Assassin's Creed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Pauper op met die PSP game om meer informatie te weten over Desmond. :mad:

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Never change a winning team zou ik zeggen. De engine is hetzelfde, maar meer getweaked. Dat is ook logisch want AC 1 ziet er nu nog steeds mooier uit dan 90% van alle andere next-gen games.

Als ze de herhalende factor eruit weten te krijgen, dan heb je een ontzettend brute game. Sterker nog, ik vond AC1 echt een ubervette game, ondanks de herhalende factor.

Ook vond ik de gevechten met de guards wel tof, juist door de countermoves die wel erg vet waren. Natuurlijk waren de gevechten niet zo diepgaand als de gemiddelde beat 'm up maar AC1 ging niet alleen om die gevechten. Je hebt het klimmen, onderzoeken, die geweldige sfeer enz.enz.. Dat de gevechten dan niet super diepgaand zijn kan ik dan wel begrijpen. Het systeem zat in deeltje 1 best wel goed in elkaar.

Laatst bewerkt: 5 jun 2009
  3. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ze zouden het systeem simpel kunnen uitbreiden door een dubbele of meerdere laag countermoves doen.

FF ter verduidelijking, staat tegeover guard hij valt aan jij countert hij reageert daarop waardoor je meteen bijvoorbeeld een andere counter moet doen, blocken of een speciale aanval. Wanneer hij jou aanval countert proberen terug te counteren maar als hij bijvoorbeeld een zeer snelle is of sterke moet je blocken. Of wanneer je een counter uitvoert dan kan je hem bijvoorbeeld aan de wankel brengen en dan moet je bijvoorbeeld die aanval doen om hem te finishen :)

Goed ben ik, ik weet het ;)

4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hopelijk zitten er wel wat pittige guards in. Was wel erg makkelijk allemaal ( Vooral door de counter move :+ ). Die templars vond ik wel altijd tof in AC1, gewoon omdat het een stuk langer duurt voordat zo'n gast dood was.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zou Ubisoft je CV opsturen :thumbs:

Ik zeg ook niet dat het vechtsysteem niet voor verbetering vatbaar is. Ik vind het niet het belangrijkste in de game. Ik wil liever mijn kills vetter kunnen voorbereiden en ook vetter kunnen maken en daarin ook nog eens veel meer vrijheid hebben.

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Haha volgens mij is het ook een rage aan het worden om elk vervolg van een game te bestempelen als "versie 1.5" :lol:. Sorry hoor! :D

7. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ezio heeft dus nog al z'n vingers... Beetje raar eigenlijk. Maarja ze zeiden dat hij geen assassin was maar er 1 ging worden op een of andere manier... Pff ben veel te nieuwsgierig naar deze gamen en het verhaal erachter!

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het verhaal kun je horen in het interview tussen die babes en die dude. Staat wel op gametrailer onder "Interview with directors" ofzo.

Staat geloof ik ook op de vorige of 2 pagina's terug.

9. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup die heb ik gezien. Toch willen ze niet zóveel kwijt...
    Ik ben benieuwd ;)

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vond dat ze al best veel vertelden anders! De trailer is ook al redelijk verklappend en had ik liever niet gezien (Dat je boven aan een gebouw staat en daar een verassing tegen komt van Da Vinci).

Het lijkt mij overigens de game te worden, die ik wou dat het Assassin's Creed 1 was.

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5 steden? hhhhmmmm...

12. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat was natuurlijk wel een demo gemaakt voor de E3, zodat alles wat ze wouden tonen erin zat... Er is dus kans dat deze missie niet hetzelfde is in de game zelf... Ik moet toegeven, ik had ook liever die vlieger nog niet gezien, maar toch lijkt het me wel eens cool, toont al dat de gameplay alleszins al iets gevarieerder is dan deel 1.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    We weten er al 2:
    -Venetië
    -Florence

En ongetwijfeld dat Rome er ook zal inzitten en wie weet misschien ook Sicilië ofzo.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Rome en Milaan erbij! :cool:

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Sicilië is een eiland. :+

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als Rome erin zit hoop ik mijn handen te mogen gebruiken in het Vaticaan. Denk echter niet dat het bejaardentehuis daar blij mee is, maar ik zou er wel van genieten. ;):9O-)

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Maar het hoort wel bij Italië dacht ik (geen idee of dat toen ook zo was).

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zal best wel een level willen hebben in Vaticaanstad. Even de Paus van het balkon af pleuren. ;)

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik ook niet. Lijkt me stug dat we ergens op Sicilië zullen spelen, though. Maar, wie weet. ;)

20. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het op Sicilië is dan moet je ernaar toe varen ofzo, en daarom denk ik dus niet dat die ertussen zal zitten... het zullen waarschijnlijk gewoon 5 steden op het vaste land zijn denk ik dan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina