Mafia II

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ziet er echt goed uit , sfeervol niet normaal alleen zo damnn jammer dat ie is uitgesteld :mad:

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, ik snap wat je bedoelt. Maar zoals het in Mafia 1 was vond ik het ook goed en die kerel stond er ook niet meteen met wat coole oneliners. Een beetje een rustige vent die opeens in de mafia business rolt en zich daar steeds dieper in begeeft. Vond dat eigenlijk ook wel cool terwijl het personage ook wat gewoontjes oogde. Dat was eigenlijk ook heel het punt; een gewoon persoon die opeens een minder gewoon 'familielid' werd. :)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tof, duurt nog even maar het komt wel goed. :)

4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Het gaat niet om graphics, maar des te meer ik zie van de game des te minder zin ik erin krijg. Ik vond het al zo apart dat deze game zogenaamd "wel 10x mooier zou zijn dan GTA 4". Blijkt dus dat hier niets van klopt. Wellicht een leuke game voor in de budgetbak ;).

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Hij gaat alleen wel 10x beter zijn dan GTA 4 ;)

7. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Laten we zeggen, we hopen dat hij 10x beter zal gaan worden. Het zal niet de eerste game zijn die ten onder gaat vanwege té hoge verwachtingen. Ik heb de eerste gespeeld en die vond ik erg tof, maar ja je weet het maar nooit. De naam van een game zegt niet altijd alles meer.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad... Misschien verwachtten ze dat we het niet zouden zien?
    Of ze dachten serieus dat ze die kwaliteit konden halen (wat ik betwijfel)

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    [GT]51069[/GT]

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Of het kwam gewoon echt uit de game maar hebben ze de mooiste van de mooiste plaatjes gepakt wat zoveel devs doen in het begin van het promoten van een game? O-) Ze zouden dom zijn om de lelijkste dingen te laten zien om zo een game te promoten. :9 Besides, als ze er een soort filter overheen gooien of het een blurry effect geven doet dat al heel erg veel.

Achja, game is nog steeds mooier dan GTA IV vind ik. Je kunt trouwens inderdaad twijfelen of de game ten onder gaat aan de verwachtingen, maar tegelijkertijd kun je ook een beetje optimistisch blijven en denken dat de kans dat hij wél heel erg cool gaat worden er ook in zit. Je kunt er nu nog geen zinnig woord over zeggen.

Laatst bewerkt: 5 jun 2009
  11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mooier dan GTA IV kan je niet echt zeggen vind ik persoonlijk. Het is een hele andere style. GTA IV blijft nog steeds cartoony eruit zien. Niko kan je niet een 'echt mens' noemen voor een CGI figuur, that is. In Mafia absoluut wel.

GTA IV is nog erg mooi hoor, vergis je niet. Vooral wanneer het regent, en onweert en het nacht is tegelijk, daaaaamn.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
  13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Briljant filmpje , ik zeg 1 ding Sfeer zit er echt goed in

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sfeer zit wel goed inderdaad, maar grafisch is het op sommige momenten afschuwelijk. Interieur van die auto waar ze inzitten, damn! Jammer van dat sneeuw op die auto's ook, is maar opgeplakt en kan er niet af/meer op. Bij alle auto's ziet het sneeuw er precies hetzelfde uit.

15. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die sfeer inderdaad. Volgens mij hebben de makers echt studie gemaakt van films als The Godfather en A Bronx Story.

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja grafisch is het inderdaad niet het meest mooie wat we gezien hebben , maar als daarintegen ,de gameplay plus het verhaal super is ,dan maakt dat mij geen moer uit .

kijk GTA 4 was mooi , maar de gameplay en missen waren op een gegeven moment gewoon saai aan het worden (heb hem nog steeds niet uitgespeeld)

En hier zie je gewoon dat echt de nadruk op het spelen van een verhaal is.

17. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die sfeer vind ik echt heerlijk :). duurt helaas nog ff voordat deze game uitkomt.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    [yt]P092Ywc3D_w[/yt]

dus :9

19. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch is het misschien niet altidj even goed, maar ik ben ook wel tevreden als het maar ietsje beter is dan GTA IV hoor.

20. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Doet me erg denken aan de godfather (logisch) maar helaas ook de mindere kanten. Ik zag net al weer 3 dezelfde vrachtauto's achter elkaar |:-
    Wel was het lekker druk op straat (veel voetgangers) Dat was in GTA minder d8 ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina