1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Enne, speelt iemand dit nog?
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dus toch!

    [GT]51214[/GT]

    Herfst 2009 mensen.
     
  3. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    US only toch? dan alsnog importen :+
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    US only? Dat had ik nog niet eens meegekregen. 8)
     
  5. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Heel gaaf spel, ik heb alleen een vraagje..

    Ik heb al twee demons verslagen maar ik ben nog steeds soul level één met m'n Royal, er wordt in de Nexus wel gezegd dat ik m'n souls moet brengen naar iemand die daar helemaal bovenin zit maar ik heb geen flauw idee wat ik moet doen, iemand een idee?
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Neh, helemaal bovenin zit de Monumental, een kind-boeddha. Je moet hem voor het verhaal bezoeken (zeker doen, mooie scene), maar verder kun je bij hem niets doen.

    Degene die je moet hebben is de Maiden in Black. Zij kan je souls inruilen voor hogere stats. Je vind haar op verschillende plekken in de Nexus, op de begane grond (vaak in de buurt van de shops, maar soms ook wat verder weg, op de trappen).

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
  7. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Thanks, ik heb het inderdaad gevonden, ik speel nu met een Royal dus, maar mijn magische aanval, de Soul Arrow, wordt maar niet echt sterker, hoeveel punten ik ook in Will en Magic stop. Wat kan ik daar aan doen?:b:
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Volgens mij wordt hij wel iets sterker, zolang je erg veel punten in ... magick dumpt? Of was het willpower? Er staat bij de stat upgrade altijd een uitleg wat het doet en eentje daarvan maakt je spreuken iets sterker.

    Je kunt beter op zoek gaan naar betere spreuken. Die vind je o.a. door demon boss souls in te leveren bij de magier / priester.
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik zit in level 1-2 met m'n barbarian.
    Gooi zo'n beetje alles op kracht, hoop alleen niet dat ik in de problemen kom op latere levels.
    Erg grappig hoe je echt beter wordt in de game, eerste level ren ik nu zonder moeite door om een beetje souls te vergaren.
    Volgende level ga je weer telkens dood (terwijl ik daar het eerste gedeelte nu ook met 2vingers in de neus doe)
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik hoop dat je ook de draak in world 1 hebt veslagen. Dat levert je nl. later leuke spulletjes op die je zullen beschermen in world 2.
     
  11. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoe versla je in godsnaam die draak dan? (die constant over de brug heen en weer vliegt en bij dat veldje zit toch?)
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Je kunt toch altijd terug om die draak te verslaan.
    Enige wat ik me kan bedenken is met pijl en boog (of magic maar dat heeft mijn character niet)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    met veeeeeel geduld, gaat steeds een beetje af met je soul arrow

    ik heb trouwens de soul van de phalanx baas gewoon gebruikt, hoe had ik kunnen weten dat ik die moest opofferen?

    voor mij op het moment geen ds, heb verschrikkelijk veel rsi klachten en de controller van de ps3 maakt het alleen maar erger |:-
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hmm en hoe moet je dat doen als je meer een Strength character hebt?
    Moet zeggen dat ik heel vaak armor aan en uit trek.. in volledig plated armor ben ik niet wendbaar genoeg...
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Je moet hem ranged pakken. Lukt het niet met magie, dan wel met pijl & boog of kruisboog. Heeft je karakter niet genoeg dex voor kruisboog? De requirements daarvoor zouden redelijk laag moeten liggen en je kunt altijd souls farmen.

    Die souls heb je sowieso nodig om een stuk of 300 pijlen te kopen, want daarvan heb je de meeste nodig om die draak te verslaan. Persoonlijk zou ik eerder voor magic gaan.
     
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ondertussen 1-2 gehaald.
    En nu kon ik vrolijk naar 1-1 wandelen en daar alle items oprapen.. stelde niets voor.
    Heb nog wel moeite met de Red Knight (alhoewel ik weet dat ik hem kan verslaan nu)
     
  17. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog steeds open voor koop als ieman deze kwijt wil:) or ruil..
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Red Knight? Welke is dat?

    Ik heb bij bol.com een controller besteld die op de 360 controller lijkt, kan ik straks eindelijk weer normaal spelen \o/
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Die staat in 1-1 als je de andere kant op gaat waar je de eerste keer een Blue Knight tegenkomt.
    Pittig mannetje is dat.

    Man deze game begin je echt meer te waarderen naarmate je verder komt.
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zou je me misschien een link kunnen sturen van die controller?
     

Deel Deze Pagina