Nee, ze reageren ook nooit op mailtjes. Toen ik mijn abbo wilde afzeggen heb ik ook 2 mails gestuurd maar nooit wat terug. Uiteindelijk kreeg ik een hele lange tijd erna een brief dat mijn abbo was opgezegd en wanneer ik het laatste nummer kreeg. Vroeger was de PU goed, nu niet meer.
Beetje offtopic, maar doen ze nog steeds zo geforceerd 'grappig' met die bijschriften bij screenshots? Jan kon ik wel altijd waarderen! Die was nog een béétje serieus in de stukjes die hij schreef.
Ed maakt nog steeds die bijschriften, maar ik was er al niet eens meer bezig. Dat was zo ongelofelijk uitgemolken. Jan blijft wel mijn held imo, die gast is echt een superheld. Laatst zat ik de Tros Kompas te bekijken en daar reviewt hij ook al games in, baas. 99 voor Assassin's Creed, held.
Ik heb het blad van de week opgezegd, vind het echt een stuk minder zonder Boris en consorten. Ik hoop echt dat de uitgever er snel bij is, ben zeer benieuwd naar dit spel. Heb er expres nog maar twee trailers van gezien, iets wat ik normaal eigenlijk nooit doe omdat er dit keer iets te veel werd gespoiled.
wut? Is Boris weg? Die vond ik ook nog altijd wel redelijk. Damn, stomme zet geweest om dat abbo te nemen. Het is dus nóg slechter dan de laatste keer toen ik het las. Jan is er toch nog wel? Ik probeer ook spoilers te voorkomen van dit spel. Laatste tijd kom ik steeds minder in dit topic, zoals ik dat altijd doe voor een grote release. Nu weer even komen spieken ivb met de status van mijn abbo.
Staan je postcode en huisnummer wel goed? Zoja; don't worry. Aan de hand van je huisnummer en postcode worden post en pakketten verstuurd
Ik had per ongeluk bij straat de straatnaam + huisnummer opgegeven. Later bij huisnummer dus nogmaals het huisnummer. Aangezien het een lange straatnaam was merkte ik dat niet op toen ik op verzenden klikte. Dus nu staat er 'Ligusterlaan 4 4' Dubbelop dus. Nu denk ik dat het op zich niet veel uitmaakt, maar ik had dat mailtje voor de zekerheid gestuurd. Om dat toch even opgehelderd te hebben. Dus mijn juisnummer staat goed, maar 2 keer.
PU Topic. (Laatste post is van 3 jaar terug maar hij kan wel gekickt worden). Lijkt me beter als we hier gewoon even verdergaan over het spel
Als ik een abbo neem wil ik niet dat deze automatisch verlengd wordt, hoe verhinder ik dit? /Mod Zie mijn post op de vorige pagina, dit kan in het PU topic - Cookie
Is niemand hier bang dat het zo'n standaard action hero-game wordt, zoals Spiderman 3 of The Hulk? Ik ben, na het zien van de gameplayfootage, namelijk niet echt overtuigd. Ik wacht nog maar even wat reviews af, want een geile cinematic biedt geen garantie voor de toekomst
Jup je hebt helemaal gelijk, het is idd net zoals Spiderman 3 of The Hulk, het is eventjes leuk maar uiteindelijk doe je elke keer hetzelfde. Had meer van deze game verwacht
ben eigenlijk wel benieuwd wanneer de eerste reviews voorbij gaan komen, want ik weet het nog steeds niet met deze game, hij ziet er wel bruut uit maar altijd in dezelfde omgeving als dat zo blijft dan moeten ie wel hoog scoren bij de reviews om mij te overtuigen van koop