Assassin's Creed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Maar die vlaggetjes HOEF je niet te doen. Het is een uitdaging waar veel tijd in zit wil je ze allemaal hebben. Maar zo zat er ook een bepaald soort ridder in AC1 waarvan je er 50 stuks ofzo moest killen.... dat was wel origineler maar eigenlijk ook hetzelfde.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Eens wat betreft die ridders, maar zowel die ridders als die vlaggetjes waren wel gebonden aan achievements. Ik heb wat dat betreft zelfs nog meer zin in MP achievements met games, dan vlaggetjes shit. Ik zeg het niet vaak over MP, maar als het om verzamelen van een paar honderd dingen gaat heb ik liever een stel MP achievements. ;):9

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ubisoft is altijd van de 'verzamel zoveel dingen'. Zie ook Prince of Persia.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Net zoals Japanners dat hebben met onmogelijke challenges in bepaalde games. Hoor de PS3 bezitters met GT 5 straks al vloeken. Of hoeveel japanse RPG's hebben wel niet meer vloekmomenten dan games zoals AC. Ach, uiteindelijk valt het ook wel mee en spelen we de game dus toch met plezier en zonder frustratie of stress. ;):9

5. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Achievements... je denkt toch niet dat ik voor 20 punten een dag lang naar 30 flaggetjes ga zoeken? Die is gek! Net zoals bij Gears of War. Kill 10.000 gasten. Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag ga ik mn tijd niet instoppen. Of de game nog eens uitspelen maar dan op Expert mode. Tjuuus heb wel meer games die ik wil spelen. Nee achievement moeten nog wel leuk blijven. Vind de achievement dat je bepaalde dingen moet doen veel leuker en die doe ik alleen maar. Zoals in gta dat je 5 keer over de kop moet gaan, of met de helicopter onder de 13 bruggen boven water vliegen. Dat zijn leuke uitdagingen.

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik zou het wel leuk vinden als er vlaggen zitten op plekken die echt moeilijk te bereiken zijn. Dus waar je echt skill in klimmen voor nodig hebt om daar te komen (wat in Ac1 dus niet echt kon, daar was het te makkelijk voor). Maar naar zoveel vlaggetjes zoeken hoeft er van mij niet in.

7. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen vlaggetjes nee, die templars killen is wel origineel
    maar ik neem aan dat ze wel iets beters kunnen verzinnen deze keer ipv die laffe vlaggetjes

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wil juist wel vlaggetjes. :+ Vond het best plezierig om ze te zoeken (al was een guide op een gegeven moment wel nodig).
    Normaal gesproken vind ik die 'collectables' maar een lame manier om gameplay te verlengen, maar bij games als AC past het gewoon. Omdat je je zo goed door de wereld heen kunt navigeren wordt het ipv een irritante klus juist leuk om die dingen te zoeken.
    Collectables in een FPS: :mad:
    In een 'free-running' game: \o/

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Hoeveel vlaggen waren er in deel 1, iets van 600 toch. Pauper zooi voor kut puntjes. Als ze nou in deel 2 iets tofs doen, bijvoorbeeld als je alle vlaggen hebt gevonden krijg je een toffe pak/skin voor Ezio. Dat wil ik zien, geen + puntjes voor mijn e-penis.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoef er niks voor te krijgen, het is gewoon leuk om te doen.

Al wordt het natuurlijk nóg leuker als je er iets voor krijgt. Wat dat dan is maakt me niet zoveel uit.

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hier ben ik het wel eens met dulle. In CoD:WaW vond ik het niets om dingetjes te zoeken maar in AC was het echt geweldig. Is alleen maar meer reden om over de daken te rennen en op hoge gebouwen te klimmen.

12. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Kunnen ze beter een paar secret assasination/andere missies maken, moet je ergens door een raampje naar binnen klimmen en dan krijg je daar binnen een missie. Met natuurlijk niet aangegeven op de map waar je deze quest krijgt. Heb je iets meer een beloning voor het vinden van iets, en wanneer je missie haalt krijg je een leuk ander pakkie of een ander uitziend zwaar. Leuk toch :)

Oh me CV is opgestuurd ;)

13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Vanavond weer eens beginnen met het herspelen van deel 1. Ik moet al die k*t vlaggen nog vinden. Ook al krijg ik er niets voor, toch wil ik ze hebben! :+

14. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achievements krijg je;)

15. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    LOL, ja dat is ook eigenlijk de enige reden. Ik wil deze game graag op 1000 hebben op de 1 of andere reden....

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839

Tweede foto is heel mooi.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860

2 & 3 zijn oud maar in goede kwaliteit.

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zoals gezegd, gisteren deel 1 weer opgepakt en eigenlijk vind ik de game weer erg tof! Dat de game eentonig is, vind ik niet zo erg, maar ik vind het schaamtelozer dat je soms gewoon dezelfde figuren tegenkomt in verschillende steden. Dat was makkelijk op te lossen, dus vind ik het ook vreemd dat men niet even een ander poppetje neer kan zetten af en toe.

Toch hoor ik veel mensen alleen over de minpunten van deel 1, maar de game doet ook een heleboel dingen erg goed! De grote open steden, de animaties, de sfeer en de assassinaties zelf (inlc. de toffe achtervolgings muziek na het uitschakelen van je doel) :+!

Ik ben na 1 avond al over de helft van de game (met zo min mogelijk onderzoeken op het doel af) aangezien ik puur nog voor de ontbrekende achievements ga. :thumbs:

Laat deeltje 2 maar komen!

Laatst bewerkt: 9 jun 2009
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Gruwelijk gewoon! Vooral hoe die man kijkt die door de hoofdpersoon in de trailer omgelegd word. ;):)

20. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Hoe beter en groter je hdtv hebt, des te meer waardeer je deel1. Ik kan me voorstellen wanneer je op een 66 cm crt speelt, de herhalingen in de game
    zwaarder zullen wegen.
    Ik heb deel 1 nu bijna voor de 2de keer uitgespeeld (980-1000pnts), maar hij blijft een mijlpaal onder de games.

Wat een genot om over die daken te rennen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina