Street Fighter IV [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Miza waren leuke potjes:p

heb je nog tips voor met akuma te spelen?

2. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is de sf4 hype echt een beetje neer, de grootste reden is denk ik omdat ze geen goed lobbysysteem hebben gemaakt zoals in sf hd remix. Daar kon je lekker met 4 man in een gamelobby zitten en de winnaar bleef spelen, ondertussen beetje praten.
    Nu moet je maar samen in zon party gaan en apart gaan spelen, je hebt geen idee wat er bij de anderen gebeurt want je bent zelf bezig. En wisselen van tegenstander is mega cumbersome om te doen. Hoe cool zou het zijn om in de lobby van de finale te zitten(van onze maandelijkse tourneys offcourse:)), lijkt me echt vet om live mee te kijken naar onze battles. Achteraf kijken naar de gevechten(vooral als je de uitlsag al kent) is een stuk minder dan live.
    Ik heb een leuke tijd gehad met dhalsim en zal m vast nog weleens oppakken, maar ik zie mezelf niet meer dan een uurtje per week(mijn gf is superhappy) sf spelen als ze niet een ubercoole update geven.

Laatst bewerkt: 1 jun 2009
  3. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Speel het nog steeds mar komt omdat ik verder geen andere games meer heb en een dikke maand geen Live had.

Dus ben nu ff een beetje mijn GP points aan het opkrikken.
    Zal het wel altijd blijven spelen mede omdat je gewoon ff snel een paar potjes kan doen als je weinig tijd hebt en nog steeds de beste fighter op het moment is imo.

4. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Bij mij is de hype ook een beetje over op dit moment..
    Ik heb het ook iets te veel gespeeld sinds de release.
    Ik zal het binnenkort echt wel weer oppakken.
    Ik vind trouwens SF HD Remix ook echt een stuk leuker en ook vanwege de online lobby wat Kaneda aangeeft.

5. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb SF4 al tijden niet meer gespeeld. Denk dat ik 'm maar weer ga verkopen.....

Het wordt een beetje te eentonig voor mij..........

6. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Nou, ik blijf hem zeker nog wel tijden spelen. Al was het maar omdat het streetfighter is.

Maar ik ga zeker wel weer meer andere games tussendoor spelen.

Punt met streetfighter IV is dat ik mijn niveau totaal niet constant kan krijgen of houden.
    Het ene moment wordt ik in G2 toernooien er in de eerste rond uitgedonderd door een shabby Ryu die alleen maar vuurballen gooit (en waar ik dan door slechte invoer van bewegingen steeds tegenaan loop) en het andere moment mol ik zoals gisteravond iemand in de semi-finals met 2 perfects.

Het lijkt wel of de uitvoer van de bewegingen bij mij alles of niets is en dat steekt als het dan effe niet lukt, want wat is de reden? Zeker omdat ik weet dat ik het wel kan. ( dat kost controllers zeg maar:mad: )

7. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het niveau in g2 is ook wel heel divers geworden de laatste tijd. Er zitten goede spelers tussen, maar ook noobies die het spel net gekocht hebben en gelijk 10 uur tournaments gingen doen en blam ze zitten in g2:)

8. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Pff de afgelopen 2 weken heb ik niet meer dan een uurtje gespeeld en wow dat merk je echt erg. Het voelde of ik de bewegingen met de stick opnieuw moest leren :x

9. Shawn_G

Shawn_G Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey effe een vraag weet misschien iemand van jullie van welke site ik een TE of een SE stick kan halen met betaling via Paypal?

10. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bleh net de eerste ronde van het reflex toernooi verloren. Jigsma met een vervelende blanka. Was wel superspannend 3-2(in games) en de laatste game was ook 3-2 in rondes, kwam ik in een random ultra terecht omg!:)

11. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de hoop bijna opgegeven!Maar toch!!

Uw bestelling met bestelnummer 693592 is verzonden‏
    Van: bol.com (noreply@bol.com)
    Verzonden: woensdag 3 juni 2009 16:35:35
    Aan: johan@hotmail.com
    bol.com Bestelstatus Account Klantenservice

Geachte heer p Groot,

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 69359 van 04 februari 2009 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dat geval vindt u in de bestelstatus van uw bestelling meestal een 3S-nummer. Met dit nummer kunt u op de site van TNT Post www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen. Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost.

Bestelnummer: 6935929290
    Nieuw:
    Titel Aantal Prijs Totaal
    Street Fighter IV Arcade Stick Tournament Edition -
    Unknown
    1 € 149.99 € 149.99

Bestelbedrag € 149.99
    Verzendkosten € 1.95
    Subtotaal € 151.94
    Totaalbedrag € 151.94

12. Miza

Miza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GGs

tegen welke poppetjes sorry maar ik heb echt meer informatie nodig lol.

- combos
    - matchups
    - ground game @ zoning
    - wat jij fout doet
    - etc:p

Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  13. Votingwhacker

Leuk Bevonden:
    0
    Tja combo's en wat ik fout doe:p

14. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag nog binnen gehad van bol.com!!!!!!

15. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
  16. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
    ja baas

17. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Is er niemand meer Street Fighter aan het spelen? Het wordt wel stil hier

18. Votingwhacker

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat mensen meer spelen dan posten:p
    speel het elke dag al sinds release al lang geleden dat ik een game zolang speel :D.

maar ik had een vraag je over ryu's srk,FADC,ultra altijd als k dat doe hit die ultra maar 1x of hij vliegt eronder door.
    en met akuma lukt srk.fadc. en dan die rode vuurbal wel

19. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    heb even wat SFIV pauze genomen om de expansion van overlord uit te spelen voordat deel II uit gaat komen. En datzelfde geld voor Rainbow six vegas 1. Heb namelijk voor weinig deel 2 besteld en dan moet deel 1 toch op zijn minst uitgespeeld zijn vind ik dan.

Mocht er een juni toernooi komen dan doe ik daar wel aan mee, om te kijken of het echt zo slecht met me gesteld is als uit mijn laatste paar potjes SF bleek.

Het is hoe dan ook wel even een verademing om andere games te spelen, want van SF word ik echt te hyper als het niet lukken wil.

20. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Speel het nog altijd dagelijks eigenlijk.

Bijna 3k GP nu, en 960 online games. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina