Gewoon vanaf de bank. Ga eigenlijk altijd op de punt van de bank zitten, niet omdat het zo spannend is, maar omdat de tv zo klein is
Ik zit op relaxte bioscoopstoelen echt die nieuwe weet wel zonder klapstoel gehaald toen een bioscoop ging sluiten te relaxt
Nadeel van die fatboy (en andere varianten) is dat de bolletjes heel snel weer moeten worden bijgevuld
Ik game nu vanuit mn bed. Maar omdat mn tv zegmaar iets hoger aan het hoofdeinde staat krijg ik gruwelijke kramp in mn nek als ik liggend game. En zittend is ook niet ideaal. Dus heb besloten de hele boel maar eens om te gooien: 50 uur per week werken; resultaat, aanschaf van een fatboy, lcd tv en een x360 (fatboy gekocht met rentepunten, slechts half zo duur, en de 360 wordt door mijn verjaardag gesponsord). Als ik alles binnen heb zal ik wel eens een foto maken.
Die fatboy, lcd tv en x360 heeft hij volgens mij ook nooit gekocht...XD Ik game altijd vanaf me bank! voeten op me tafeltje, lekker lui onderuit, en een LCD tv die prezies op de goeie hoogte zit! Nooit last van krampen ofzo.
Een fatboy zuigt echt hard naar mijn mening. Je zit echt niet fijn in zo een ding. Je kan niet lekker naar achter hangen. Ik had een keer een fatboy gewonnen een week later heb ik hem gratis afgegeven.
ik zoek naar een goeie (luxe) relax stoel. Omdat ik vaak erg last van mn rug heb na 2 uurtjes gamen. Waar je je voeten op zo n voete ding kan leggen. (of een andere goeie stoel) Weet iemand de perfecte stoel onder de 800 euro? Alvast bedankt.
Ik gebruik zelf een soort van schommelstoel. Je kan gewoon op het puntje van de stoel zitten maar ook lekker relax achter in. Ik vind een schommel stoel zwaar relax..!
Ik heb sinds kort een "Dali" gekocht, ik noem het ook het dikke broertje van Gispen. De stoel is wel een stuk goedkoper dan een Gispen. Het voordeel van de stoel is dat je deze kan bekleden naar eigen smaak... Oja, je moet wel minimaal 1.80 zijn om hier lekker op te zitten Ik zou zeggen loop de winkels af en neem je controller mee. Loop naast de bekende winkelketens ook eens zo'n design winkel binnen.
Ben ik dan de enige die met zijn rug nooit de leuning raakt ?? Zit altijd op het puntje van de bank of op een grote buro stoel. Tv op ooghoogte is wel belangrijk ja.
Ik heb deze lekkere fauteuil in het zwart: http://www.leenbakker.nl/nl/Assortiment/Stoelen_en_Fauteuils/Fauteuils/Fauteuil_Philadelphia.aspx echte een top ding!\o/ Destijds voor €60,- gekocht omdat ze hem verkeerd geprijsd hadden, en ik nog afgedingt had omdat het een showmodel was.
Hallo ik ben ook op zoek naar een relaxe game stoel/bank maar mn budget is maar 100,- dus bank zal moelijk gaan maar weet iemand iets zat zelf te denken aan een draai fauteuil maar die zijn vaak erg duur of weet iemand goedkope. Alvast bedankt
http://srstoel.nl/simulatie_seat.html iemand info over deze stoeltjes lijkt me wel oké voor dat geld.
Die hebben wij alleen daar zit me stiefvader altijd in Ik game of vanaf me bed of bureau stoel als de xbox op me kamer staat en als hij beneden staat game ik vanaf de bank