[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Jeetje, ik ben een beetje bang voor die screens, ik zat eerst te twijfelen of ik niet naar FC2 zat te kijken. What happend to New York? The Sin City sfeer? Darn you Rockstar als jullie deze verkloten, ik ben één van de grootste fans van Max Payne 1. :mad:

    Nu ik zo een beetje terugblader zie ik dat deze game vrij weinig met de originele Max Payne te maken heeft. Het is meer een Rockstar game geworden met de woorden Max Payne op de cover. I don't like it at all. Max was een ten grond geslagen man in totale wanhoop maakte hij een deel van de maffia in NYC koud. Sneeuw, bloed, en goedkope hotels. Dat was Max Payne! Hoe komen ze erop het ineens in Brazilië te laten afspelen.

    Ik weet nu al dat ik deze niet hoef te gaan kopen. :mad: Ik ben te veel gehecht aan de oude Max Payne.

    Ik zie zo al dat het een over-the-top mainstream actie shooter gaat worden. en dat maak ik hier uit op:
    "Bullet Time keert terug, maar is dit maal bruter en gewelddadiger dan ooit tevoren."
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik blijf er vertrouwen in houden. Max Payne zelf ziet er geniaal uit, een ouwe loser met bierbuik! Alleen de omgeving, daar zet ik mijn vraagtekens bij, al is het daar natuurlijk ook zo corrupt als de pest.

    Ik hou wel van een frisse blik op een bestaand concept, als ze alleen maar niet teveel afwijken op de manier van verhaal vertellen, dat was altijd zo goed gedaan!

    Ik hoop gewoon op een goed verhaal, vol humor, cynisme en geweld met daarbij een teneer geslagen Max Payne, die alles eigenlijk verloren heeft in zijn leven. Daarbij dezelfde actie als in deel 1 en 2, met misschien wat meer geweld.

    Deel 1 en 2 waren trouwens ook over-the-top...
     
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap al deze gedachtes niet |:- wat willen jullie dan .. een 1 op 1 kopie van Max Payne 1 en 2 maar dan in HD ? de serie moet ook met zn tijd meegaan en ik vind Rockstar nou niet echt "mainstream" games maken , dus daar hoef je je helemaal niet druk om te gaan maken.

    Ik snap echt niet dat mensen naar een paar screen en een foto te hebben gezien meteen al hun conclusies trekken.

    Ik weet zeker dat het goed komt
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Aan de ene kant jammer dat het hele 'grauwe stadssfeertje' weg is, maar op zich wel mooi voor wat vernieuwing. Toch, misschien later in het spel kom je terug in de stad waar het zich weer in een grauwe sfeer afspeelt. Wie weet, het ziet er in ieder geval goed uit. Alleen nu nog wennen aan de nieuwe looks van Max.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Ik had liever ook een Fahrenheit/Max Payne 1 sfeertje gehad hoor.. Ik zie niet hoe dezelfde settings zouden leiden tot een '1 op 1' kopie, dat is natuurlijk onzin. Halo moet toch ook altijd dezelfde settings hebben?
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, het is een hele andere richting, maar wellicht maakt dat ook een hoop goed.
    Wellicht hadden ze niet het vertrouwen om een goed deel te maken in de oude setting, waardoor ze voor een nieuwe setting gingen.
    Hoop mensen hebben torenhoge verwachtingen, en die moeten ze wel zien na te komen. Nou is Rockstar niet de minste ontwikkelaar en zou het best zo kunnen zijn dat de game weet te verrassen.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd dat is Max Payne. Hoop dat ze wel de oude stem gebruiken.
    Geweldig was het als die dit soort dingen zei.

     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Niet zoals Max Payne 1 & 2?

    :'-(
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh nee..

    Ik wist dat er een nieuwe stad zou komen, maar dit? veeeel te zonnig en vrolijk, max payne was een boegbeeld voor een grauwe game met een sinistere sfeer.. NY was echt geweldig donker en sfeervol, en leende zich perfect daarvoor.

    Dit moet ik nog even bekijken.. vindt het niet zo tof zoals het nu is.
     
  10. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk is het ook wel verteld zoals de oude detective movies van weleer. Die sfeer is gewoon zo cool.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik twijfel er niet aan dat dit een goede game wordt, maar dit is gewoon geen Max Payne meer...
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Wacht nou eerst maar eens af.. Op zijn paspoort zal vast nog steeds Max Payne staan..
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Dulle bedoelt gewoon dat dit weinig met Max Payne te maken heeft.. Ze hadden deze game net zo goed Boris the Bulletdodger kunnen noemen. Niemand had dan gezegd, wow, deze game doet me denken aan Max Payne! Het is gewoon een andere game geworden die eigenlijk niet Max Payne had mogen heten. Maarja, misschien zitten we wel in een te vroeg stadium om dat te zeggen.
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Pff, het gaat om de sfeer van een game mensen fan van een serie willen wel het gevoel hebben om een game uit die serie te spelen. Halo 1, 2 en 3 waren toch ook geen 1 op 1 kopies van elkaar. Of had je soms gewild dat Halo 3 voortaan in een cafetaria afspeelde en MC thee en koekjes moest gaan serveren.

    Ik begrijp heel goed dat mensen dit niet zien zitten, want als ik aan Max Payne denk, denk ik aan een depressieve man in de grimmige en donkere straten van NY. Op een regen achtige dag.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wilde je dan liever een emo :p
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ze willen al die games tegenwoordig zoveel veranderen en vind het soms maar gaar uitpakken.

    Voorbeeld is dat ik jaren lang een grote fan van de splinter cell serie ben geweest,onder andere van de Multiplayer.
    En in Double agent was die MP gewoon zwaar verneukt.

    Nu met de nieuwe convicition...
    Ja het ziet er goed uit en ja ik ga hem zeker kopen/spelen.

    Maar!!!
    Ik vind dan bijvoorbeeld wel erg jammer dat de nadruk op hoge difficulty en veel sneaken en veel gadgets weer veel lager ligt.
    Alles moet tegenwoordig zo drastisch veranderen en dat vind ik gewoon jammer..

    En zoals de meeste al over Max payne zeggen ben ik het volledig mee eens.

    Zal vast wel weer een goede game maken..
    Maar het was die grimmige sfeer etc.. wat deel 1 en 2 zo superb maakten!
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    _O_ heilige uitspraken, net als:


    En de cutscene met Franky "the Bat" Niagra. Dat maakte Max Payne zo'n goede game, de sfeer en Max zijn bijdehante opmerkingen. Haal dit weg en je krijgt een main-stream bullet-time shooter.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zelfde scans, alleen grooooooot ;)

    Het is gvd echt net Sam Fisher idd....

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Rockstar, wat doe je. 8)
    Dit is gewoon een totaal andere persoon lijkt het wel. Lijkt gewoon totaal nergens op de Max die wij kennen.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wat als zijn persoonlijkheid nou nog precies hetzelfde is? als hij nog steeds zo'n cynische en duistere voice-over doet?. Voor mij werd de stemming vooral bepaald door Max zelf en niet zozeer door de omgeving. Lijtk me juist wel leuk om dezelfde Max eens in een andere setting te zien.

    edit:// artikel net uitgelezen en ik heb er nu helemaal vertrouwen in. Ik vind nml ook dat "Noir" niet afhankelijk is van een kleurenschema of een setting. Kijk bijv naar Man on Fire, een veel betere noir film dan de Max Payne film en een film die veel dichter bij het gevoel van de games zit wat mij betreft.

    Laat maar komen die nieuwe Max :)
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina