Weet ik niet, ik speel normaal enkel quick ranked matchen. Heb ooit wel eens unranked geprobeerd en toen kwam ik ook tegen een soortgelijk sterrenteam uit. Maar ik zou niet weten hoe het komt dan, heb je een mail met de uitslag gekregen van EA?
Heb ik ook gehad met valencia Die gast had Adebayor, gerrard,cassials,puyol, terry en kaka gelukkig won ik met 1-2
Met unranked kan je je eigen team kiezen. Met ranked komt dit ook wel is voor maar dat is een glitch.
Klopt, en volgens mij heeft het te maken met live update. Ik heb het ook zelf een x gehad. Was wel leuk voor 1 wedstrijd maar daarna voel je je wel een cheater Vandeweek had een gozer tegen wie ik speelde het ook, een dag later kreeg ik een message van m: "If you also want to use the fifa glitch like i did, msg me your email and password" hahaha hoe triest kun je zijn
Vind Atletico ook heerlijk spelen. Jammer van de verdediging maar dat boeit me niet zoveel. Als ik maar lekker kan aanvallen(Forlan, Aguero, Maniche, Simao).
Liverpool. & Aston Villa. & Tottenham. Heb volgens mij bijna nooit andere teams dan deze gebruikt Maar moet echt een keer een goeie custom tactic maken en een goeie opstellingen, tot nu toe heb ik er geen zin in gehad.
Ik speel graag met een ruit op het middenveld. Teams: Aston Villa, Chelsea, Real Madrid France Custom Tactics: Aston Villa standaard, ligt aangepast
Stond net 5 - 0 voor tegen een level 1, valt internet uit. 51 vaardigheidspunten verloren. Hoop dat hij er blij mee was.