Een lekkere gamestoel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Beau, 15 aug 2003.

  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Yow wie weet waar ik deze stoelen kan kope:

    [​IMG]
     
  2. Skoezie

    Skoezie Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon vanaf de bank.

    Ga eigenlijk altijd op de punt van de bank zitten, niet omdat het zo spannend is, maar omdat de tv zo klein is :x
     
  3. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op relaxte bioscoopstoelen echt die nieuwe weet wel zonder klapstoel :) gehaald toen een bioscoop ging sluiten te relaxt
     
  4. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik gwoon op mijn lekkere lime green fatboy:thumbs:
     
  5. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadeel van die fatboy (en andere varianten) is dat de bolletjes heel snel weer moeten worden bijgevuld :mad:
     
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik game nu vanuit mn bed. Maar omdat mn tv zegmaar iets hoger aan het hoofdeinde staat krijg ik gruwelijke kramp in mn nek als ik liggend game. En zittend is ook niet ideaal. Dus heb besloten de hele boel maar eens om te gooien: 50 uur per week werken; resultaat, aanschaf van een fatboy, lcd tv en een x360 :+ (fatboy gekocht met rentepunten, slechts half zo duur, en de 360 wordt door mijn verjaardag gesponsord). Als ik alles binnen heb zal ik wel eens een foto maken.
     
  7. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Die fatboy, lcd tv en x360 heeft hij volgens mij ook nooit gekocht...XD Ik game altijd vanaf me bank! voeten op me tafeltje, lekker lui onderuit, en een LCD tv die prezies op de goeie hoogte zit! Nooit last van krampen ofzo:D.
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook op een fatboy tijdens het gamen... kan ik iedereen aanraden, zit fantastisch!
     
  9. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Een fatboy zuigt echt hard naar mijn mening. Je zit echt niet fijn in zo een ding. Je kan niet lekker naar achter hangen. Ik had een keer een fatboy gewonnen een week later heb ik hem gratis afgegeven.=(
     
  10. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    ik zoek naar een goeie (luxe) relax stoel. Omdat ik vaak erg last van mn rug heb na 2 uurtjes gamen. Waar je je voeten op zo n voete ding kan leggen. (of een andere goeie stoel) Weet iemand de perfecte stoel onder de 800 euro? Alvast bedankt.
     
  11. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik zelf een soort van schommelstoel. Je kan gewoon op het puntje van de stoel zitten maar ook lekker relax achter in. Ik vind een schommel stoel zwaar relax..!:cool: :thumbs:
     
  12. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds kort een "Dali" gekocht, ik noem het ook het dikke broertje van Gispen. De stoel is wel een stuk goedkoper dan een Gispen. Het voordeel van de stoel is dat je deze kan bekleden naar eigen smaak... Oja, je moet wel minimaal 1.80 zijn om hier lekker op te zitten
    Ik zou zeggen loop de winkels af en neem je controller mee. Loop naast de bekende winkelketens ook eens zo'n design winkel binnen.
     
  13. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ben ik dan de enige die met zijn rug nooit de leuning raakt :) ??
    Zit altijd op het puntje van de bank of op een grote buro stoel.
    Tv op ooghoogte is wel belangrijk ja.
     
  14. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik alleen met de multyplayer... tijdens de single player zit ik vaak onderuit gezakt
     
  15. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
  16. arie11

    arie11 Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik ben ook op zoek naar een relaxe game stoel/bank maar mn budget is maar 100,- dus bank zal moelijk gaan maar weet iemand iets zat zelf te denken aan een draai fauteuil maar die zijn vaak erg duur of weet iemand goedkope. Alvast bedankt
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39825190
     
  18. DE KLETSKOP

    DE KLETSKOP Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
  19. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Die hebben wij alleen daar zit me stiefvader altijd in :mad: Ik game of vanaf me bed of bureau stoel als de xbox op me kamer staat en als hij beneden staat game ik vanaf de bank
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2011
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Dude, je weet dat het bericht waar je op reageerde uit 2003 is?:+
     

Deel Deze Pagina