[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nu 4 uur opzitten, nog steeds een topgame:thumbs:. Heb nu 2 party members erbij. Die save points vind ik juist vet. Als je altijd en overal kan saven neemt het de uitdaging en spanning een beetje weg.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind een tussenpoos van 3 uur wel extreem lang hoor.

Een savepoint om het half uur/45 minuten is niet meer dan normaal

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik neem aan dat het verhaaltje van hem een beetje uit contrast getrokken is. Ik geloof nooit dat in de eerste 10 uur van het spel, een save-point verderweg is dan een uur. Vaak zijn zulke 'challenges', optionele delen of 'na-de-game' dungeon's. Square Enix heeft wat dat betreft een vrij gelijke lay-out over de gemaakte games en die lay-out verkoopt, dus is er geen reden voor verandering.

Echter, een (j)RPG is een game wat je niet even een half uurtje gaat spelen, daar neem je een hele middag voor of een heel weekend. Je gaat toch ook niet een half uur voor je moet eten aan een raid beginnen in WoW? (Niet dat ik ooit WoW gespeeld heb, maar het is toch vergelijkingsmaterie).

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik speel zelf vaak RPG's een avondje of middagje.

Maar als ik weinig tijd heb doe ik ook weleens na het eten 1 dungeon. En ik verwacht die in een uur te kunnen doen.

Ook in WOW kun je met een uur wat quests doen of wat rondkijken op auction house voor betere items.

raiden en instances (grote dungeons) duren idd langer

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Na 6 uur spelen ben ik een stuk positiever over de game. De omgevingen zijn op zich gewoon mooi (niet speciaal vergeleken met een aantal Westerse titels) en ook valt de dub best mee. Ik heb nog niet echt problemen gehad met de savepoints, dus daar kan ik niet over oordelen. Het verhaal start heel sloom, maar het begint nu beter te worden en ook de characters krijgen stukje bij beetje meer diepgang. Zoals al eerder in reviews is gezegd is de combat echt de ster van deze game. Blindsliden gevolgd door een dikke combo is heerlijk!

@ frankverspeek, waar ben je nu ongeveer (zonder spoilers)? Vast verder dan mij, want ik ben pas na 6 uur op de tweede planeet aanbeland.

Weet iemand trouwens hoeveel levels er in de game zitten? Ik lees iets over dat je characters 200+ kunnen worden? :eek:

6. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is toch nog lang niet uit in Europa of ben ik nou gek? Toch nog 2 weken ofzo?

EDIT: Nvm. De 5e kwam ie kennelijk uit.

Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  7. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit in het begin van de 2e disc en ik heb er 47 uur op zitten:eek:....ik schrok

maar ik heb wel heel veel idle uren erop zitten

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    47 uur? :eek:

En, hoe is de game na 47 uur ten opzichte van het eerste gedeelte? Verhaal een stuk beter en diepgaander en de skills nog cooler?

9. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu jullie allemaal zo positief zijn denk ik dat ik hem morge maar ga halen
    ben een beetje uitgekeken of fallout 3 die ik eigenlijk eerst wou uitspelen

10. Redfield NL

Redfield NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hoe zit het eigenlijk met die prijsvraag hoord er hellemaal niks meer van

11. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu ook op 6 uur en ben dik tevreden over de game, de gevechten blijven boeien.:thumbs:. Ik ben nu net uit de eerste dungeon. Die in het gebied met sneeuw staat.

12. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1

het is een kwestie van mening, ik vind het echt heel tof ook het verhaal enzo. ook vind ik het wel leuk om je wapens/armor etc. uit te vinden op je schip en dan zelf op zoek te gaan naar items die je nodig hebt daarvoor.

als je zelf wilt dan kan dit een hele lange game worden :p

Laatst bewerkt: 9 jun 2009
  13. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alle achievements in dit spel wilt halen, dan ben je meer dan 250 uur kwijt, en dan moet je het ook nog in 1 keer goed doen, anders heb je nog een playthrough nodig. Je moet hem zoiezo minimaal 3 keer uitspelen op elke difficulty.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Klopt ja. Ik wil eigenlijk wel 1000/1000 halen in deze game omdat het gewoon zo'n geweldige challenge is. Dat je nog door kan groeien tot level 255 is ook erg vet, al vraag ik me af of ze tot dat level nog nieuwe skills te leren krijgen.

15. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de skills tot ongeveer 100 gaan, want het overgrote deel van de gamers gaat niet tot 255 omdat je gewoon ellelang bezig bent. Ik ga er zo weer aan beginnen. En ik blijf er nog steeds bij, hij staat naast lost odyssey op nummer 1.

16. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Gister was ik lekker flink aan het grinden totdat mijn xbox vast liep:mad:. Had hem tussendoor niet gesaved:9. Moet nu 3 uur speeltijd overdoen. Was met al mijn chars lvl 26 zit nu weer op 21/22:+. Maarja zoveel maakt het me niet uit want deze jrpg is gewoon briljant_O_

17. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel gisteren gehaald was wel effe wennen met die camera besturing jammer dat die letters soms zo klein zijn
    maar een tof spel heb er nu 3 uur opzitten
    kan je nou trouwens ook van kleding veranderen?

Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Er zijn geloof ik nieuwe outfits bij een bepaald aantal gehaalde battle trophies.

Daarnaast heb ik totaal geen last van kleine letters. Speel je op een SDTV?
    Oh, en de camera valt ook wel mee, hoor. Wat is je probleem daarmee?

19. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik speel hem op een sdtv vind het niet nodig om een nieuwe te kopen zolang deze het nog doet

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Stoute schoenen aan gedaan en de game besteld! Van het weekend maar eens beginnen. Ik laat mijn review hier wel achter.

Deel Deze Pagina