Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witloof

witloof Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    crisis in amerika is precies echt wel erg, ze beginnen daar al gratis auto's uit te delen!:D

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Shift: De NFS Sim
    Burnout NFS: De arcade variant?

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    En/of ze gaan min of meer de CoD toer op: het ene jaar de developers van de sim (Shift), het andere jaar van de developers van de arcade (Burnout).

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.. ik ben helemaal voor vernieuwing en omarm een door criterion gemaakte NFS game.
    Maar maakt dat shift dan gewoon een overlappings game? een eenmalige sim game van een developer die ze hebben opgekocht en die ferrari sim hebben laten ombouwen naar een NFS game?
    Zo komt het wel wat om me over nu, zou zonde zijn.. maar mischien dat ze ook gewoon om het aan de slag gaan met 2 dev teams.

Het mooie is wel, even kijkend naar de laatste burnout:

- dag en nacht cyclus zeer goed mogelijk.
    - Geweldig schademodel.
    - Open wereld?
    - Politie achtervolgingen zullen dan vast wel weer terug komen.

Mooi man.. goed nieuws, als er 1 team is die het oude NFS gevoel weer terug kunnen brengen in een nieuw jasje, dan is het criterion wel.

5. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    komt er nu ook al een nfs burnhout :)

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er overtuigend uit! ik houd hem even in de gaten!

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Denk het niet. Criterion heeft voor zover ik weet niets met de NfS reeks te maken. En nu het van EA is, kunnen ze niet helemaal hun eigen gang gaan. Revenge was al minder dan de 3 voorgaande Burnout delen. Met Paradise is de boeg compleet omgegooid. Niet dat Paradise slecht was, maar het was niet meer de oude Burnout. Verwacht ook geen NfS game die echt terug naar de roots gaat, of zal kunnen komen. Zeker niet van Criterion. Denk ook niet dat dat überhaubt wel mogelijk is, gezien de games van deze tijd en de positie/houding van EA.
    Hoop sowieso al niet dat ze NfS en Burnout samen voegen. Dat zou echt walgelijk zijn van EA.

Edit:
    Ok, blijk wat te snel gepost te hebben. :D
    Criterion die aan een nieuwe NfS gaat werken. Hmmm, op zich kan Criterion wel arcade racers maken, zolang het maar geen Burnout NfS wordt. Had dan liever een nieuwe Burnout gezien.

Laatst bewerkt: 12 jun 2009
  8. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    yup, anders wordt het wel heel melig, eerst hopen dat deze shift goed is ;)

9. Foetsj

Foetsj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of Shift doorbreid op de gameplay van Undercover? Niet dat ik verwacht dat Shift een überrealistsche game gaat worden, maar ik hoop toch wel wat meer in de richting van 'een' Race Driver: GRID. Undercover was qua rijden gewoon echt dramatisch, maar door de beelden van Shift ben ik toch erg benieuwd of ze het roer weer een beetje omgooien.

Ben blij dat ik échte raceauto's zie, in plaats van die zogenaamde 'stoere' Underground serie. Daar had ik echt totaal niks mee.

Laatst bewerkt: 13 jun 2009
  10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De makers zeggen dat het een sim-achtige game gaat worden maar de gameplay beelden doen meer denken aan Grid.

11. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Als het allemaal maar zo spectaculair moet en dat je punten krijgt voor schuin door de bocht gaan, dan sla ik ook deze NFS weer over. Had er meer van verwacht.

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Bekijk de gameplay filmpjes. Game gaat veel meer richting Grid dan Undercover.

13. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou eigenlijk in de start post moeten staan.. maar slightly mad studios gingen een paar jaar geleden een ferrari game maken met alle ferrari games erin, op realistische banen en het zou een full-on sim worden:

http://www.virtualr.net/ferrari-project-visit-to-blimey-games/

Dus origineel was dit een sim, veel mensen hier maken zich zorgen en zien het als een PGR, GRID game.. terecht want zo presenteert het zich nu ook nadat EA deze originele ferrari sim titel heeft overgenomen/gekocht.
    Maar de kern was dus wel een knetterharde simulatie, ik denk dat ze dat er ook wel in gaan houden.. interviews zijn veelbelovend tot dusver, omdat ze er wel op blijven hameren dat het een arcade game kan zijn, maar ook een sim voor de liefhebbers.

En met slightly mad studios aan het stuur komt dat denk ik wel goed ook.. NFS titels zoals undercover of eigenlijke alle NFS titels tot dusver hebben hier helemaal niks mee te maken.. het is ook wat jammer dat dit een NFS titel krijgt en dat ze het wat arcade vriendelijker maken.. maar ik me geen zorgen.
    slightly mad studios was eerder blimey, en blimey staan bekend van hun werk aan bijvoorbeeld GTR2 op de PC.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom moet het in de startpost staan? ;)
    Paar post onder de Startpost staat het eigenlijk ook. :+

15. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    haha.. maar dat leest niemand meer.

16. Foetsj

Foetsj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste screenshot, hebbe hebbe hebbe!
    Ziet er echt onwijs tof uit, straks moet ik nog gaan kiezen tussen het spelen van Forza 3 en NFS: Shift :mad:.

17. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    eerst de demo spelen dan mss, als er een komt :D

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Startpost ook niet hoor :+.

19. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    lol, maakt ook niet zoveel uit.. ik post het wel 1 keer in de zoveel tijd.

20. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dit gewoon achievements zijn die je moet behalen. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina