FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
  2. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt allemaal goed. Hoop ook dat ze de AI van Be a Pro nog wat tweaken. Zoals het wisselen van de CPU als je nog geen captain bent. Soms sta je opeens VC. Ook het eeuwige tackelen bij de zijlijn moet aangepast worden. Als je nu gewoon tackelt is de bal altijd uit...

    Manager Mode kan met eigenlijk niet zoveel boeien moet ik eerlijk zeggen.
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    - Balans: Hoge steekpasses zijn te gemakkelijk
    - Keeper: Intelligentie van de keeper, het scoren vanaf de aftrap
    - Schieten en Fysiek: De paal en lat worden te vaak geraakt
    - Animatie: Sprint en beweging animatie niet altijd vloeiend
    - Regels: Buitenspel en de voordeelregel worden niet altijd correct toegepast
    - Diepgang: Vloeiend spel, snelle vrije trappen, trainingsmogelijkheden

    Dit zijn dus de grootste ergernissen relatief gezien.
    Ik vind de keepers iig prima, alleen soms zijn ze in kluts situaties een beetje dom.
    Alleen heb ik nog nooit een doelpunt tegen gekregen via een schot vanaf de aftrap terwijl ik online zo rond de 1000 potjes zit..
    De diepgang zou inderdaad beter kunnen, vooral training is een vereiste (naast de freeroam uiteraard).
    En de paal en lat worden inderdaad te vaak getroffen wat niet realistisch is.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Animatie van het tackelen mag anders ook beter hoor. Ziet er zo nep uit, tackle je hem van achter en dan ga je door hem heen. En dan heb ik het nog niet eens over die animaties van het vallen, dat ziet er meestal erg hilarisch ( slecht ) uit.

    Leuke voorbeeld, let op die gozer van Blackburn :emo:
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij fifa 09 ben ik hier nog niet uit;
    Als je met A een steekpass geeft naar B.

    Dan heb ik het over als de bal al onderweg is naar B.

    Dan loopt B automatisch zodat hij de bal kan oppikken.
    Je hebt dus niet de controle over B.

    Kan je die "baan" die B loopt niet aanpassen? Bij Pro Evo kon je altijd R2 indrukken en dan zelf die loop van speler B bepalen. Zo kon je een steekpass vaak nog "afkappen" door zelf een richting uit te lopen. Als je nu een steekpass geeft ben je afhankelijk van de route die de cpu bepaald heeft.

    Correct me if I'm wrong!!
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Donder op met Ronaldinho. ;)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wel mooi als ju nu gewoon 360 graden kan lopen. Moeten ze wel de snelle spelers iets minder snel maken ook al komen ze er te gemakkelijk doorheen. Hoop idd ook dat er meer diepgang in komt. Dat je meer positiespel moet spelen om wat klaar te spelen en niet alleen maar een dieptepass!
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ben ik de enigste die het lelijker vind dan FIFA 09. Ziet er wat te kleurlijk uit en het ziet er ook minder echt uit. Lijkt meer de kant op gaan van The Godfather 2/FIFA Street 3. En wtf, weer Shrek en Donkey :lol:
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het hetzelfde.

    :eek:
     
  10. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Rooney is alleen meer op een aap gaan lijken...
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Qua spelersmodellen vind ik die van PES dit jaar weer beter. Ik snap die look van de spelers niet bij Fifa, ze lijken meer op een persiflage van de echte speler.
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Mjah, ik vind dat niet heel boeiend. Liever goeie gameplay. Als het niet ten koste gaat aan de gameplay vind ik het best though O-)
     
  13. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het in fifa 10 mogelijk gaat worden om online met z'n 2en een heel team te besturen tegen de CPU of tegen anderen?
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, dat kan al?
     
  15. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, maar dan moet je met z'n 2en achter 1 xbox zitten. Ik bedoel 2 aparte xboxen online 2 vs ..
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat kan al hoor. (Als ik het goed begrijp)
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaah, zo. Lijkt me inderdaad wel vet als dat kan. Volgens mij kun je nu alleen maar met Fifa Clubs 3 vs. de rest doen op aparte Xboxen
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, je kan nu ook al 2 vs 2 doen, of 2 vs 11 ;)
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA 09 mag dan wel de beste voetbalgame aller tijden zijn geweest, het weerhoudt EA Sports er zeker niet van om ook met FIFA 10 een topprestatie te leveren. Vandaag liep de teller op de officiële FIFA 10 website af en onthulde EA de punten van verbetering voor FIFA 10:





    •Er komt een nieuw dribbelsysteem waardoor technisch vaardige spelers nog beter in staat zullen zijn om hun mannetje te passeren. Dit zal gepaard gaan met tal van nieuwe animaties. Voetballers reageren sneller, en fysieke duels zullen nu uitdagender zijn en langer duren.

    •De balaanname van de spelers wordt veel dynamischer en realistischer. Hierdoor zullen spelers de bal veel eerder onder controle hebben. De passing wordt ook nauwkeuriger. Tevens zullen verdedigers nu ook echt ruimtes automatisch afdekken. Staande tackles worden minder effectief, maar daarentegen worden slidings effectiever. Verdedigers zullen er nu alles aan doen om de bal weg te ruimen, denk o.a. ook aan omhalen binnen de eigen zestien meter. Het schietsysteem wordt ook verbeterd, waardoor elke goal nog realistischer wordt.

    •Keepers krijgen een veel geavanceerdere AI. Zo zal de uitloopfunctie sterk worden verbeterd, waardoor de keeper eerder reageert en niet halverwege stil blijft hangen. Keepers positioneren zich ook veel beter, en zijn nu ook in staat om de bal echt weg te slaan van de doellijn.

    •Het speltype coach wordt beter uitgewerkt. Transfers worden veel realistischer, en de sfeer tijdens wedstrijden moet nog beklemmender worden. Spelersontwikkeling wordt geloofwaardiger; spelers zullen zich beter ontwikkelen wanneer de omstandigheden in hun voordeel zijn.

    •Tenslotte heeft EA de kritiek van gamers aangetrokken en zal het kleine irritaties ook wegwerken. Zo wordt de buitenspelvalfunctie verbeterd, wordt er minder vaak op de houtwerk geschoten, worden sprintanimaties realistischer, wordt de voordeelregel beter toegepast, komt er een betere balans voor lobpassjes, en zal het mogelijk worden om vrije trappen snel te nemen.


    Of FIFA ook grafische innovaties kent is nog onbekend, wat we nu wel weten is dat er op het gebied van de gameplay heel wat wordt bijgeschaafd in positieve zin. FIFA 10 komt dit najaar uit voor de PlayStation 3, Xbox 360, PC, Nintendo Wii, Nintendo DS en PlayStation 2.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ze hebben dus echt goed naar de fans geluisterd:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina