E3 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

?

Wie heeft de beste show gegeven op de E3 van 2009?

  1. Microsoft

    90 stem(men)
    81,8%
  2. Sony

    19 stem(men)
    17,3%
  3. Nintendo

    1 stem(men)
    0,9%
  1. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschuwing: hieronder volgt een grote lap tekst, Alleen lezen als je er de tijd ervoor hebt.

    Ik heb toch voor microsoft gekozen:

    met als voornaamste reden dat ik toch echt een race/driving gamer ben en MicroSoft gameplay liet zien van forza 3, een game die net is aangekondigt. En Sony komt met wat vage filmbeelden van GT-PSP en GT-5 en geen gameplay, Voor games die al jaren geleden zijn aangekondigt(en geshowd) vind ik dat eerlijk gezecht niet kunnen.
    (het gaat nu enkel om de presentaties.)

    Sony staat mij mij zowiezo al in de min: Omdat ze het steeds weer flikken om games te cancellen waar ik naar uitkijk (The Getayway Bijv.) en de games waar ik de PS2 voor gekocht heb er nog steeds niet zijn of niet meer exclusief zijn.
    Gran Turismo en GTA, Verder heb ik enorm veel plezier gehad van het werk van Naugty Dog op de PS 1 en met Crash Bandicoot 1 t/m 3en op de PS2 met Jak and Daxter (jak 2 en 3 vielen al wat tegen, en de nieuwe weg die zij met Uncharted zijn ingeslagen moet ik nog eens uitgebreid uitproberen zodra ik een ps3 heb gekocht. En dat gebeurd alleen wanneer ik het echt de moeite waard vind en dat kan nog wel even duren.)

    Het hele natal/ps wand gebeuren laat ik buiten beschouwing, De kans dat ik daar ooit actief mee game is erg minimaal (Mario, Metroid en Zelda op de Wii heb ik alle drie niet meer dan twee uur gespeeld omdat ik het als zeer vervelend ervaar om constant naar de tv te wijzen.)

    Als we dan verder gaan kijken naar de games: Ja Sony laat exclusief gameplay van ubisoft zie, Maar ook alleen omdat ze Ubisoft daarvoor betaald hebben (Hetzelfde Ubisoft dat ons in hun eigen presentatie opscheept met een cgi trailertje, Viel me erg tegen van ze)
    En om die reden kan ik sony dan ook niet de beste vinden.

    Verder de games: MAG met 256 man online, Klinkt heel leuk allemaal maar als je kijkt naar de chaos in battlefield bad company waarin met 32man? al niet eens samengewerkt word dan vrees ik toch voor een tegenvallende ervaring (bad company is ook alleen echt leuk online als je het met minimaal 2 a 3 vrienden speeld zodat je nog een beetje tactische aanvallen kunt plegen.)

    Verder zijn shooters niet mijn favo genre maar speel ik ze wel veel (Omdat shooters nu eenmaal meer gespeeld worden door mijn vrienden dan racegames)

    CoD MW 2 is dan ook wel een verplichte aanschaf en ook hier geld dan weer dat ik die voor de Xbox360 koop omdat daar mijn vrienden zijn.

    Verder speel ik heel graag GTA/sandbox games en dan zou je verwachten dat ik van mijn stoel sprong toen MicroSoft Crackdown 2 aankondigde, Maar helaas: Crackdown was CellShaded en er bestaan nu eenmaal mensen die daar hardstikke ziek van worden als ze dat spelen (Ja, idd ik ook.)

    Verder zit ik dan erg naar Mafia 2 en Just Cause 2 uit te kijken, Maar beide zijn al naar 2010 verschoven.


    Ik besef mij heel goed dat het voor vele van jullie een geweldig game jaar word.
    Maar ik vraag ook gelijk jullie begrip voor mijn volgende uitspraak:
    2009 word voor mij een verrekte saai gamejaar, Met enkel Forza3 En halo Recon waar ik echt naar uitkijk en CoD MW2 die ik ook zeker zal halen.
    Natuurlijk zal ik veel meer games kopen dit jaar, Maar buiten de drie bovengenoemde titels zit ik nergens echt op te wachten.

    Er komt geen nieuwe PGR, Er komt geen nieuwe Midtown Maddnes, Geen Rallisport Challenge, Geen op realisme gebaseerde rallygame (Dirt 2 is een alround offroader aan het worden en dirt 1 viel mij al licht tegen, Grid was helemaal een afgang en CodeMasters liet daarmee duidelijk zien waar ze naartoe willen. Van DTM racedriver was niet s meer over, Dirt 2 staat dan ook niet op mijn must buy lijst maar zal later wel ergen goedkoop vandaan worden gehaald. (Geen gamehubs voor mij, Ik koop enkel games in nederland en uit de UK))
    Een nieuwe WRC game komt er ook niet (3 delen op de PS2 en nu ziet het ernaar uit dat het in GT5 geintergreed is)
    F1 game komt ook pas volgend jaar (niet echt mijn sport maar wel een interesante 30 euro titel;))

    Verder miste ik ook een nieuwe Rainbow Six game of ik heb goed opgelet
    Rainbow Six is (vooral ook online) een game die meer op mijn tempo zit, CoD4 MW gaat nog wel maar Halo3 en GoW1/2 gaan mij toch te snel
    Misschien word ik wel een sentimentele ouwe lul als ik het zo terug lees.
    Een gamer die liever terugdenkt aanhoe het vroeger wan dan bezig zijn met het het spelen van de games van nu.
    (Begin deze week OddWorld Strangers Wrath(Xbox) nog gekocht via marktplaats, om er later achter te komen dat die niet BC is. Nu heb ik nog wel 2 oude xboxen staan, Maar geen zin om die aan te sluiten)

    Maar ja die tijd van PGR 2 en Rainbow six 3 krijg je toch niet meer terug.

    Terug naar dit jaar en de E3,
    Ik moet toch zeggen dat ik steeds meer merk dat de games die ik graag speel in de uitwerking die ik graag zie, Schijnbaar toch te weinig geld binnen brengen (Zie Forza 3 met autobrake en alles, Je kunt als kleuter van 3 al racen in dat spel want je hoeft enkel het gas nog maar vast te houden en te sturen.)
    Nu ben ik daar zeker niet op tegen, Maar ik ben wel van mening dat ze de roots van hun succes niet moeten vergeten.

    Zonder de hardcore gamers had je nu het geld niet gehad mainstream te gaan, Vergeet die mensen dan ook niet en houd je bij de basis van je succes, als je daar succesvol mainstraem hulpstukken in kunt verwerken zoals in Forza 3 (hoop ik) dan zal ik je daar zeker niet op aankijken.
    Maar als je het roer geheel omgooit zoals Codemasters gedaan heeft met grid dan haal je toch wel veel woede van de trouwe achterban op je hals (Grid heeft een overkill aan lichteffecten die naar mijn mening onrealistisch zijn, (Ik zou als courreur met zoveel zonlicht toch echt een getint visor op mijn helm hebben hoor) En de handling was vaak ook om te janken. Online heb ik die game niet gespeeld omdat het mij totaal niet beviel.

    Tja en dan nog even over Dirt voordat ik stop met deze enorme lap tekst die niet iedereen zal lezen.

    Codemasters ik smeek u, Haal Colin McRea zijn naam ervanaf.
    Die game heeft in mijn ogen niets meer te maken met de man en rallyrijder die colin was.

    En ook voor die game geld het zelfde als Grid, Te weinig realisme, Te klotig arcade (In mijn ogen heb je goed arcade(rallisport challenge) en klotig arcade (Dirt))
    En te hard leunend op de oude naam terwijl het er niets meer mee te maken heeft.

    Colin zijn naam word alleen nog maar gebruikt(misbruikt?) voor een paar extra verkopen (In de USA staat Colin zijn naam er niet eens op maar die van David Pastrana of zoiets)


    Colin McRea is dood, Colin heeft een prachtig rally verleden, Colin was een groot man.
    En hij verdient het niet dat zijn naam word geplakt op een game die hem totaal geen eer aandoet.

    Als je zijn naam echt perse op een game wil plakken, Maak dan een game zoals Richard Burns Rally (maar dan wel wat minder hardcore graag)
    Dat is pas een Game die een Rally legende zijn naam eer aan doet. Net zoals colin McRea Rally 3 en 4 dat deden.

    Michael Schumager zou zijn naam ook niet zomaar op een arcade (F1) racegame laten plakken.

    Mja, Ik denk dat mijn punt wel duidelijk is.


    Nu ga ik maar een zomerslaap houden tot begin september denk ik, Tot dan is er toch niet veel intresants te doen op de Consoles.


    Voor degene die deze lap hebben gelezen:

    Bedankt voor je aandacht en tijd, Mocht je nog commentaar hebben laat gerust van je horen.

    Mvg,

    Sato.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2009
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik deel je mening en denk dat Microsoft weer een stuk gaat uitlopen op de ps3.

    Forza3 lijkt me erg mooi, al was de trailer nogal kinderachtig. Need for speed Shift zag er ook mooi uit, dus ook die ga ik kopen.
    Ook een 100% buy is Assassins Creed2.

    Ik weet wel dat alleen Forza een exclusive is, maar ik zie geen titel voor de ps3 die ik absoluut wil. GTA5 is een beetje zielig geworden. Ik begrijp niet dat die game nog niet af is hoor, hoe lang zijn ze daar al mee bezig? Halo vind ik helemaal niks, het haalt het echt niet bij Gears of War.

    Ook het online kunnen kopen/downloaden van games is toch echt wel groot nieuws hoor! Als Natal een soort IR-view gaat worden (uit nieuwe berichten lijkt dit dus het geval te zijn!), dan wordt dat echt een topper.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Microsoft, vanwege Natal en de sterke lineup voor dit najaar.

    Als Sony GT5 en GOWIII een releasedate voor dit jaar had gegeven was het denk ik Sony geworden :+
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Microsoft, vooral vanwege het 'onverwachte' project Nathal. Dat zoiets niet op grote schaal is uitgelekt is alleen al noemenswaardig.

    Verder een aantal games die mijn VEEL meer aan spreken dan de meeste Sony games (Natuurlijk AC2, maar Microsoft had daar net zo goed mee aan de haal kunnen gaan).

    Ik denk dat de in-game beelden van Final Fantasy veel goeds deden en de aankondiging van een Metal Gear game voor de 360 strooide nog eens wat extra zout in de Sony-wonden. Ook was ik zwaar onder de indruk van Splinter Cell, Alan Wake Halo ODST(Verwacht) & Reach (Onverwacht).

    Als laatste heeft Microsoft heel veel casual crap voor XBL ontwikkeld (Twitter, Last.fm, 1080P streams etc). Waar PSN al achter lag, hebben ze hiervoor ook nog eens niets aangekondigd.

    Vote: Microsoft!

    (Ps. Het doet me nog altijd pijn dat Windows zo ontiegelijk kudt is, maar dat ze wel ontzettend goed bezig zijn met hun XBox. Mijn XBox en Mac's matchen niet zo goed samen :mad:)
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Microsoft, ^ zegt genoeg.
     
  6. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft!

    Met Natal gaan ze weer sterk vooruit lopen op de concurrentie! Het is een waanzinnig project. Ik zag nix in de controllers van de wii, ziet er zo stom uit (mijn mening dan..) Ook heb je voor de wii enkel arcade games.. Terwijl het Natal project er veelbelovend uitziet. En dat 'spel' Milo and Kate ziet er ook verbazingwekkend uit! Dit is echt een next generation in de gamewereld. Als ze hun belofte waarmaken van ook echte topgames ermee te kunnen spelen, dan is dat prachtig.
    Maar er moet ook kunnen blijven gegamed worden met de gewone controllers. Niets gaat boven die goeie ouwe controller natuurlijk (voorlopig toch ;) )

    Ook heb ik voor Microsoft gestemd voor de leuke games. Splinter Cell: Conviction komt zeker in huis, Assassin's Creed 2 en Alan Wake ook. En Halo: Reach heeft toch ook weer m'n belangstelling opgewekt. Samen met Metal Gear... Nog nooit een game gespeeld ervan, maar toch hoge verwachtingen... Ik ben geen racefanaat maar Forza 3 zag er gewoonweg prachtig uit!

    Ok, Sony heeft ook mooie dingen naar voor gebracht, maar toch vind ik dat het bij Microsoft iets spectaculairder nieuws was..
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Toch Microsoft.
    Sony neuzelde te veel door over hoe goed ze wel niet zijn, hoe dit alleen maar mogelijk is op de PS3. Alleen al daarom zouden ze mijn stem niet krijgen.
    Groot gedeelte ging ook over de PSP *gaap* (PSP Go €249...)

    • Final Fantasy XIV (misschien niet exclusive)
    • The Last Guardian
    • ModNation racers
    • Agent (misschien niet exclusive)
    Waren hun nieuwe aankondigingen.

    FFXIV is MMO, dus die zou ik niet eens willen (hetzelfde zou ik ook zeggen als ie op de 360 kwam)
    The Last Guardian...Leuke trailer, maar ben verder niet bekend met de reeks.
    Modnation: Wij hebben Joyride. :cool: Niet zo mooi. Niet zo een uitgebreide editor, maar wél gratis. Ook zag het er uit alsof het niet lekker bestuurde.
    Agent. Tsja, een logo. Jottem.

    Microsoft deed het goed. Vanaf het begin zeiden ze al: bij ons gaat het om de games, dus geen cijfertjes. :thumbs:

    • Crackdown 2
    • Halo: Reach
    • Left 4 Dead 2
    • Forza 3
    • Splinter Cell Conviction (ook een beetje een nieuwe game na dat redesign.
    • Project Natal.

    Allemaal exclusives die ik wil, en Natal blaast hun Wiimote controllertje helemaal weg.
    Wat MS doet is niet de concurrentie volgen, maar 10 stappen vooruit zetten.

    Oh, en de aankondiging van die MGS game natuurlijk. Niks voor mij, maar wel een grote aankondiging.

    Ook vond ik de non-games aankondigingen best goed. Niet allemaal wat voor mij, maar als je Facebook / Twitter op je console hebt weet je een behoorlijk groot publiek te bereiken.
    Last.fm zullen ook veel mensen blij mee zijn.

    Zoals gezegd; niks voor mij, maar op hun eigen manier wel grote aankondigingen.

    Uncharted 2 zag er wel vet uit.
    Assassin's Creed 2 natuurlijk ook, maar net zoals ik Modern Warfare niet heb meegeteld bij de 360 tel ik AC2 niet bij de PS3

    [gt]51223[/gt]
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    We kunnen nu wel trouwens zeggen dat 'Bringing it Home' dit jaar echt fail is. Wat een dooie boel op Marketplace.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb op Sony gestemd. En dit heel objectief. Qua show vond ik Microsoft zijne het tofste. Maar als ik het totaalplaatje bekijk had Sony zoveel meer. De nieuwe psp, die er enorm cool uitzag. En damn, zoveel coole games hiervoor. Voor de nieuwe mgs, met het team van Hideo Kojima, en the man himself zit er volledig achter! Dit was gewoon coole shit allemaal. En al die mensen die zeggen dat de psp een 2de pook moest hebben,... dat gaat nu gewoon niet. Dat gaat alleen met de opvolger van de psp. Want alle games die nu uit zijn, moeten compatibel zijn. Dus onmogelijk voor de zoveelste keer. Met de psp2 gaat dat er zeker zijn :). Dan de ps3, tja, wat kan ik zeggen, god of war 3, heavy rain(was wel niet op de show zelf geshowd), GT5, project Trico(!), Uncharted 2, vette exclusieve aankondiging van Rockstar(The agent!), nog vette aankondigingen als ratchet, en ga zo maar gewoon door. Hier lees ik constant dat Sony hun show niet zo goed was, omdat ze zeggen: 'hoe goed ze wel niet zijn enzo'. What the fuck? Dat hebben ze allemaal gedaan. Maar het is duidelijk dat ze hier het alleen van Sony zien. Dat is gewoon triestig. Sony had duidelijk meer dan de rest. Ook op online vlak is Sony enorm gegroeid. Ik speel de laatste alleen maar online op de ps3, heb geen zin om 60 euro neer te tellen met Microsoft, Met de ps3 kan je het evengoed(alleen vind ik het spijtig dat je niet kan gamen(offline singleplayer) en chatten te gelijk). Home wordt continu bijgewerkt, en groeit enorm. Maar je moet je niet bezig houden met home, het is gewoon een optie. En dan de games, tja, Sony heeft killzone 2, infamous op dit moment, en komt dit jaar nog wel dikke toppers als uncharted 2, ratchet, heavy rain. Alles lijkt goed geplant. Dus voor mij was Sony duidelijk de winnaar op E3. Microsoft vond ik ook zeer tof. Prettig gebracht. En alan wake is bom! Forza zag er enorm goed uit. Voor de rest had ik wat meer nieuwe dingen verwacht, van forza wist iedereen dat het ging komen. Alan wake is al heel lang in ontwikkeling. FF13, wisten we al dat naar de xbox komt, en mgs rising, was ook te verwachten, waarschijnlijk gelijktijdige release op de ps3 en xbox 360... En nintendo, tja, what the hell...
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik ga voor de Playstation 3. Qua show gaf Microsoft een betere. Leuke artiesten kwamen op het podium. Maar qua games vond ik Sony gewoon de betere. Sony heeft op dit moment titels, waarbij je echt zekerheid hebt dat ze gewoon vet worden. Denk aan God of War III, Uncharted II, The Last Guardian, MAG en GT 5. Ook de PSP is weer nieuw leven ingeblazen. En dat is voor mij ook een pluspunt.

    Al met al kan ik zeggen dat Microsoft ook puike games heeft. Denk aan twee Halo games, Forza 3 en Splinter Cell Conviction. En natuurlijk niet Alan Wake te vergeten, waarbij ik toch jaloers ben dat die niet op de PS3 gaat verschijnen.

    Nintendo vond ik dit jaar alweer de zwakste. Ze kwamen met twee games die het publiek aantrekt, namelijk Galaxy 2 en Metroid. Maar dat was het dan ook. Jammer voor de Wii-bezitters.
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik weet niet goed waar ik deze moet posten, maar dit is toch een interessant nieuwtje.

    Op de E3 heeft James Cameron het gehad over zn nieuwste film Avatar, die in stereoscopic 3d wordt uitgebracht.
    Blijkbaar is de game, die door Ubisoft wordt uitgegeven, óók met deze techniek uitgerust.

    Je moet daarvoor je xbox360 of ps3 console aansluiten op een geschikt scherm, zoals de 3d plasma van Panasonic. http://www.engadgethd.com/2009/01/07/a-first-hand-look-at-panasonics-3d-demo/

    http://www.engadgethd.com/2009/06/0...r-game-coming-in-stereoscopic-sensio-3d-on-p/

    http://www.sensio.tv/Sites/sensio/multimedias/Communiqués/Comm Ubisoft FINAL.pdf
     
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat de stemmen op de shows van de 3 vooral te maken heeft met of je een handheld hebt of niet. Mij boeid het hele PSP gebeuren me helemaal niets, en dan gaat eigenlijk de helft van de sony show en nintendo show al weer weg. Als ik dan de console games van sony en MS tegen elkaar ga zetten kom je toch op 50/50 uit, en die laatste 1 procent is omdat forza wel een datum heeft en GT (weer.... pfff) niet.

    Close call, qua games zeker 50/50 al heeft het met smaak te maken. Maar MS heeft mijn stem.
     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Goh, noem gewoon nou net de iets mindere games op van Sony :emo:. En wel de gruwelijke games van Microsoft. Goede vergelijking zeg! :thumbs:

    Nogmaals, qua show vond ik Microsoft beduidend de betere. Maar qua games...

    Microsoft had een aantal vette titels moet ik zeggen:

    Splinter Cell Conviction
    Crackdown 2
    Alan Wake
    Left4Dead
    Forza 3
    Halo Reach
    Halo ODST

    Dan noem je nou net bij de Sony velen titels niet op, die gewoon erg vet eruit zagen. Even op een rijtje:

    Final Fantasy XIV
    Uncharted II
    God of War III
    The Last Guardian
    Heavy Rain (ook al werd die niet getoond)
    MAG (256 man online!)
    Gran Turismo 5
    ModNation: Racers
    Agent (ik geef toe dat er nog erg weinig van te horen is, maar wat Rockstar N. allemaal aanraakt verandert eerlijk gezegd in goud)
    Jak and Daxter

    Misschien is er nu een betere conclusie uit te trekken ;). Daarbij zeg je bij twee titels of het niet eens zeker is dat ze echt exclusief blijven. Dat kan je ook bij Splinter Cell Conviction zeggen en ook Metal Gear Rising komt op de PS3 en de PC.

    Daarbij voor de PSP een GAAP-moment??!!

    Jak and Daxter
    GT Mobile
    MGS
    Motorstorm
    Little Big Planet
    Assasins Creed: bloodlines
    Resident Evil

    en nog wat
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2009
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik noemde de games die voor het eerst geshowed/bekend werden gemaakt op de E3. Niet mijn schuld als jij het de mindere games vindt.
    Hetzelfde heb ik bij MS gedaan. Niet mijn schuld als dat de betere games blijken te zijn.

    Wel opletten he. :):
    Heavy Rain telt dus niet mee, want zoals je zelf aangeeft werd die niet getoond!
    MAG, GT5, Uncharted II waren al lang bekend. Dus heb ik niet in mijn lijstje meegenomen.
    Net zoals ik Halo 3 :eek:DST en Alan Wake niet heb meegenomen.

    Splinter Cell heb ik wel meegenomen omdat ze helemaal opnieuw aan die game waren begonnen. Het was dus in principe een nieuwe game.



    Heb verder ook niet gezegd dat MGS een exclusive is, die stond niet eens in dat eerste lijstje van me. Inderdaad, misschien is Splinter Cell ook niet voor altijd een exclusive.
    Sorry dat ik dat niet erbij heb gezet. ;)

    Ik heb imo een eerlijke vergelijking gemaakt.

    edit: Ik heb geen PSP meer, dus dat was voor mij inderdaad 1 groot gaap moment
    Net zoals het Nintendo DS gedeelte bij Nintendo.
    Niet dat het slechte games zijn, maar ik heb er niks aan.
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Het is een mening dude..?

    Een mening die ik trouwens met Dulle deel. Wat boeit die fokking psp nou nog.. dat ding had al een jaar dood moeten zijn..

    /Mod Ik denk dat Dulle prima voor zichzelf op kan komen. Daarnaast is het forum om te discussieren, dus ik zie het probleem niet zo. ~Arjan
     
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Hahaha ik geef toch ook mijn mening. Een forum is voor discussies hoor. En doe jij de volgende keer maar wat rustiger reageren.

    Als DulleNL dat vindt, dan vindt hij dat. Maar mag ik er dan niet tegenin gaan?
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn een aantal bijzondere regels op dit forum, zo mag je oa niet tegen dulle ingaan als er niet om gevraagd word, zeker niet als het over hermelien gaat!

    Qua games vond ik dat de 360 en de ps3 redelijk dicht op elkaar zaten, mijn persoonlijke voorkeur gaat dan wel uit naar die van de 360.

    Maar daarnaast vond ik de show van MS echt wel 10 keer beter dan die van de ps3. De opbouw, geen gezeik over cijfers, humor, presentator, het showen, vrijwel alleen exclusives, geen handheld, kortom eigenlijk alles wat de show maakte!
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wie is die ene fanboy die Nintendo heeft gestemd? :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zouden ze in de FAQ moeten zetten. :+
    Iemand met de toepasselijke naam 'Wii' 8)

    edit:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2009
  20. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Natal? Daar moet je toch om lachen als je Wii motion plus ziet. ;)
     

Deel Deze Pagina