Afro Samurai

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 20 dec 2008.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Waarom is de camera zo ruk? Ik heb echt helemaal geen probleem met dat ding. Speelt gewoon goed.

Tot nu toe een coole game als je van het stijltje houdt :)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zeg Modder-Eter. Ben jij al bij het stuk aangekomen waarin je 3 van die ontploffende kereltjes in een reactor moet gooien? Heb daar zelf 3 uur over gedaan... wat was dat ONGELOOFLIJK KUT.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Ik zit pas aan het begin van de game, dus nee. Ik heb nauwelijks tijd de laatste dagen, dus ik zal morgen of maandag wel verder spelen.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké. Spannend dan. Ben wel benieuwd wat je er van vind, ik heb de anime en film gezien en vind het alsnog maar mwa mwa.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Goed, XBW review staat nu ook online! Heb 'm een voldoende gegeven. :)

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vindt het persoonlijk een zeer matig en eentonig spel. Een half uur spelen is leuk, maar daarna moet je echt stoppen. Het ziet er mooi uit, leuke stijl, maar de gameplay had uitgebreider en afwisselender gekunt.

7. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    heb m uitgespeeld op de normale modus en ben nu bezig met number1headband mode..is wel leuk opzich
    jammer dat hij zo kort is...de bossfight tege robo-afro is wel heeeeel cool8)

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind hem opzich wel aardig. Hij is niet zo frustrerend zoals de meeste zeiden. Wat betreft de animaties is het erg vet.

Een groot minpunt vind ik wel de diversiteit in de tegenstanders, die zijn allemaal hetzelfde.
    Ander minpunt is de moeilijkheidsgraad, hij is erg simpel. Alleen eindbazen moet je even doorhebben, voordat je ze kan verslaan.

Bijna geen last van de camera. Op sommige momenten was hij vervelend. Maar niet echt storend.

Als ik het een cijfer zou moeten geven, zou het een 79 hebben gekregen :).

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Up up and away.

Vraag het hier maar gewoon; Er is een anime serie van.
    Ik wil de serie sowieso wel kijken maar is het nog leuker als ik 1 van de 2 eerst kijk/speel? En kwa verhaal zijn er nog veel raakvlakken?

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het meestal leuker om eerst de film/serie te kijken. als je dan de game speelt kom je dan allemaal bekende gezichten tegen. Kan het van deze game alleen niet zeggen gezien ik alleen de serie gezien heb maar de game (nog) niet gespeeld heb.

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Daarbij zijn de serie (vijf aflevering van iets meer dan 20 minuten) en de film (anderhalf uur) veel beter dan het spel. :+

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ach ik weet enkele van de slechte punten wel, veel hetzelfde, hack & slash etc.
    Kan ik prima tegen. :+
    Game is nu 29 euro.

Arghhh uitverkocht nu...

Laatst bewerkt: 25 mei 2009
  13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    net begonnen met de game en vermaak me er kosteljik mee, vind het een toppertje tot nu toe :thumbs:

Heerlijke gevechten, combos en moves

Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Made Hand Ronin 5G
    Complete a Ronin Straight Flush.

For all the "Complete a XXXX Straight Flush" achievements what is needed is for starters is a Ninja Ninja Body-Part Poker Challenge. In many levels you will see Ninja Ninja sitting in a corner or some where nearby during a battle, to start the challenge basically all you need to do is run up to him and it will begin. From here you will only have between 40-90 seconds before the challenge time runs out, the time is displayed by Ninja Ninja's cigarette burning away in the lower left corner of the screen.

So on with the important stuff, so for all these Achievements what is required is that you Cut off a Head of the Enemy, the Hand of the enemy, and the leg of the enemy, not on all one baddie though, spread out over three enemy's, and needs to be done using Perfect Slices, a Horizontal will work for the head, and Vertical will work for the Hand and Leg. FYI "a perfect slice is done by entering focus mode with (LT) and holding X or Y until you see the light shimmer of the top of the Blade. So for Example, for the "Ronin Straight Flush" achievement a good spot to get this is during the 'The Lowdown East Pass" mission where after lowering parts of the statue you will return to the first area and Ninja Ninja is sitting up above you on the wooden platform, and you are rushed at by a ton of Ronin enemies, now the easiest way to guarantee a head slice on these guys is to Parry an attack (RT) then after blocked attack hit A, and then use the X button to chop of his head, if done that way the perfect slice isn’t needed for the Head, but is for the other two body parts. Now on a different Ronin enemy use the Perfect Slice Vertical attack (LT) + Y (Hold then release) to attempt to get the Hand then the Leg, I have mixed up the order of the body parts and still got the achievement, but at very least for all these achievements you need to Chop the Head, Hand, and Leg for that type of enemy.

Also FYI to all the Parry then X, trick only works on a few of the enemy types not all, For sure on the Ronin and Android, but the Ninjas ans Samurai rarely every let it occur…

kan iemand me aub die achievement uitleggen? gebeurd het in een bpeaalde missie? of kan je het altijd triggeren? of??

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ok daar ben ik nu achter gekomen :9

VInd het een gruwlijke game btw, ook heerlijke muziek!

Alleen heb ik nu al even een probleem en youtube filmpjes willen me maar niet helpen want het blijft niet lukken

ik krijg het niet voor elkaar kogels te reflecten!!??!?!?
    en nu zit ik bij zon bazooka boss waar ik de kogelsmoet reflecten en het wil maar niet lukken
    heeft iemand leertips om te leren reflecten AAAAAAAUUUUUUUUUUUBBBBBBBBB???

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    AAAUUB iemand :'-( ?

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    uhmm als de kogel in lucht zit gewoon linkertrigger inhouden dan y of x indrukken dan gaat hij die move doen dan wacht je tot het puntje van je zwaard glinstert en dan laat je los.

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    enmet linker trigger bedoel je slomo he?
    maar wanneer moet ik dan y of x indrukken? want als ik dat alleen indruk word ik gewoon geraakt.. dus je moet het getimed loslaten toch?
    maar wanneer druk je dan x of y of en moet het perse glinsteren of kan je al van te voren klaarstaan??

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    jaa je gaat slomo in en je hou dan y of x ingedrukt en zo kan je een bullet slicen of reflecten. en volgens mij moet je pas los laten als hij glinstert dan gaat die goed anders niet maar dat weet ik aleen niet zeker je moet gewoon even proberen.
    Je heb het vanzelf wel door en dan is het heel makkelijk.

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    woohoo thx het reflecten lukt nu wel :thumbs:

alleen echt richten kan ik er niet mee.. ik kan nu wel zorgen dat de bullets me niet raken maar terugschieten lukt me nog niet .. is daar ook een speciale techniek voor??

Deel Deze Pagina