Dit zijn mijn favoriete teams, gerangschikt op aantal sterretjes. Arsenal (5) Standaard opstelling, standaard tactiek. LM Walcott / Rosicky, centraal Nasri en Fabregas. Rest hetzelfde. Juventus (5) 4-2-2-2 of 4-1-2-1-2, standaard tactiek. LM Giovinco, centraal Sissoko en/of Poulsen anders i.p.v. Poulsen CAM Del Piero. Rest hetzelfde. Udinese (4) standaard opstelling, standaard tactiek. RM Sanchez. Rest hetzelfde. Benfica (4) 4-2-2-2, standaard tactiek. Suazo en Cardozo in de spits.Quim op goal. CM Martins. Rest hetzelfde. Saint Etienne (3,5) 4-1-2-1-2, standaard tactiek. Rest hetzelfde Heb niet echt een favoriete 4,5 ster. Meestal is het gewoon: Sevilla, Villareal, Valencia, Everton o.i.d. nooit een specifieke. Tactiek verander ik ook nooit. Heb er eigenlijk nooit ook echt beetje naar gekeken.
heb al aantal keer gehad dat hij blijft hangen tijdens het laden voordat je de arena in kan (dus echt bij het opstarten van de game). .. echt raar heb de game pas 2 weken en nu al mankementen..
ik merk ook dat de ventilatoren harder draaien bij Fifa09 dan bij andere games... Dus volgens mij vergt Fifa09 behoorlijk wat van de xbox
haha sta ik 1-0 voor tot 90' minuut die gast geen enkele kans.. sta nu met 4-1 achter EDIT: Ga vanaf nu vanaf 80' minuut geen enkel risico meer nemen haha, zal wel wordt me iets té vaak gescoord in de 90' minuut
Ach ach ach, ik ga maar voor een tijdje stoppen met Fifa. Heb nu 5 keer achter elkaar verloren van ongelooflijke faggots. Gasten die alleen maar hoge steekpasses geven, of gasten scoren vanuit een corner, alleen dan uit die ''dode hoek'' om het zo maar te zeggen. Die plek waar de keeper nooit de bal pakt. Vreselijk hatelijk zeg. Bloeddruk stijgt enorm door dit oneerlijke spel
Had vandaag ook wel iets aparts. Ik Engeland, tegenstander Brazilië, sta ik bij rust 1-0 achter, stuurt hij me een message, waarin staat: Brasil #1 haha. Ik dacht bij mezelf, zielig ben jij zeg, maar verder maar niet replyed. Win ik met 1-2, gaat ie me messages sturen, met 'fag' erin enzo, vanuit het niets Vond het wel hilarisch. Trouwens ook tegen een goeie gespeeld, D3athmachine ASL ofzo. Die gast kan goed spelen zeg
Over de leeftijd? Ik weet het niet, dacht dat het een fout in de server was, en dat ze ermee bezig zijn het te fixen. M'n broertje heeft er ook last van