1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Homeplugs compitable? met xbox?

Discussie in 'Games' gestart door Kaasstengel, 8 jun 2009.

  1. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al enige tijd een Xbox met bijbehorend Xboxlive. De ene keer gaat het gamen als een trein en de andere keer niet. We hebben (helaas) draadloos internet dus vandaar, mijn moeder wil geen bedrading en haar wil is wet :) . Nu is mijn vraag of ik een Homeplug kan gebruiken voor mijn Xbox en of het probleem dan is opgelost? Wat zijn jullie ervaringen en hebben jullie eventueel andere tips?

    Homeplug

    edit: lalala foutje in de titel ><
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat gebruik ik thuis ook :) Ik weet dat er een centrale thread is, maar kan hem niet zo snel vinden :eek:
     
  3. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, tof.

    En welke kun je aanraken; oftewel welke snelheid, welk merk etc etc.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zo snel mogelijk minimaal 85mbps ... merk maakt niet echt uit
     
  5. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik haal denk ik een 200 :p
    Maar je hoeft hem alleen in het stopcontact te doen en een kabel erin te doen en dan doet ie het of moet je het een en ander aanpassen?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je moet beide in een stopcontact doen .. een sluit je aan op de router de ander op je xbox .. dan kan het nog zijn dat je router instellingen moet wijzigen, maar dat had je anders ook moeten doen. Dus het is gewoon plug and play
     
  7. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de link in de SP is niet voldoende, ik moet er nog een hebben dus of zit die in het pakket?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je altijd minimaal 2 Homeplugs nodig !

    In het "pakket" zit maar 1 Homeplug !!
     
  9. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf eerst ook draadloos met de xbox gezeten maar dat werkt inderdaad soms erg goed en soms helemaal niet. Heb nu 6 homeplugs van Alecto op 85mbs en dat werkt als een zonnetje. Een bij de router, twee voor de 2 xboxen die we hier hebben staan en twee voor de notebooks (een reserve). Streamen, gamen en MediaCenter draaien nu probleemloos.
     

Deel Deze Pagina