Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Je kunt ze niet zomaar fuseren, dat gaat botsen. De een wil linksom, de ander rechtsom. Je kunt friet en pizza ook niet combineren in een frietpizza.

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

_0/ :+

3. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    haha te mooi :+

Maar we begrepen wat je bedoelde Mazda ;)

Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Hahaha! Erg grappig :)

Ik vind trouwens wèl dat wanneer de auto's in het filmpje op hoge snelheid ff met alle wielen loskomen omdat de weg ineens n stukje naar beneden knikt, de auto's na t neerkomen doorrijden alsof er niks gebeurt.
    Je verwacht wat beweging in de auto te zien door de schokbrekers en dat de coureur zal moeten bijsturen omdat de auto iets gaat zwabberen?

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Op Videogamer.com is een kort interview te lezen van Microsoft's Turn10 studiohoofd Dan Greenawalt, de geestelijk vader van de Forza Motorsport franchise. In het interview laat Greenawalt weten dat het Turn10 team inmiddels praktisch alle functies in het spel gestopt heeft die ze kunnen bedenken en dat het een uitdaging is nog dingen te verzinnen die het spel beter kunnen maken. Ook vindt Greenewalt dat de racer door geen enkele andere racer benaderd wordt in functionaliteiten en kwaliteit. Goed nieuws voor simulatiefans!

Cruciale woorden die betekenen dat er zeker niet alles in zal zitten wat iedere speler blij maakt.

Perfecte game voor mij:

- Graphics en auto's van GT5
    - Schademodellen van Dirt
    - Verhaallijn van DTM
    - Gameplay van RACE Pro

6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    EY ! je heb me plaatje gestolen }:]

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik hoop dat ze bij Turn10 eindelijk ook eens wat andere bekende tracks erin gaan stoppen. Ik heb namelijk erg veel behoefte aan een Le Mans track want al die tracks uit deeltje 2 komen me een beetje de strot uit zeg maar :p. Gisteren op Eurosport 2 heel de avond live naar de Qualifying gekeken van de 24uurs race van Le Mans en dat is pas racen:D:)

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gekeken ( was trouwens de vrije training) maar idd dat is wel heel vet.
    Om ff ergens op terug te komen

De perfecte game voor mij:

- Graphics en auto's van GT5
    - Schademodellen van Grid/Dirt
    - Verhaallijn - niet nodig :p
    - Gameplay van pgr

9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik lees net dat Verstappen 8e is geworden in de training. Ik heb hem echt niet voorbij zien komen gisteravond

edit: aah hij reed in de 008 car. Die heb ik wel een aantal keren in beeld gezien

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: nou ben ik het totaal niet mee eens =(

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Jullie vergeten de rally stages,die mogen ook wel in een Forza deel komen.Dat is voor mij nog altijd de kers op de taart in GT,al lust ik die dingen niet lol.

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Proceela waar ben je het niet mee eens?

Rallye hoeft er van mij niet perse in , in gt vond ik dat namelijk echt helemaal niks.
    Reedt voor geen meter imo.

Als ze het er lekker in verwerken met goede handling dan kan ik het alleen maar toejuichen.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor rally rijden pak ik wel Dirt 2.

14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    In GT kon dat zeker beter, maar het zou echt tof kunnen worden mits dat goed word uitgewerkt.

15. smetske

smetske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop wel dat ze eindelijk de automatische spoilers laten werken zoals bv. audi TT, 911, lambo's enz. want dit stoorde me wel bij forza 2 terwijl bij een ander arcade racespel dit altijd wel gebeurde bv bij MC LA

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik begin steeds een slechter gevoel te krijgen hoe meer filmpjes ik zie.
    Bij ieder deel lijkt het of ze meer Arcade worden. Forza heb ik heel veel gespeeld, Forza 2 een stuk minder en die lijn lijkt te gaan doortrekken. Forza 2 is een stuk uitgebreider met dat pianten en zo, maar daar speel ik persoonlijk niet een race game voor.

Als ik dat laatste filmpje kijk zie je die Porsche een paar keer wijd gaan over het gras, maar hij gaat gewoon full speed door. =(
    Ook die jumps zijn leuk maar als je het een beetje sim maakt moet je die jump goed nemen om je te positioneren voor de bocht, nu knalt die erg gewoon schuin overheen en haalt die bocht ook nog. Ik wil nu graag wat gameplay zien zonder assist een iemand die normale lijnen rijdt. Voor alsnog ben ik stuk minder positief aan het worden.

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Wat er van mij wel in mag is zeker een valse start. dus ga je te vroeg wordt je gelijk gediskwalificeerd. en online wordt je gelijk naar de lobby terug gevloten. Nu vind ik het te veel arcade.
    je kunt gas in houden en je rijdt weg .

Ik weet zeker dat het online een leuke toevoeging zal hebben. je zal merken dat de serieuze rijders overblijven!

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon net zoals met grid , plangpas is instant wheelspin.

Maar als je hem op 6000 toeren houdt bijvoorbeeld en eerst halfgas geeft dan gaat het al een stuk rapper.
    Werkt prima :)

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ben ook benieuwd naar de prestaties van Christiaan Albers.

Ik ben het eens met Hybrid, ik wil wel s wat filmpjes zien waarbij de meeste driving aids uitstaan.
    Kan ook gewoon aan de filmpjes liggen. De moeite die je soms hebt in Forza2 om een belabberde auto op de baan te houden, zie je ook niet echt terug in de replay filmpjes

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die lag er gister naast... hoop het beste voor hem maar ben meer een fan van Verstappen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina