Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oval racing lijkt me zo saai! :eek: Vond het al niet boeiend op dat Nissan circuit, waardoor ik de camera gek ging draaien, niet oplette, en mijn auto in de muur plantte. :+ Drag racen ben ik wel benieuwd naar. I
    En seizoenskampioenschappen klinkt mij goed in de oren, vond dat ook tof aan Forza 2, die Pro Series (o.i.d.) waarbij je een x aantal races moest rijden, punten scoorde met je eindpositie om uiteindelijke de hoogste score te behalen.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oval is heel erg groot in de US dus voor de verkoop is dat natuurlijk slim. Zelf ben ik de laatste tijd best wel vaak oval aan het rijden. Maar het is leuker dan verwacht, omdat het heel tactisch is.

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Oval races zijn lol,gewoon ouderwets planken en zijn het bij mij juist drag races die ik minder vind.De driftmodes ben ik ook heel benieuwd naar,of dat zal gaan op punten scores of een soort van Kudo's ala PGR of om de vakkundigheid.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben eerder naar de moeilijkheidsgraad. (Goed) Driften is niet simpel en dat was het ook niet in FM, dus tenzij het allemaal veel meer arcade hebben gemaakt of er een hulpmiddeltje voor driften dan lijkt dit me een moeillijke, maar zeer leuke en verslavende modus.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Op ForzaCentral denken ze dat je screenshot van de F430 in FM2 een Photoshop is! Omdat ze niet geloven dat het remlicht er zo slecht uitziet! :+

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik zal ze eens even uitleggen dat het geen photoshop is :D

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben ik ook al mee bezig.. :+

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nee simpel was het zeker niet,daarom dat ik benieuwd ben hoe dat inelkaar zit.Als je opponents driften hoe zij reageren.Misschien een meter die je drift bijhoud,en je daardoor meer credits krijgt of achievememts of whatsoever.

Wat ik altijd raar vond in PGR 3 en 4 is dat je de computer tegenstanders bijna niet zag driften,dat gaf een beetje een raar gevoel.

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Denk dat je eerder alleen op de baan zal zijn tijdens het driften en dat aan de hand van je tijd van A naar B en/of je "drifting skills" je positie wordt bepaald.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik hoop ook een beetje op een meer GT feeling. Ten eerste was dat menu van GT altijd zo geniaal.. En je had nooit zo heel veel auto's, waardoor je echt een band kreeg met je wagen.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    ^^ Jup. Ik had bij GT2 zo Subaru vanaf het begin, en die werd steeds sterker en sterker. En toen reed ik zo endurance van 100laps met die auto, ik was toen echt trots dat die het gehaald had, en dat die zo geweldig reed.

Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hihi, ik vind sowieso die rally-achtige auto's, ook in FM2, Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza, echt heerlijk rijden. Je kan ze makkelijk tunen en upgraden zonder dat ze overpowered raken en onbestuurbaar worden. Heb denk ik de D t/m A Endurance Races met een Lancer of Subaru gedaan. :+

13. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    vind die rewind mode maar kut...

ben benieuwd naar de SUV's. en hoe zo'n 6-speed pook gaat werken in de game..

zou een G25 op de xbox kunnen??

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee kan niet. :)
    En hoe bedoel of de 6 speed gaat werken?

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Werkt denk ik net als in een echte auto, dus dat je gewoon versnellingen kan overslaan.

16. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Nooit heel veel autos? volgens mij had gt3 en gt4een behoorlijk aantal autos?
    En ik krijg zelf altijd wel een band met een auto, dat is net zoals in het echt als je een auto gaat kopen, de 1 rijdt net wat lekkerder als de ander en ziet er net wat beter uit als de ander.. net als met een vriendin ;) je kan heel veel vriendinnen hebben maar 1 rijdt het lekkerst ;) waar je dus een relatie mee krijgt..

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Tyrant bedoelt dat je nooit erg veel auto's in de garage hebt staan, en daardoor meer gehecht raakt aan een (klein aantal) auto's. Wat ik ook vind.

18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Was dit al bekend ?

E3: Forza Motorsport 3 komt op twee discs
    Nieuws | 4 juni 2009 - Forza Motorsport 3 wordt dusdanig groot dat hij geleverd zal worden op twee discs. Dit is duidelijk geworden uit een interview dat de Amerikaanse website Joystiq had met de content director John Wendl van Turn 10. Wendl zegt over de verdeling van de content op de discs het volgende:

Nadat er gevraagd werd of de content van de tweede disc kon samenwerken met de content van de eerste disc, werd dit door Wendl bevestigd. Dit komt er dus op neer dat de data op de harde schijf van de Xbox 360 geïnstalleerd moet worden, wil je alles uit de game kunnen halen. Forza Motorsport 3 staat gepland voor een release later dit jaar.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Prima toch gewoon beide DVD's op HDD zetten:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina