Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan goed, was met die Snake track toch ook zo? We kennen de trucjes van ontwikkelaars een beetje. ;)

2. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ben dus weer helemaal verkocht aan Forza Motorsport. Het ziet er geweldig uit beter dan GT vind ik. En het geluid is duidelijk weer heel goed. Kan niet wachten tot oktober.

3. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, wat is het geluid in die gameplay filmpjes RUIG _O_

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    E3 09: Developer Walkthrough + Rewind.

[GT]50495[/GT]

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Grafisch ziet het er wel erg goed uit. Alleen jammer dat je geen echte tracks ziet. Weet ook niet of die er wel in gaan komen of niet. Zou het jammer vinden als ze op 'verzonnen' tracks over gaan. Desalniettemin gaat het wel weer een dikke racegame worden.

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wanneer je ervan uitgaat dat de Test Track 10 ribbons heeft en de andere tracks gemiddeld 3 ribbons in totaal dan kom je, bij meer dan 100 tracksribbons in totaal toch op minstens 31 tracks uit. Nog steeds best lekker:thumbs:
    (1*10+30*3=100)

7. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Schademodel mag blijkbaar nog stukken beter. Maar veel maakt het niet uit. Wel cool van de rewind functie. In Grid was dat ook handig als je net zo een van de laaste rondes fout maakt na hard racen dat is zo balen. Dan vloek je even hoor :D Gelukkig zal dat nu niet meer gebeuren :p

8. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt het domste wat ik ooit in een forza game heb gezien.
    dat hotlappen wordt echt kut....bocht verpest?gewoon ff rewinden en opnieuw proberen..

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben blij dat ik lekker veel online zit. Geen rewind voor mij. ;)

10. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wss zijn er wel 30 test tracks minimaal

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wel handig voor foto's.

Die fotovergelijking klopte niet helemaal. Benmastawoot (op fm.net) gaf aan waar de FM3 foto van de auto genomen was, daarom een update met een nieuwe foto:

FM2

FM3
    Let op de mooie 'lucht' in FM3 en de nauwkeurigere reflecties op de zijkant. Echt een heel goede foto is die FM3 foto niet, hij doet de mogelijkheden niet helemaal recht toe denk (en hoop) ik.

12. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, slaat nergens, het zal toch wel gelimiteerd zijn of kan het zo vaak als je wilt, dan kan je zo makkelijk goede tijden rijden, geen kunst meer aan.

13. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    hotlaps tellen alleen als je die ronde geen rewind doet.

kijk alle e-3 footage maar eens. dan leggen ze het uit. (www.gametrailers.com)

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Als ik het goed begrijp is rewinden dus een aanleiding om een ronde 'uncertified' te maken, net als draften en aangeduwd worden. En die uncertified tijden zijn soort van minderwaardig aan certified rondes, waarbij dat niet gedaan is. Een mooi systeem, maar ik hoop wel dat rewinden ook echt als aanleiding geldt om het gelijk als uncertified lap te laten tellen

[GT]50406[/GT]

Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  15. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Als die met die audi op die lambo knalt zie je precies dezelfde schade als uit FM2, geen afbrekende onderdelen, alleen lakschade en deuken....

16. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ik vind het verschil van die 2 fotos eigenlijk wel meevallen hoor.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op die andere foto's zie je het wel beter.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het oogt allemaal (ook echt in-game) een stuk realistischer. FM2 oogt op de één of andere manier beetje cartoonie ofzo. Weet niet precies hoe ik het moet zeggen. Dit deel ziet er gewoon veel realistischer uit en gaat meer richting de GT op de PS3, wat er echt geweldig uitziet :)

Fototmode poets het wel heel erg op in FM2. Geldt natuurlijk ook voor de shots van FM3 maar FM3 ziet er gewoon een stuk beter (lees: realitsicher) uit.

btw:
    Op gamespot stond een interview waarin werd gezegd dat je over de kop kon vliegen en dat het dus logisch is dat je daarna niet meer verder kunt rijden. Ik ga er dus vanuit dat schade zeker dieper gaat dan FM2 en wat hierboven geshowd wordt.

Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108

20. JeePee

JeePee Guest

Pwwiiiiiikkkk!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina