Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    E3 09: Developer Walkthrough Pt. 2 (Cam)


    [GT]50856[/GT]

    [GT]50858[/GT]

    Wel even op HD kijken!
    Who check dat eiland.
    Een 4 player Coop! _O_\o/:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    4 player coop lijkt me zo ziek vet he _O_. Echt geweldig, alles tactisch uitpluizen elkaar cover geven etc.
     
  3. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat gehobbel terwijl je loopt ook uit te zetten?

    Ik word daar helemaal para van. (en daarom kijk ik ook 2 to 5 meter voor me op de grond als ik loop.)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het wel realistisch eigenlijk.
     
  5. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    ziet er goed uit allemaal... behalve de AI!! Sorry hoor, maar ik vind de AI in dit filmpje echt niet goed. Misschien dat ie op easy staat?
    Die kerel achter die zandzakken, en dan nog twee acties bij die radar. Dan kunnen ze nog beter het AI systeem uit het eerste deel halen...
    Nog een puntje van kritiek; als de speler die stellage opblaast (artillerie?) gaat z'n teamgenoot dood. Beetje nep zag het eruit. Er is een explosie, maar hij zakt gewoon in elkaar in plaats van een meter door de lucht te vliegen. Of de explosie was zwak, maar dan ga je er niet dood van...
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    A.I stond wel laag denk ik. Want toen die van dichtbij beschoten werd ging die niet dood. Maar als die op een hoog niveau staat wat bij OF wel hoort is een kogel genoeg.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vinden jullie dit serieus er goed uit zien? Het valt mij helaas vies tegen...ik kan mij die screenshots nog herinneren die zo foto realistisch waren. Of zelfs filmpjes...maar dit is zoveel minder, jammer hoor. Ook vind ik dat het poppetje heel vreemd loopt...kijk dan, net alsof ie stuitert.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is wel een cam. :)
     
  9. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoho, ik zeg ook niet dat het niet realistisch is.
    Het is zeker realistisch.

    Ik zeg enkel dat ik het graag wil kunnen uitzetten omdat ik er motion sickness van krijg.

    En daarom als ik in real life loop kijk ik naar de grond voor me en niet naar de horizon.
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zijn inderdaad wat minder dan de bullshots die we eerder kregen van CM.. maar daar zijn codemasters bekend om, beetje te mooi maken en dan uiteindelijk ziet het er wat minder uit.. geen groot probleem vindt ik bij deze game.

    Ook minder vindt ik hoe je karakter rent inderdaad.. net alsof hij springt elke keer en geen meter vooruit komt.. beetje raar.
     
  11. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Goed uitzien is subjectief.

    Maar ik vind dat er een onbalans inzit, die de immersion breekt. Afgaand op de videos. Zelf niet gespeeld natuurlijk. Paar voorbeelden:

    Rook verdwijnt te snel, Reload animatie(s) te snel, Rennen te vreemd (bobbing lijkt wel een mech), Stemmen te robotachtig.

    Andere zaken (zoals prone) is dan wel weer goed. Maar vanaf de videos krijg ik bv het idee dat rennen in BFBC (of desnoods CODMW) beter is dan rennen in OFPDR.

    Tsja, en aangezien OFPDR erg (moet gaan) gaat voor non-scripted AI let ik ook kritisch op de AI, en dat bljift bij games toch een zwak punt. Soldaten die blijven staan under fire en dat soort zaken.

    Let wel: Ik ga OFPDR ZEKER kopen, zelfs als het gedeeltelijk bagger zou blijken. Het realistische genre moet gewoon gesteund worden:) Maar vraag blijft in hoeverre CM alle verwachtingen kan waarmaken. Ik heb zelf nog geen veortuigen/helis gezien die worden bestuurd bv. Dat is OOK een punt waar ik heel benieuwd naar ben.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dingen die je zegt over de AI kunnen natuurlijk ook gewoon te maken hebben met een Easy AI. Bij een of ander filmpje van de E3 heb ik wel een helicopter in actie gezien (schoot een paar raketten af naar een tank). Cockpitview zag er goed uit en animaties ook trouwens. Ik hoop ook dat ze dat rennen wat minder bobbelig maken, zoals BFBC zou het prima zijn.
     
  14. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    linkje?
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    ^idd, linkje graag:)

    Ik wil ook niet te hard overkomen naar CM, want ik waardeer dat ze de game uberhaupt (proberen te) maken.

    Maar ik proef nog niet een eigen stijl. Ook lastig als de game alles wil doen. Je hebt shooters met een eigen stijl die staat als een huis. Halo, Gears, Vegas, BFBC, CODMW en destijds GhostRecon2

    Maar andere games zwalken een beetje. GRAW, BIA:HH ... die kunnen niet goed kiezen. OFPDR zwalkt ook een beetje. Soms lijkt het op dit, dan weer dat. Bv soms had ik een BIA gevoel (bv als dat supressive fire werd gegeven), maar de rode barrels lijkt dan weer op COD of zo. Head bobbing doet je dan weer aan een andere game denken, en de stemmen zit je weer aan classic OFP ...

    Dus dat bedoel ik met immersion. Die voel ik nog niet zo, want bij die vids denk ik vaak ... 'he, dat lijkt wel BIA'.

    Moet hem echt zelf spelen om te kunnen oordelen, maar CM doet er wel goed aan om de forums bij te houden om te kijken wat de achterban ervan vind.

    Zelf zou ik als CM mikken op een segment tussen MW2/BFBC2 en ARMA2 in. Maar wel met een eigen stijl. Dus een lekkere game maar met (iets) meer realisme en diepgang dan de krakers MW2 en BFBC2 ... daar moeten ze sowieso niet head-on mee gaan concureren want dan worden ze denk ik afgeslacht. Tenslotte is CM een nieuwkomer en zijn de 2'tjes in CODMW2 en BFBC2 er niet voor niets:)
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    [GT]49854[/GT]
    Hier in ieder geval een klein stukje te zien vanuit een helicopter. Ik had laatst nog een stukje ergens gezien maar kan de link niet meer vinden, dus even doorzoeken. :9
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Van de FP.

    :thumbs:
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Wat moet ik me voorstellen bij geen checkpoints/saves? Dat je de game in één keer moet uitspelen? Dat als je gesniped wordt je helemaal overnieuw moet beginnen?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk eerder een level/opdracht. :)
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Source: http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=362071

    Clean HUD:
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina