Team Celsus

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 31 mei 2009.

1. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Door een heleboel achievements te behalen op toonaangevende toernooien :p.

2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    maar de gears 2 clanscene is toch al dood sinds het begin?
    Dat is nu toch niet anders ofzo? Ik bedoel geen toernooien op DG na.

Niet op Wcg, geen Fariko toernooien meer, dus ook geen AR meer. hmpf er blijft niet veel over. Of je moet gelijk naar XL toe willen gaan. Wat een duur grapje is.

3. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt dat de Gears scene een tijdje droog heeft gestaan. Maar nu zijn er grote online toernooien gaande. Je hebt naast Matchbox XL ook TheGameland, DG-events, MLGpro, UKeSA, Consoles.net, Decerto-eSports, Gamebattles, ConsoleGaming, GoW2forum, EGCnation, Fariko, etc. Nu lopen al deze organisaties sterk uiteen qua doeleinde en manier van competitief GoW2 spelen. Het is echter wel zo dat al deze organisatie GoW2 zullen gebruiken in hun line-up.

Er waren wat moeilijkheden, GoW1 is een beter spel, maar sterk verouderd. De community moest zich behelpen met GoW2. Dat ging niet goed, in het begin. De hammerburst was veul te sterk, River was geen pretje met die boomer onder de brug, de gebruikelijke stoomtrein etc.
    Dat was ook de reden dat EPIC wat updates uitbracht, pas na de 3de update gingen de meeste GoW2 als competitief zien en speelden het weer.

Wat de grootste factor was en is: MLG. Zij hebben uiteindelijk een sluitende weaponswap gemaakt die iedereen nu gebruikt. Geen hammerburst meer maar Lancer (dus meer rushen). Geen boomer meer onder brug van River. Pavilion minder camperig door sniper bij boomshield etc.

Het zit echter nog maar in de kinderschoenen en ik hoop daarom dat het www.consoles.net toernooi, van 600 euro, goed uitpakt. Ook hoop ik dat MLG Colombus een spektakel wordt en geen campfest.

Het zou slim zijn om weer is wat GoW2 te gaan spelen gewoon voor de fun. Het is nu een stuk leuker dan voorheen imo, meer rushes, meer skill ipv b buttonen. Ik zou zeggen, probeer het \o/

4. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb in het begin allemaal voor de fun gespeeld, tot een paar clans aan de duur klopte ;)

5. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    daar word aan de deur geklopt hard geklopt zacht geklopt wie zal dat zijn ?? ;)

@Celsus gsus
    Respect voor 2 posts boven mij :)

6. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    haha check al deze boys slijmen haha

7. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Sorry, dat ik in een goed lan team wil?

8. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    ik vergeef het je:thumbs:

9. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Gsus ziet er zeer netjes uit en succes dalijk met de launch van je website zal wel een keer een bezoekje wagen ondanks dat ik al een tijd niet meer actief ben in de clanscene of eigenlijk al die spellen niet meer actief :) op fifa na dan.

Wel ff melden wanneer de site online gaat ;)

10. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Hey Joris hoorde ik nou trouwens dat je met TERMINATOR en Sithlord naar DG ging? Sithlord is gek man. voor een spel dat ie haat helemaal van Groningen naar Amstelveen toe gaan. maar succes:thumbs:

11. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Hij moet ook weleens uit dat gat vandaan mooi excuus toch :)

12. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    haha wel een duur grapje, of jullie moeten daarna nog ff gaan stappen.
    De Fariko LAN's waren altijd een mooie gelegenheid om ff flink te zuipen met je mede gamers. En gratis drank van de manager van team the world_O_

13. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    We maken er gewoon een gezellige middag van ;). Leon is daar wel voor in! De site is online, je maakt tevens kans op een Razor Gamemouse twv 100€ als je nu registreert op de site. Dus dat is het zeker waard!

14. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    hey maar Joris baal je niet van Minosha's gedrag?
    ik kijk af en toe nog wat rond op gow2forum en wat hij daar allemaal zegt is niet mis. Hij verpest het wel een beetje voor de rest van het team op deze manier. Want die zie ik daar nooit echt negatief posten.

Jullie lijken me wel een behoorlijk sterk GoW 2 team, maar Minosha heeft daar zon grote bek dat de verwachtingen nu volgens mij wel heel hoog worden opgeschroeft voor de volgende EU LAN. Dus niet DG ofzo.

Al moet ik wel zeggen dat de UK boys wel heel denigerend naar de Nederlandse teams doen. Als alle Nederlandse teams ten tijde van de WCG naar een XL toe waren geweest hadden ze nu wel anders gepraat. IC3, qG ,SG ,HLH ,PG ,het oude Aod(zonder minosha ja) en Eos waren toch zeker tot mooie dingen in staat aangezien het niveau niet zo heel hoog lag toen. Omdat NL gamers blijkbaar wel een leven hebben blaasde de GoW 1 scene na de WCG een beetje op en bleven er bijna geen goede teams meer over.

En wie was Gilera op GoW 1?

edit: mooie site trouwens!

Laatst bewerkt: 9 jun 2009
  15. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik nog nooit mee heb gemaakt: iemand die z'n praatjes niet waar maakt.
    Behalve FocuSs, maar dat was een mongool.
    Enkele voorbeelden van gamers met praatjes:
    DrksphinXz, oke hij heeft dan nooit de echte top bereikt maar iedereen weet dat hij daar hoorde jaja
    Robert, nee oke Robert is ook zo'n gast met praatjes maar daarna weer Epic fail
    Deadbringr, Heeft het toch waargemaakt.
    Minosha, weet niet wat hij zegt, maar hij wint wel bijna alles wat ie speelt en we zullen zien op XL.

Overigens is een groot ego voor dit soort dingen best belangrijk.

16. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Jmmr dat sithlord niet meer met ons mee gaat :mad:

17. Uchocke

Uchocke Guest

Minoshas gedrag is niet heel overdreven ofzo en zoals jij al zei de uk spelers zijn vaak denigerend. Als je altijd maar mee gaat met wat ze zeggen etc dan word je kontelikker genoemt. Dus soms moet je ff je mening uitspreken. En die artistic waar die het tegen heeft is ook een nederlander. De discussie begon juist doordat die artistic wat dingen zei over minoshas team.(van dat ze heel goed waren etc) Maar minosha wou niet dat ie ze overhypte. Normaal zou minosha dit niet zo erg vinden maarjah minosha is op dat gebied verbeterd. Omdat andere mensen uit het team er last van hadden zodat er nu wat minder druk is.

En de rest spreekt er ook wel zijn mening uit (Gilera & Gimbly).
    Hitrice niet zo want, die zit bijna nooit op dat forum dacht ik.

En wat Steefie zei klopt ook wel.
    Veel goede spelers hebben veel praatjes en de meeste kunnen het wel waar maken. Er zijn er maar een paar die echt falen. En als je gewoon zegt dat je goed ben dan komt dat alleen maar ten goede van jezelf vertrouwen en dat heb je zeker wel nodig om bij de top te horen. Het enigste verschil is dat nu veel mensen veel van hun verwachten maar dat maakt niet uit want, ik denk dat iedereen zijn doel nummer 1 is. En ik denk dat dat bij hun niet anders is.

En Gilera speelde geen gow1.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2009
  18. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Uchocke aka Jordi of Dennis. Maar je hebt wel gelijk. Dennis lijkt voor de meeste mensen een arrogant irritant kutkindt wat het soms ook is, maar het helpt het team wel verder. Als wij naar XL zouden gaan met de gedachte 'hopen op een top 10 plek', dan kun je beter niet gaan ;).

Dennis is ook degene (samen met Pim) die het andere team thrashtalk, puur om het andere team uit evenwicht te brengen. Daar heb je wat zelfvertrouwen voor nodig. En dat hebben zij.

Alsnog zullen we worden aangepakt op DG-events door mijn beest team, maar dat terzijde :D!

19. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Me naam op dg word dan lkkr Beast 1 :p

20. Uchocke

Uchocke Guest

mijne uChocke

Deel Deze Pagina