Minoshas gedrag is niet heel overdreven ofzo en zoals jij al zei de uk spelers zijn vaak denigerend. Als je altijd maar mee gaat met wat ze zeggen etc dan word je kontelikker genoemt. Dus soms moet je ff je mening uitspreken. En die artistic waar die het tegen heeft is ook een nederlander. De discussie begon juist doordat die artistic wat dingen zei over minoshas team.(van dat ze heel goed waren etc) Maar minosha wou niet dat ie ze overhypte. Normaal zou minosha dit niet zo erg vinden maarjah minosha is op dat gebied verbeterd. Omdat andere mensen uit het team er last van hadden zodat er nu wat minder druk is.
En de rest spreekt er ook wel zijn mening uit (Gilera & Gimbly).
Hitrice niet zo want, die zit bijna nooit op dat forum dacht ik.
En wat Steefie zei klopt ook wel.
Veel goede spelers hebben veel praatjes en de meeste kunnen het wel waar maken. Er zijn er maar een paar die echt falen. En als je gewoon zegt dat je goed ben dan komt dat alleen maar ten goede van jezelf vertrouwen en dat heb je zeker wel nodig om bij de top te horen. Het enigste verschil is dat nu veel mensen veel van hun verwachten maar dat maakt niet uit want, ik denk dat iedereen zijn doel nummer 1 is. En ik denk dat dat bij hun niet anders is.
En Gilera speelde geen gow1.
Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2009