Hehe, uber geniaal natuurlijk 4 player co-op. Als ik gratis kaartjes voor Waldrock krijg ga ik deel 1 nog maar eens halen
Iemand enige idee wanneer die ongeveer uitkomt ? Ik zou zo blindelings 100 euro neerleggen voor dit spel.
Waldrock is bij mij om de hoek! Ik vind overigens de release ook wel lekker! Dit najaar komt er nog genoeg moois uit en heb ik al onkosten genoeg. Crackdown 1 heb ik niet echt gespeeld, maar ik ben toch wel serieus onder de indruk van deeltje 2!
Ik moet deel 1 weer zien te krijgen. Had me echt goed vermaakt daarmee, één van de betere sandbox games deze generatie.
Kijk hier zo naar uit, eerste deel echt helemaal kapot gespeeld, ga denk ik maar weer eens opnieuw beginnen .
Dit dacht ik dus laatst ook. Maar na 10 minuten had ik het weer gezien. Wat een irritaties opeens zeg met die game. De game was leuk voor z'n tijd, maar er zijn inmiddels zoveel games die vooral op besturing en het richten van wapens het zoveel beter doen. Ik moet nog 1 achievement voor 300 orbs, maar dat laat ik denk ik maar zitten.