of the ODST campaign. They are unlocked as the player progresses through the campaign.

    A box in the upper left of the player's field of view represents the progress of the player team's squad through their Firefight mission. It shows how long they've survived in the relatively complex progression of the Firefight mode.
    Each slash mark in that box represents a wave of enemies. Each new wave — until the final one of a round — is randomly generated. Enemies could be annoying grunts or an assaulting Wraith. But the fifth round will also be brute chieftans.

    Five waves completes a round, represented by a dot. Completing a round activates rule-tweaking skulls, similar to those discoverable in Halo 3. The more rounds completed, the more skulls are live. The end of a round also spawns some health packs and ammo upgrades. (ODSTs don't have regenerating health like Master Chief; they do need health packs).

    Every three rounds that are completed finishes a set, which is indicated by a number to the left of those dots. Bungie won't say what happens when the player completes a set, but promises it'll be cool.

    [​IMG]




    Zal wel wennen worden; zo zonder regenerating health. :'-(
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat zal inderdaad wel wennen worden. Wel een leuk stukje opzich :) Weer wat nieuwtjes.
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De game gaat overigens gewoon voor de volle pond gereleased worden! Maar toch lijkt het mij veeel meer dan een gewone add-on. Eerlijk gezegt was ik alweer een beetje uit de Halo-vibe en had ik inmiddels mijn achtergrond weer veranderd naar iets dierlijks. Inmiddels loop ik weer helemaal warm!

    Ik denk dat dit een game word die voordborduurd op de kennis van het Bungie team, de engine van Halo3 en de sfeer van de voorgaande Halo's. Veel mensen noemen dit uitmelkerij, maar ik vind dit een aanwinst voor de fans zoals ik! Zoals ik op de E3 heb kunnen zien is het niet een add-on op Halo3, maar echt een 'other side of the story' met de 'bigger, stronger, better'-mentaliteit. Natuurlijk ga ik de regenerating health wel missen! Maar ik denk dat dit me veel gevloek gaat schelen ;P (Die #$&@$^ hoekjes altijd).

    Dus, wie gaat samen met mij in een slaapzak voor de DimensionPlus liggen de nacht voor de release?
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ook deze lijkt me erg tof, misschien toch nog een goed jaar 2009 :+

    Firefight mode is stoer!
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet zeggen, heel wat screens geven niet echt een halo sfeer. wat miss niet een slecht ding is.

    update: Firefight lijkt me ook echt dope.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ach in de eerste Halo moesten we ook gewoon Health packs vinden. En werden we niet automatisch gehealed. Heb dat opzich altijd leuker gevonden maakt de game in opzichten toch wat moeilijker en moet je ook tactischer te werk gaan. :)

    Ouderwetse games bestonden niet anders dan uit health packs vinden.
     
  12. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat ik hier het meest zie is dat het weer meer op halo 1 wil lijken qua gameplay (pistool,low low shield,geen dual wielding,etc).
    Maar toen ik op de pers conferentie zag schijnt het ook weer een paar wapens te hebben van halo 3 (spartan laser,spiker en snipe in firefight filmpje.)

    Wel leuk dat een odst marinier met een spartan laser kan omgaan maar waarom heet het dan een spartan laser?8) ze zouden eigenlijk wat slomer moeten zijn en meer moeite moeten hebben met het recoil van dat ding.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dit is de 2009 versie. Hij is ook een stuk kleiner namelijk (On-screen net zo groot als de Halo 3 versie) aangezien MC ongeveer 5 koppen groter is dan een ODST.
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe laatste keer dat ik keek bij halo 1 t/m3 waren mijn mariniers mannetjes net zo groot of iets kleiner :+
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nou ja, ik word wel eens wat enthousiast.
     
  16. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt check dit maar http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=Halo3ODSTsquad
    en volgens mij is de master chief 208 cm dus wat betekent dat de odst mariniers max 24 cm korter zijn:+

    bij dezelfde link lijkt Dare wel heel erg mysterieus met haar recon helm (geen shoulder) en classified gegevens
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    'Zijn' ...?
    Dare is een vrouwspersoon hoor. ;)
     
  18. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps zag wel dat het een vrouw was maar denkte niet na bij het typen :+
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Men, ODST al bijna, Reach beta bijna, ik word gek :+ Ik ga meteen de boeken weer lezen, ik zit er helemaal in.
     
  20. scorpion404

    scorpion404 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand een goed antwoord geven op deze vragen.
    Het is voor de nieuwe halo odst game.

    1.Kan je de coop mode firefight (soort van horde net als gears of war)ook op splitscreen spelen.

    2.Is het mogelijk dat je De firefight maps kunt forgen en dan ook kunt gebruiken voor firefight
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina