Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Als die lang genoeg is ben ik tevreden :thumbs: Ik hoop op een stuk weg van kilometers lang waarin je echt de topsnelheid eens kunt rijden ipv een bocht maken omdat de weg op is :eek:

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Bij racegames rij ik altijd in hoodview, waarbij je dus nog een stukje van de motorkap ziet.
    Het mooiste vind ik de bumperview waarbij je dus alleen de tellers in het scherm geprojecteerd krijg, maar omdat je dan zo laag zit heb je te weinig overzicht. Het gevoel van snelheid is dan echt geweldig :)

De incarview vind ik te lastig, juist omdat dit door de beperking dat je alleen vooruit kijkt, niet realistisch is. In het echt kijk je toch ook steeds de bocht in? Als de IR-view functie op de xbox komt (natal?), zal ik het wel gaan doen.

Ik volg het forum pas sinds gisteren, maar wàt een mooie foto's hebben jullie geplaatst zeg! Dikke game!:thumbs:

Persoonlijk lijken mij de niet bestaande tracks (door de bergen, langs dorpjes en door de natuur) het allermooist. De bestaande circuits heb ik nu wel gezien. Ze moeten er wel in zitten natuurlijk (nord sleife), maar die andere lijken mij veel mooier en afwisselender.

Die in de bergen is trouwens wel erg gebaseerd op die uit GT5 van de ps3 toch? Heerlijk, zo'n mes in de rug :+

Ik zag ook een link met die nieuwe stuurtjes (uit Duitsland?), waarbij je ook kunt koppelen? Zit deze functie dan ook wel iin Forza3, anders hou ik het gewoon bij mn Microsoft wheel. Die steun lijkt me ook erg handig, omdat deze veel minder ruimte in beslag neemt dan mn zelfgemaakte tafeltje.
    Ik zal s kijken welke stuurtjes daarop gemonteerd kunnen worden.

3. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ferry, volgens demonstratie filmpjes van Turn 10 is het mogelijk dat je ook de koppeling kunt gaan gebruiken en een 6-speed H-shifter. Klinkt veelbelovend.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Halogeen lampen en die zon shit van je. Lijkt me vet als je door een lange tunnel rijd en je dashboard licht in eens op zoals in Star Wars of weet ik wat. ;):9

5. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Damn man, hoe meer screens ik zie hoe meer zin ik krijg in deze game :)

6. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Vet alleen jammer dat het een R10 is ipv van de nieuwe R15. Dan zal mijn favoriete auto uit forza 2, de f333sp er ook wel in zitten of niet?

Laatst bewerkt: 6 jun 2009
  7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Dat zou mooi zijn! Ik ga meteen s kijken of ik wat van die filmpjes kan vinden.

Is er nog keuze in stuurtjes die dit kunnen? Ik ken dan alleen die Duitse Rennsport stuurtjes.

edit: wauw! Kijk naar t stukje na de (kinderachtige) trailer. Actual gameplay beelden?!

http://www.dailymotion.com/video/x9hsjr_forza3_videogames

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen die Fanatec heeft het.

9. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Volgens mij is dat alleen dat Porsche stuur, want een Logitech G25 pakt ie niet helaas.

10. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Jammer inderdaad van die G25. Ook vreemd, want Logitech en Microsoft werken toch goed samen?

Die wheelstand wil ik ook wel hebben. Zag een filmpje waarin je kon zien dat die heel stabiel staat.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Een review van de fanatec door SRT. Blijft jammer dat MS zo irritant doet. Er zijn meer goede stuurtjes dan alleen de dure g25. En die werken allemaal op de Pc en de Ps3. Nu ben je weer verplicht om zo duur stuurtje te halen, want je kan goedkoper uit zijn om een andere fanatec te halen die even goed zijn.

Heerlijk kijkvlees is Jessica eigenlijk. ;)

Review @ 10:24

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb hier nog een Logitech DriveFX liggen die ik nauwelijks gebruik. Mis nog een goede steun die makkelijk op te bergen is. Heb 'm nu op een 'tafel' staan die niet erg praktisch is. Kijken of ik een soort HansSystem kan fabriceren.

13. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik heb zo'n race stuur gehad, die officiele van microsoft. Gebruikte hem bij Forza 2 maar na enkele keren ben je daar ook op uitgekeken. Doe deel 3 gewoon met de controller is veel fijner. ( en met het racestuur kan je niet painten en foto's maken)

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb hetzelfde, maar mijn oog is hierop gevallen. Het tafeltje wat ik gebruik is te groot als ik m niet gebruik en deze glijdt soms over mn laminaat.

http://www.fanatec.de/

klik op products-rennsport wheel stand

of kijk hier naar de filmpjes

http://www.youtube.com/watch?v=R4QGtKOBojw met het Microsoft stuurtje

http://www.youtube.com/watch?v=NqTQwt_bR7A&feature=related&pos=2 met de G25 en ziet er heel stabiel uit

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    €100,-.. no thank you! :+

16. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier kan ik dus echt heel erg moeilijk op wachten:)

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1

Klopt, met zo'n stuur heb je toch het gevoel veel minder feedback te krijgen, gek genoeg is het gevoel met de gewone controller beter.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt omdat de stuurtjes voor de xbox van bagger kwaliteit zijn ten opzichte van sommige (goedkopere) PC stuurtjes.

19. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    voor mij werkt een stuur echt beter. Daar kan ik veel constantere tijden mee rijden en altijd de zelfde lijn aanhouden.

20. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik vind het eigenlijk abnormaal dat een Fanatec stuurtje 480,- kost. niet echt een aanwinst voor de Xbox als je mij vraagt.

heb een G25 voor de PC en vind het gewoon bagger dat hij niet op de xbox kan.. aangezien de heren van microsoft weer graag extra geld in het laatje willen zien..

Kut-microsoft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina