1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dus je vind de tweede mooier, maar omdat je denkt dat die nep is vind je de derde maar mooier. Logisch.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kijk 's op de vorige pagina?
     
  3. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, die tweede lijkt net echt_O_ Medelijden met diegenen die geen HD-tv hebben.
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Valt me op dat er geen bestuurder in de auto's zit.
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    nu je het zegt ja
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Photomode?
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    In de filmpjes zie je ook geen animatie waarin er geschakeld word, de bestuurder blijft het stuur hele tijd vast houden. En het geluid van de Audi R8 V10 klopt ook niet, want dat is het geluid van een gallardo met Tubi uitlaat, kijk maar op youtube. Een orginele gallardo klinkt minder jengelend.
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 jun 2009
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar een R8 V10 klinkt ook niet als een gewone Gallardo, daarvoor verschillen motor en uitlaatsysteem teveel.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is ook nog geen Final Build.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik zou zeggen, bekijk op youtube eens wat willekeurige filmpjes van een R8 V10 en kom tot de conclusie dat de R8 V10 geen hoog snerpend geluid maakt, maar exact het rauwe diepe geluid van een stock Gallardo. Dat hoge jengelende formule 1 geluid die je welleens hoort bij Gallardo's, heeft te maken met een aftermarket exhaust systeem. Iets wat niet op een R8 V10 van toepassing is lijkt het me niet?
     
  12. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    een R8 V10 is ook eigenlijk gewoon een Gallardo...
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Blijf me verbazen over hoe het er uit ziet, echt zeer netjes. _O_ En dan niet alleen de graphics maar ook gewoon de menu's, simpel maar wel erg tof. _O_
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me opvalt aan die video is dat als je op gras komt te rijden of iets van de baan af gaat dat je niet zoals in FM2 keihard word afgeremd ,en ik zie zelf dat de AI ook fouten maakt , Erg vet
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat vind ik dus vreselijk irritant, dat afremmen! In Race Pro is dat niet en dat is véél fijner!
    Is op Silverstone in Bocht 1 helemaal vreselijk. Als je daar op het asfalt komt naast de baan dan is het net een ijsbaan.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, vind het ook vreselijk irritant. Dat je wat afremt in het gras tot hier toe, maar zoals in Forza 2 was er gewoon over. In het echt zou de bestuurder gewoon uit de auto vliegen door de stopkracht :+.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In het echt zal je auto wegglijden als je op het gras kwam en de rem aantikte. ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2009
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    zou het volledig schade model nog niet in de E3 demo zitten? Want er zit nauwelijks een deuk in die Lambo, terwijl ie wel een paar klappers maakte. Wel leuk ook dat die Porsche een paar keer wijd gaat.
    Hoop trouwens dat ze het instrumentenpaneel van de Reventon goed hebben nagemaakt.

    Zou de camera in de cockpit gecombineerd kunnen worden met dat nieuwe Natal project? Dat het hoofd van de coureur meedraait met jou hoofd. Hoewel, als je zelf opzij kijkt zie je je scherm misschien niet meer :+
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Misschien heb je een optie in de photomode,dat je de bestuurder aan of uit kan zetten.Dit kon bijvoorbeeld in Test drive Unlimeted als ik me niet vergis,met die photomode.

    Tja motor geluiden blijven moeilijk te realizeren,dat is zelfs met GT nog niet perfect maar in Forza 3 komen ze wel een heel eind in ieder geval wat ik tot zover gehoord heb.Ga daar zelf ook niet over zeuren,bedoel dan had je Forza 1 eens moeten horen dat klonk toen echt nergens naar haha.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina