Assassin's Creed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dit is de (voorlopige?) echte:

Is ook veel meer in de AC stijl.

Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Interview

[GT]50490[/GT]

3. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Bruut gameplay filmpje op IGN.com.
    Maar kan iemand mij vertellen hoe de missiestructuur is? Ik heb niet zo goed opgelet tijdens het kijken van het interview en heb weinig zin 'em nog een keer te kijken. :9

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Screenshots op de vorige pagina zien er zeer nice uit, vooral die eerste. _O_

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de interview gezien op gamespot:

- de game zal minstens 25 uur aan gameplay leveren.
    - Elk wapen heeft een special move.
    - 3 gebieden weer.
    - de E3 demo zit niet in de game zelf.. (of wel, was niet helemaal duidelijk) maar de demo was speciaal gemaakt voor E3 om alles te laten zien.
    - Een demo zal waarschijnlijk niet komen voordat de game uitkomt.
    - Er zullen pre-order specials zijn.. (zucht) zoals wapens.
    - Desmond zal van de partij zijn... het verhaal van 1 zal duidelijker worden in deze game.
    - Da Vince heeft nog veeeel meer gadgets voor Ezio.
    - Veel sidemissies, veel missies, en veel mogelijkheden om missies te creeeren.
    - Een credit (geld) systeem zit in de game.. je koopt wapens (en andere items) via een credit systeem.
    - Credits (geld) kun je verdienen door bijvoorbeeld mensen te helpen.. ook door jezelf beschikbaar te maken als huurmoordenaar.
    - Er zal een vuurwapen komen, of iets wat erop lijkt..
    -

6. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Lijpe shit ouwe.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd we werden veel wijzer door het interview. Heb er zin in.

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Vooral een credit systeem zie ik zitten, hierdoor kun je de gameplay ook meteen verrijken door manieren waarmee je geld verdiend :).

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Pre order specials. Minder!

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Denk dat het soort van vuurwapen het afgeschoten mes is wat je ziet in de trailer. Zal vast wel een gadget zijn van Good Ol' Da Vinci.

Hoop niet dat het teveel in een Hack&Slash verandert aka pick your favourite Axe and run through hordes of guards whilst shooting your new "firearm". zoiets :+

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het zal vast wel het mes zijn.. ze zeiden ook dat de "core" van het vuurwapen zou worden gebruikt door da vinci.. dus het afschieten van een projectiel denk ik.

12. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij AC1 met je ogen dicht gespeeld ofzo?

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Heb jij geen idee dat iedereen een eigen mening heeft. Ik vond het de eerste 2x totaal niet saai, de sfeer en de steden waren gewoon zo tof dat het me mee sleurde in de game. Hidden spots vond ik tof om te vinden, duizend keer mensen redden van guards vond ik tof, iemand in elkaar slaan voor informatie vond ik tof. En dat terwijl ik meestal games snel saai vind, maar in AC1 niet. Het was gewoon voor mij een totaal plaatje. Sfeer, stijl, gameplay, grafisch, verhaal, personages, tijd _O_

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Vanaf nu snap ik officieel niks meer van je 8)

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Droog, maar wel een beetje suf. Ieder zijn eigen mening. Ik vond AC1 de eerste paar uur ook niet saai, daarna werd het wel saai. Er zit echter wel een hele grote maar aan: De wereld en gameplay vond ik zo uniek dat ik hem toch meerdere malen heb uitgespeeld, gewoon omdat ik er helemaal werd ingezogen.

16. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mezelf ook verliezen in het altijd maar weer over de daken te springen... AC heeft me nog geen seconde verveelt...

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik vind het zwaardvechten vet, ik kon zo een uur lang alleen maar zwaard vechten. Daarom vond ik het tof. _O_

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    AC1 vond ik vet saai, maar de gameplay presentatie van AC2 zag er wel vet uit (op 1 deel na dan). En na het lezen van de preview op tweakers is mijn interesse alleen maar meer aangewakkerd en dan vooral door het volgende stuk:
    Zou mooi zijn als dat stuk al heel wat minder saai is. Het enigste punt dat dan nog een hinder voor mij is, zijn de gevechten tegen de bewakers. Vond ze in AC1 niet echt boeiend/leuk en de gevechten in AC2 zien er niet veel anders uit.

Ander pluspunt tegenover AC1 is dat ik de setting dit maal nog boeiender vindt :+.

19. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    De setting is idd heel interessant

Voor de rest vond ik het zelf nog een tikkeltje mooier eruit zien , maar qua gameplay was er volgens mij ook niet veel veranderd ,maar meer afwisseling is zeker welkom

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Nu plaatje van Special Edition bij Bol.com

Kut, ziet er tof uit. Jammer alleen dat het een zwarte pak is van Ezio, had liever die witte. Ben wel benieuwd naar die extra maps en skins. Aan de andere kant, kan ik die 30 euro die ik extra betaal ( Koop AC2 gewoon in de winkel ) ook besteden aan een game bij Gamehubs. Kut! :+

Trouwens:
    Deze ultra exclusieve Figurine is vervaardigd in beperkte oplage en introduceert een spectaculaire outfit die Ezio alleen in de laatste levels van de game draagt.

Andere outfit na een tijdje in de game ? :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina