Zo goed getimed van Xboxworld om een prototype prijsvraag te houden! Helemaal blut maar wil het spel toch erg graag
En ja hoor, precies weer rond dezelfde tijd van het jaar krijg ik 4 rode lampjes op mijn Xbox. Microsoft heeft die dingen gewoon geprogrammeerd om na 1 jaar kapot te gaan
Precies, same here. Ik heb het voornemen hem te halen, maar we hebben de 'mazzel' dat de VS hem eerst krijgt en dus genoeg reviews vóór 12 juni hebben.
Ja dat had ik gelezen maar dat klopt niet helemaal want ik had vorig jaar precies hetzelfde en toen was het iets in de xbox ofzo. En ik heb alles al nagekeken en met de kabel is niks mis en die zit gewoon zoals normaal aangesloten Lekker net op de dag dat je vakantie hebt!
Volgens mij is er niets veranderd en is die melding enkel en alleen voor die AV kabel. Gewoon even hard aanduwen, zou echt moeten werken Ik hoop alleen dat de MP van dit spel er snel achteraan komt. Bij een spel als dit zorgt de multiplayer voor zoveel meer uren spelplezier...
*Zucht* Dat wordt dus toch opsturen, na het goed aanduwen van die AV-kabel starte die tenminste weer maar liep al weer snel helemaal vast in een potje Call of duty en ook nog andere spellen geprobeerd, maar het ligt gewoon aan de xbox denk ik.
Net even 10 min gespeeld en hij is echt leuk!! Dat klimmen op gebouwen werkt echt goed Ook is het lekker druk in de stad zodat je genoeg kan doen Toppertje!
/Mod *knip* Ook een verkapte hint naar een verkapte hint is iets te veel van het goede, dus nu maar gewoon weer ontopic - Cookie Sorry mods zal er nu niks meer over zeggen!
he nsb'er/moraalridder/hypocriet/ferron, volgens mij bestel jij bij jomazajung nagemaakte voetbalshirts.