Nintendo DSi GBP124,97 @ Gameseek.co.uk Erg verleidelijk of is een DS Lite toch een betere keus? Ik ben nieuw met de DS en die camera boeit me niet veel, maar ik wil wel graag een DS en ik wil ook het bekende kaartje voor de spellen (kan bij beide geloof ik).
Vraag is of je ook GBA games erop wil spelen. Volgens mij wordt er op die site ook gewoon met de oude koers nog gerekend. Veel sites in Engeland doen dat op het moment. Ik zou het even controleren anders betaal je gewoon dezelfde prijs als ik Nederland.
Ik heb zelf deze week een lite gekocht. Camera boeit me echt geen reet. Verder heeft het geen enkele functie, en je kunt geen GBA games afspelen op een DSi.
ja of je moet dsi-ware de shit gaan vinden, maar ik denk niet dat je daar iets van gaat missen als ik zo bekijk wat er nu is en wat er aangekondigd is.
GBA Games? Nee, die heb ik niet en ik ben ook niet van plan die te gaan kopen. Het enige wat nog heb zijn Games voor m'n uber retro groene Game Boy en die kan ik dan weer in kleur spelen op m'n Super Nintendo met de Super Game Boy... yeah! Maar goed, ik zal even kijken m.b.t. de koers/prijs. Hier in Nederland kost de goedkoopste DSi rond de €160,-. Trouwens ik wil een zwarte en klopt het dat de DS Lite glimmend is en de DSi mat?
Ik heb een glimmende DS, en hij is echt mooi.. Alleen vingerafdrukken blijven snel zichtbaar! Zal bij een witte wel minder zijn, maar zwart vind ik mooier.
Hoe lang hoort een DS lite batterij mee te gaan? Die van mij is wel erg snel leeg.... En wat moet ik dat dat SanDisk adapter kaartje? Zit er bij maar geen idee waar die in moet..
Kan je weg doen of bewaren als je wilt, als je PC gewoon een ingebouwde cardreader heeft kan je hem daar ook mee gebruiken
Nope. Is gewoon normaal hoor dat ie erbij zit, ook als je een Micro SDHC kaartje in de winkel koopt (volgens mij)
Dunno maar mijn DS die ik sinds de release gekocht heb doet het nog steeds 10+ uur en hij heeft al heel veel speel uren meegemaakt.
Mijn voorkeur gaat altijd uit naar HoogGlans Zwart Vingervlekken zie ik al helemaal niet meer , kreeg laatst nog commentaar van mijn zusje , zij vond mijn iPhone wel heel smerig De levensduur van de accu van mijn DS lite is nog steeds > 10 uur. Ik hoef mijn DS Lite maar zelden achter de lader te gooien.
Heb toch maar een DSi gekocht. Heb een first generation DS vanaf release, maar hij is inmiddels knap naar de tering.
Misschien komt het omdat we de tijd niet bijhouden . het komt vooral door dat verdomde Picross! Man, wat is dat reuzeverslavend . Ik heb hem al bijna uitgespeeld. Dat spel is er hoofdverantwoordelijk voor dat ik mijn tentamen Filosofie morgen niet ga halen.
Ik heb de volgende games in een shoppingbasket staan bij VGP.ca maar de verzendkosten zijn daar alleen € 24,-... Knights in the Nightmare The World Ends With You The Legendary Starfy Scribblenauts Professor Layton Diabolical Box Iemand nog tips voor andere locaties?