Hoezo zit ik er niet in, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. :
Net Cod2 uitgespeeld op Veteran en ook twee missies bij CSI. Samen goed voor +/- 800 GS! Lekker begin dus .
Lol. 2e worden? Het zou mooi zijn, ik merk wel dat veel gasten er toch voor gaan he. Dus het gaat niet makkelijk worden. Gelukkig is het vandaag rustig op het werk. Dus ik ga vandaag achievements uitzoeken om zo snel mogelijk omhoog te klimmen . Helaas kan ik vandaag niet spelen. Gelukkig gaat het regenen van het weekend, dus ik heb een reden om thuis te blijven .
De vorige keer ging ik er echt om maar dit keer niet. Had gewoon een easy achievement game liggen en moest toevallig nog één level in Call of Duty 2 .
Heb het idd nog tegen je gezegd! Maar meerdere mensen hadden problemen met registreren, lukte pas na meerdere keren proberen! Geen idee waar t aan ligt ! Maja, volgende maand is er weer een challenge! En dan moet je maar gewoon net zo vaak joinen tot je er echt in zit!
Ik heb ben nu bezig met brothers in arms, en heb nog wat fifa liggen dus ik ga voor een plekje in de top 5
Net CoD 2 gehaald, wou hem nog hebben voor in de collectie en altijd nog een keer willen spelen. Ook best makkelijke 1000G *).
Heb CoD 4 & 5 ook 1000G, die vond ik niet echt moeilijk op Veteran. Sommige stukjes, maar niet echt onmogelijk.
2000 ook niet! : Hoedanook, ik heb vandaag UFC binnen gekregen, dacht ff dat die door de douane was onderschept.
Ik niet. Paar uur van mijn leven verspilt voor niks. Maar dit is al het 3e topic waar ik dit zeg. Morgen misschien maar voor wat gemakkelijkere achievements gaan.