Ja terl we helemaal niet goed speelden Zer0 en Jojo schoten 2x in kansrijke positie de bal tegen elkaar in, ik had af en toe iets geniaals wat in de tribunes landde etc.. Zer0 heeft een capture card Hij gaat misschien ook een goal compilatie maken. Is goed Bas
Heeft iemand hier trouwens nog een plaatsje vrij voor in een club? Heb A) De achievement nodig en B) Zit nu in een enorme kut club met alleen maar lvl 10 mensen die gaan egoën en heb opzich wel zin om serieuze wedstrijden te spelen Ben lvl 22 btw
Vandaag (vanavond) 7 wedstrijden gewonnen (geen enkele verloren) en niveau 5 geworden.. De ene dag lukt geen hol en de volgende dag vliegen ze er allemaal in.. EDIT: Ik vind clubs trouwens echt een vette mode.. alleen zonde dat er nooit iemand online is die clubs wil doen.. ik ben ALTIJD in voor clubs!!!
Pfff, veel mensen hebben een heel team vol staan met ronaldo, torres , kaka etc.. hoe the fuck doen ze ranked? Wel echt frustrerend.
Kan iemand mij vertellen hoe je de opstelling wijzigt in Be A Pro? ik ben aanvoerder van het 1e team. In het hoofdmenu heb ik alles naar wens aangepast. De beste spelers op hun plek en de spelers van mijn keuze op de bank. Zodra ik naar een wedstrijd spelen ga, is alles door elkaar gegooid. Er staan spitsen in de verdediging en de wisselspelers zijn anders dan de door mij gekozen...
He dude coole video , alleen het is wel zo net als je zelf zegt jullie misten nog wel een hoop kansen anders haden die lui zeker eerder achter gestaan . Die 4-1 van die gasten is ook lekker hoor, maar wat en hoe werkt die fifa clubs eigenlijk?
Ik zoek ook een club die niet wat loopt te kutten en goed samenspeelt. Zit nu op lvl 17, komt omdat ik een tijdje niet heb gespeeld, maar heb al redelijk wat ervaring met spelen in clubs.
Ja idd kwam het net voor de eerste keer tegen. Ik dacht echt van volgens mij speelt torres toch niet bij milan. Totdat ik de namen van messi, ronaldo enzo hoorden. Ik vraag me echt af hoe ze dat doen want zo is het gewoon ultimate team met clubs.
he guys heb ff een vraagje kon gister en nu niet meer inloggen met de ea servers hebben jullie dit probleem ook? mijn nat instellingen staan op open Alvast bedankt budje
omg geweldig - Dus ik ben aan de rechterflank (rechtsvoor) en ik doe een aka en dol die gozer uit - Ik doe een rainbow over 2 gozer heen aan de linkervlank (linksvoor) en mis helaas maar Torres maakt het nog ff af - Ik doe een rainbow iets voor het 16 meter gebied hij tikt me aan penalty - Zelfde wedstrijd doe ik een rainbow en dol hem uit en hij tikt me aan weer penalty