[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. Veinzz

    Veinzz Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    HULP NODIG!
    Ik kan enkel lone wolves, social slayer en social skirmish spelen. Wat moet ik doen om de rest te kunnen spele? Ik heb de mythic map pack, legendary map pack, heroic map pack en cold storage gedownload maar toch kan ik nog steeds niets anders spelen. Wat moet ik nog meer doen?
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij moet je eerst social skirmish spelen, een soort training en als je genoeg gespeeld hebt/exp hebt kun je de rest doen (maar het kan ook wat anders zijn, maar dan zou ik niet weten wat je dan moet doen).
     
  3. Veinzz

    Veinzz Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, daar ga ik me dan is mee bezig houden. Is dat ook nodig voor die ranked playlists dan?
     
  4. Veinzz

    Veinzz Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    HULP NODIG!
    Ik kan enkel lone wolves, social slayer en social skirmish spelen. Wat moet ik doen om de rest te kunnen spele? Als ik bvb 'social big team' wil spele komt er te staan: you do not have the maps required to play in this playlist. Ik heb nochtans de mythic map pack, legendary map pack, heroic map pack en cold storage gedownload maar toch kan ik nog steeds niets anders spelen. Wat moet ik nog meer doen?
     
  5. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Rustig aan...
    Nee je hoeft niet per se eerst de basic training te doen.
    Kan je de downloadable maps wel spelen in custom games? Probeer ze anders allemaal een keer te laten laden.
     
  6. Veinzz

    Veinzz Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kan ze wel spelen in custom games, het is echt bizar, heb alles al geprobeert maar niets blijkt te helpen
     
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoelang staat dat bericht er: "You dont have the required maps to play".
    Bij mij staat dit er soms ook namelijk als ik van playlist verander, maar na een paar seconden verandert dit wel gewoon, zodat ik in de playlist kan spelen.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Even een klein vraagje: Ik wil ff snel die punten achievements in Campaign Halo halen, maar welke skull en difficulty kan ik het beste doen om het gemakeklijk te halen? Gaat om die meta(?) games ofso :p
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ikzelf speelde op normal met de skulls aan die je radar laten verdwijnen, vijanden een field promotion geven, er was er ook nog een die over granaten ging (die ook aanzetten) en volgens mij nog een maar die weet ik niet meer.
    Daarnaast wordt je ook beoordeelt op hoelang je erover doet, hoe sneller, hoe hoger de multiplyer is. Maar tijdens het spelen zie je wel met hoeveel je punten vermenigvuldigd worden.
     
  10. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij Laatse 3 van de 1ste rij
    en de Eerste 3 van de 2e rij;)
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    En Chilco,

    Bedankt, maar je kan dus 6 skulls aanzetten :p?
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Je moet het gewoon ff proberen. Ik heb hem zelf gehaald op heroic met geen radar skull, field promotions, mythic (dacht ik?) en dat ze voor je granaten weg duiken.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarom kan ik ranked alleen nog maar lone wolves doen? Ik heb alle maps incl cold storage (niet mythic, maar die hoeft toch niet?)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Helaas moet je die ook. :'-(
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nee serieus? Je moet een betaalde mappack hebben om alle ranked modi te kunnen spelen?! :eek:
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    modusses* :+ Jep is natuurlijk om nog even profijt uit die mappack te kunnen halen tot ODST komt.

    Logisch, maar ook enigszins naaiend voor je trouwe spelers. En MLG / Team Snipers kan overigens ook.
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik wacht wel op ODST, heb legendary en mythic ook niet, ik kan lonewolves, social slayer en social skirmish spelen :emo:8)
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Pff Team SWAT zuigt ook echt behoorlijk. Elke match sta je in de + maar elke andere drol uit mijn team staat -300. Word je niet goed van :confused:. Je kan niet eens omhoog gaan met je rank omdat er telkens van die gare teammates in je team hebt, je bent wel gedwongen om met je eigen vrienden te spelen en daar op te gaan wachten totdat ze online zijn....zucht
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, die teams zijn er waardeloos bij.
     
  20. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    is ie nog aan te raden om te kopen?
     

Deel Deze Pagina