Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ligt eraan. Al heb je koppeling gebruik je altijd je rechtervoet. Aangezien je toch niet kunt remmen en gassen tegelijk :)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup idd. Maar er zijn niet zoveel mensen die de clutch gebruiken omdat het iets meer tijd kost. Enige manier om die tijd terug te pakken is om Heel and Toe te gebruiken, maar is wel moeilijk om te leren.

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    weet niet of dit al gepost was hier

Makers Gran Turismo spelen Forza Motorsport 3

De concurrentie is groot voor zowel Nintendo als Sony en Microsoft. Eerder kwam Miyamoto Project Natal uitproberen en onlangs heeft een deel van het team achter Gran Turismo 5 een paar rondjes gereden op de tracks van Forza Motorsport 3. Op de blog van ontwikkelaar Turn 10 Studios verscheen het volgende bericht:

Perhaps the most surprising to me was when a couple developers from Gran Turismo makers Polyphony Digital came by to personally get hands-on with Forza 3, all the while taking careful notes, examining our UI system, shooting photos, and directly asking us some pretty interesting questions. The reason I say I was personally surprised was because PD aren't generally known as a studio to acknowledge that there are racing games that exist beyond their own. Which could explain why the GT franchise has been so stagnant in the racing genre since GT3. So it seems competition is good for the consumer after all.

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Bedankt, heb m besteld mèt bevestiging voor t Microsoft wheel. Ik wacht wel tot t Porsche stuur leverbaar wordt.
    Meld ff als je nieuws hebt daarover, wil je?

edit: shit, er valt me ineens iets op. De prijzen zijn in Euro's en in Dollars precies gelijk! Kan je via paypall niet veel beter in dollars betalen? Lijkt me een stuk goedkoper. Voor deze bestelling kan ik t niet wijzigen en op 130 zal t niet veel schelen, maar op €449 toch behoorlijk. $449 is €330

http://www.fanatec.de/html/pw_overview.htm

---

Remmen: doe je gewoon met je linkervoet. Ik ben zelf taxichauffeur en rij n mercedes E200 met automaat en ook daarin rem ik altijd met links. Veel handiger en sneller ;)

Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat is nog eens verassend! En zo zie je maar weer, wat ik wel weet is dat de makers van GT al eerder op Forza gereageerd hebben. Met dat ze toegaven dat in Forza veel meer kon met de wagens en zijn mogelijkheden, maar dat ze daarop zeiden dat ze gewoon op andere dingen consentreerden voor hun GT game.

Maar ik denk ook dat dit meer hand in hand gaat, in plaats van het verslaan van elkaars game. Je ziet dat Forza 3 aardig veel weg heeft van Gt nu, met track design en de passie en voorliefde voor de auto's is nu groter. Zelfs de camera standpunten van de replay wat je tot zover kan zien, zijn echt ala sony's racegame geworden. GT5 word ongetwijfeld weer vet en zal de weersomstandigheden misschien als troefkaart gaan hebben, beide games met nu ieder hun schade model dus word wel spannend zo.;):b:

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eigenlijk vind ik het logisch dat ze het doen. Zal het zelf ook gedaan hebben. Het zijn misschien concurrenten maar ze kunnen altijd wat van elkaar leren, en daar worden wij de gamers beter van.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb er echt helemaal zin in. Afgelopen dagen weer lekker bezig geweest met Forza 2. moest de career nog uitspelen.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het kan zijn dat jij het misschien goed doet, misschien niet. Ik doel op de manier waarop je races en kampioenschappen afwerkt. Ga niet alles door elkaar door. Heb het verhaal een keer gehoord van iemand en die snapte niet welke race hij nu nog vergeten was. Vervolgens kon die alles doorbladeren en er achter komen dat er nog een endurance voor hem klaar stond. Gelukkig voor mezelf was ik wel voorbereid, maar kan zijn dat je iets vergeten bent. ;):9

10. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ze moeten echt iets doen aan dashboard verlichting (en aan het feit dat de wijzertjes overal hetzelfde zijn)!!
    Als je cockpitview rijdt wil je geen virtuele toerenteller lijkt me. Maar die van de auto zelf is niet te lezen als de zon een beetje verkeerd staat. Volgens mij is zoiets heel makkelijk op te lossen voor de programmeurs, dus zou zonde zijn als ze het zo laten.

11. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Het is idd niet te lezen, ik hoop dat ze het oplossen en dat je de stoel kunt verzetten zoals in TDU want het viewpoint is ook niet je van het.. maar ik vrees het ergste....

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kost alleen maar meer disc-ruimte. Ik heb liever dat de buitenkant er gewoon scherp uitziet dan binnenin. Had gisteren ergens zo'n Behind-the-Scenes gezien van Forza 2. Echt geniaal hoe ze die schade modellen weten na te bootsen ...

13. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Binnen is minstens zo belangrijk, het is het totaalplaatje van een auto en binnen moet zeker niet worden afgeraffeld, ik houd ervan om in dashboard view te rijden. Net als vele andere.

14. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    ik zou juist denken van niet. Gewoon effect van lichtinval en reflecties uitschakelen voor het dashboard... toch?

en heb je een linkje van die Behind the scenes?

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de schade een beetje lijkt op dat van dirt/grid , dus ook dat je de wielen etc er vanaf kan rijden.

16. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik als Audi gek vind de screenshots die er toe nu toe zijn wel erg geil :+

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de LE wel willen hebben maar als je preordert krijg je hem toch later dan dat hij in de winkels ligt, meestal heb je games uit de winkel 2 a 3 dagen eerder dan de release via internet shops.
    , ik koop hem alleen als die LE in de winkel dan ook al verkrijgbaar is.

Laatst bewerkt: 9 jun 2009
  19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hey eindelijk een kamaraad die het zelfde ziet als ik.

Want in de gameplay video ziet het er weer niet uit.
    Oke die gozer rijdt ook voor geen meter.

Maar het overtuigd mij nog helemaal nog niet.

20. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Mij ook niet. En het oogt nog steeds een beetje teveel als een stilleven waar je door heen cruist.

Ik zou toch iets meer arcade invloeden willen zien zoals bijvoorbeeld opvliegende vogels etc als je komt aangereden. Of een heli of iets dergelijks.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina