Hoeveel coins voor die 4312 kaarten? Heb er eentje van 97 te koop. Wil ik toch wel wat meer voor Je krijgt ze echt niet zo goedkoop man in het algemeen
he jongens ka je ook met je eigen team je maat uitdagen of werkt dat niet bij Ultimate team . Zag gister alleen maar het quike match idee Alvast bedankt Budje
uitdagen lukt niet.. MAAR er is wel een manier en dat is : maak samen een party aan via xbox live en dan moet jij of je vriend steeds aftellen en dan tegelijk op online match drukken.. lukt niet ALTIJD in 1x soms duurt het wel ff 5 min maar het werkt wel
Wat op Lampard van 87 ? GEZOCHT: braziliaanse spelers met het liefst formatie 4-3-1-2. Ik zoek nog een LM, RM, en 1 cv, linksback en rechtsback en keeper
tnx dude zal het eens proberen . Kan je trouwens je kaartjes die je koopt en/of wint ook aan je maatjes geven ??\o/
Ja, maar dan moet je hem even op de trade zetten voor een ontzettend hoog bedrag zodat je vriend hem zo kan vinden.
Graag gedaan.*) Als ik met Fifa Ultimate Team een club toernooi wil starten, krijg ik steeds ik fout melding van "Clean the disc", maar Fifa Ultimate Team staat niet eens op een cd maar op m'n HDD. Iemand die dit ook heeft of iemand die weet hoe dit komt en kan oplossen.