gezocht: Hull City thuis shirt Hull City uit shirt Hull City logo kan ze zelf echt niet vinden. weet iemand mij met zekerheid te vertellen of Hull zilver of goud is?
Gezocht: Ronaldinho van 99 met formatie 4312. Laat bijv. je horen door PM hier of op xboxlive. Gamertag: Martijn155
ik ben op zoek naar Torres iemand die hem hier heeft? ik heb zat spelers om te ruilen en zeker geen slechte.. Drogba Hengry Iniesta Cambiaso Pirlo Zanetti Chivu Ferdinand Materazzi Gallas Nesta Nedved
ja sorry m8 had ze graag aan je verkocht maar ik heb torres echt nodig of genoeg coins om torres te kopen..
torres wil ik heel graag villa heb ik al ik heb niet veel coins op het moment rond de 17k maar misschien wat spelers uit mijn lijst + wat coins? Drogba 97 Hengry 89 Giggs 80 Iniesta Cambiaso Pirlo Zanetti Chivu 95 Ferdinand 86 Materazzi Gallas 89 Nesta 86 Nedved Zambrotta 85 Camoranesi 91 laat maar weten zou het tof vinden als we een deal kunnen maken
Weet iemand als je Ultimate Team koopt, als je met 2 accounts erop kunt spelen? Dus 2 verschillende. Zodat mijn broer en ik verschillende kaartjes kunnen krijgen verschillende . Of kan je maar met 1 account de kaartjes verzamelen? Zou leuk zijn als je 2 verschillende games krijgt, zodat je niet krijgt dat iemand Rooney niet wilt, en hem verkoopt, terwijl ik hem graag erbij had gehad.
Je kunt maar één team aanmaken per gamertag, dus als je broer een andere gamertag heeft, kan hij gewoon nog een team aanmaken.