Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Er is helemaal niks gezegt dat MS de kant van nintendo op gaat met pixel bitches aankleden enz.
    En dit is 10x beter als de wii:)
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ja Ruud, luie donder, ga es hardlopen ofzo |:-

    8)
     
  3. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eén opmerking van mijn kant: ik ben te lui om te bewegen. Gamen wil ik rustig doen, hangend op de bank. Ik ben geen fan van hyperactieve multiplayer, en al helemaal geen fan van meer dan mijn vingers te moeten bewegen. No Natal voor mij dus. Als ik wil bewegen, ga ik naar buiten, of ren ik 30 keer de trap op en af.
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik wil ook relaxed zitten gamen, maar nogmaals: ik roep al jaren dat ik ir-view op de xbox zou willen hebben (omdat ik nooit op mn pc game).

    Ook heb ik in het forum over wat we graag zouden willen zien op de opvolger van de xbox, gezegd dat ik graag voice control zou willen zien.

    Lekker op de bank zitten en met je stem dingen in de game doen zoals reloaden of clearence vragen voor take off lijkt mij geweldig.
    Ik luister meestal muziek terwijl ik game, dus dit zou ook via de mic van de headset moeten kunnen.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat voice control zie ik wel snel verschijnen. Bij Endwar deden ze het ook en het werkte goed. Alleen reloaden is een beetje apart want dat is een handeling en dat zeg je niet. Maar zoals regroup zal prima werken.
     
  7. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het mag van mij best een handeling zijn die je met je stem doet. Lijkt me leuker om bij GTA4 "get in" te zeggen als je in wilt stappen ipv op Y te drukken. Of "taxi" roepen, mogelijkheden zijn eindeloos.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar het moet wel logisch zijn vind ik.
     
  10. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    lachen man, heb je een zwaarvechtspel, scan je een dildo in en dan daar mee zwaaien, whoehoeeeeee
     
  11. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    :) Helemaal mee eens, ik vind het juist zo lekker als ik moe thuiskom van school of sport ff lekker in een stoel te ploffen en wat te button bashen.
     
  12. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ziet er wel gaaf uit, alleen denk ik niet dat je altijd zo wil gaan gamen, en hoe wil je dit bij shooters gaan doen?
     
  14. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    In de startpost zie je een foto van dat wijf van Lionhead dat met milo staat te praten, right?
    Ik vroeg me al af, toen ik de live feed aan het kijken was...

    Dat grijze ding wat je óp de 360 ziet zitten, is dat een dev kit, of misschien iets dat je op je 360 moet zetten voor Natal?
     
  15. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Devkit
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Jij hebt vast genoeg van die controllers thuis :thumbs:
     
  17. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
  18. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    genoeg, je kan er nooit genoeg hebben. en nu heb ik zeker tot eind 2010 om mijn dildocollectie uit te breiden.

    ik zie het gewoon echt helemaal voor me, zit je online te spelen in een hack&slash, maait een kerel je neer met een dildo :lol:

    Ennnuuueh, dat op die 360 is een devkit=wat is dat of is het gewoon een vette terabyte HD
     
  19. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet zeggen zat te denken race spellen met je handen in de lucht zitten zou ik echt niks vinden maar vergat helemaal dat je dan dalijk ook gewoon net als in een auto kan schakelen en dat zou wel relaxed zijn.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    We’ll have “hardcore, triple-A” Natal titles, says Microsoft


    Project Natal project director Alex Kipman revealed to Eurogamer that there will be “hardcore, triple-A” games for the Microsoft’s motion cam.

    “We’ll have games that are specifically designed to work only with Natal - not just arcadey games, but real, hardcore, triple-A titles,” said Kipman.
    “Then you’ll have some games that are essentially a hybrid - games that work both with the controller and with Natal.

    “Why is that interesting? Think about a first-person shooter where I’m using the controller but I’m doing facial tracking by just moving around and looking round corners.”

    Kipman also hinted at co-op play -one person holding the controller, the other, using the camera: “Or you could have a hardcore gamer like me playing a game with a controller, while a non-hardcore person sitting next to me enjoys the experience by playing with Natal,” he explained.

    “I could be having my Halo experience with the controller and the friend next to me, who’s not a hardcore gamer, could be throwing grenades or driving the Warthog or doing any number of things with Natal.”

    Full thing through the link.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina