Perfect Dark Zero [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 17 jan 2006.

1. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Het is trouwens mission 10, maar ik ben niet zo goed in engels zit ook pas in de 2e duss.. weet iemand wat anders?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  3. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat het level is in die tempel na de jungle. Dan zit er ergens in de grond een switch waar je zo'n doos op moet zetten.

4. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds gisteren en co-op is het een van de beste games, lekker silent door alle levels heen :)

Zo vet!

5. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Vanaf vandaag ga ik weer verder met PDZ! Als mensen online willen spelen of achievements willen halen: let me know or add me!

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Achievements? :+... sorry moest even

Ik kan echt niet wachten op Perfect Dark, de Arcade titel that is, want PDZ had echt toch veels te weinig vergelijken met de N64 Game, de Cheats die je kon halen, Carrington institute etc etc...

7. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ja makkie toch?

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Sure, zit nog steeds met die game en teveel overgebleven achievements. Ik heb na dit weekend wel genoeg tijd. :)

9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Nice, ik heb je toegevoegd. Ik zie je wel verschijnen.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Wow, Amigo en ik kwamen er gisteren achter dat de eindbaas in co-op niet een eindbaas is die wat sterker is, maar het zijn gewoon 2 eindbazen! :eek:

11. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ja een dubbelganger!! Maar mooi dat je nu ook die plasma rifle hebt, want volgende keer knallen we door die levels!

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Behalve level 1, want die zuigt :p

En oh, btw:

Vandaar dat we weer vanaf het begin moesten.

13. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Haha, Dark Agent wordt dan helemaal intens! Maar als we goed oefenen moet het lukken, aangezien ik ook bezig ben met de single player. En die achievement die ik heb gepost was maar 5 minuten werk. :p

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Vervelend hè. Sowieso is het spel vervelend, maar dat komt door de achievements:+

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik denk dat je komt niet bedoeld?

Ik vind het spel zelf ook niet echt super qua gameplay. Het speelt niet helemaal lekker, helemaal vergeleken met de moderne shooters. Toch wil ik mn score voor deze game wat opkrikken.

16. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    ik vond die achievements een pain in the ass, omdat ze niet goed werkten. Pas na de update (plotseling kreeg je zomaar achievements) werkte alles prima...
    Het is alweer een tijdje geleden dat PDZ gespeeld heb. Zo meteen even afstoffen en spelen.:+

17. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb wel lol met het spel hoor. Co-op is altijd wel lachen. De single player is lekker uitdagend en dan vooral op Dark Agent, al ben ik nu nog bij Perfect Agent. Die online achievements met 1000 dit en dat is wel wat minder, vooral omdat bijna niemand de game meer online speelt.

Ja mooi, maar beter ga je wel door met co-op totdat we Dark Agent hebben gehaald. Anders moet ik een andere maat zoeken. ;)

Keej dan, Perfect Dark wordt weer helemaal hot! Kunnen we alvast oefenen voor als de arcade versie komt van de N64 destijds. :+

Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Tuurlijk, maar ik moet wel weer even gaan oefenen met de single en multiplayer, want ik bak er nog maar weinig van :p (Nouja, ik heb toch die eindbaas verslagen terwijl jij dood was :+)

Trouwens, je weet toch wel dat je die multiplayer achievements ook offline tegen bots kan halen? ;)

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gelukkig kan je de 'online' achievements gewoon offline met bots halen, maar dan ben je alsnog een half jaar bezig 8)

20. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar doordat ik dood ging was er ook nog maar 1 eindbaas! :+

Klopt, maar om nu alles offline te behalen is het wel heel saai. Ik wissel het graag online en offline toewerken naar de achievements af.

Deel Deze Pagina